فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش و اهمیت آن در ایجاد وفاداری و رضایت مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش و اهمیت آن در ایجاد وفاداری و رضایت مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش و اهمیت آن در ایجاد وفاداری و رضایت مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش
۲-۵-۲-۱) تعاریف خدمات پس از فروش از دیدگاه مختلف
۲-۵-۲-۲) مراحل تکامل خدمات پس از فروش
۲-۵-۲-۳)خدمات پس از فروش گام مهم جهت جلب رضایت مشتریان
۲-۵-۲-۴) تبیین برخی از خدمات پس از فروش در شرکتهای بیمه
۲-۵-۳)سهولت خرید
۲-۶)تصویر شرکت
۲-۶-۱) ماهیت تصویر شرکت
۲-۶-۲) حیطه تصویر شرکت
۲-۶-۳) فرایند شکل گیری تصویر شرکت
شکل ۲-۳) چارچوب مفهومی برای فرایند شکل گیری تصویر شرکت(بندریان،۱۳۸۸،ص۹۶)
۲-۶-۳-۱) عوامل درون حیطه سازمان
۲-۶-۳-۱-۱) شخصیت و هویت شرکت
۲-۶-۳-۱-۲) تبلیغات شرکت
۲-۶-۳-۱-۳) تصویر برند
۲-۶-۳-۱-۴) روابط عمومی
۲-۶-۳-۱-۵) رفتار کارکنان خط مقدم سازمان
۲-۶-۳-۱-۶) وب سایت
۲-۶-۳-۲)عوامل خارج از حیطه نفوذ سازمان
۲-۶-۳-۲-۱) تصویر صنعت
۲-۶-۳-۲-۲)تصویر کشور مبدا
۲-۶-۳-۲-۳) گزارش خبرگزاری ها
۲-۶-۳-۲-۴) جملات روی زبان ها
۲-۶-۴) مدیریت استراتژیک تصویر شرکت
۲-۶-۵)رویکردهای مدیریت تصویر
۲-۶-۶) ابزارهای ساختن یک برنامه تصویرسازی موثر
۲-۸)پیشینه تحقیق
۲-۸-۱) پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۸-۲) پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی
ب) منابع غیر فارسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 