فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات اینترنتی و بررسی تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده و بازاریابی نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات اینترنتی و بررسی تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده و بازاریابی نوین صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات اینترنتی و بررسی تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده و بازاریابی نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

  • وظایف تبلیغات
  • جلب توجه
  • ایجاد علاقه
  • تحریک تمایل
  • سوق دادن به خرید
  • اثربخشی تبلیغات
  • اندازه­گیری ورودی­ها
  • اندازه­گیری خروجی­ها
  • ۲-۲-۲-۳-اندازه­گیری فرآیندها
  • اینترنت و بازاریابی
  • تعاملی بودن
  • کنترل مصرف­کنندگان
  • شخصی­سازی
  • ظرفیت اطلاعاتی
  • تجارت الکترونیک
  • تبلیغات اینترنتی
  • ویژگی­های مهمتبلیغات اینترنتی

ایجاد ارتباط دوطرفه:

ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات:

توانایی هدف­گیری ایستا و پویای مشتریان:

دسترسی جهانی و شبانه‌روزی:

ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان:

قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا:

طراحی پیام آگهی:

قابلیت فروش:

  • محدودیت‌های تبلیغات اینترنتی

مشخصات و ویژگی­های مخاطبان:

ازدحام

فقدان کنترل‌های لازم در مورد محتوای تبلیغات اینترنتی

  • انواع روش­های تبلیغات اینترنتی

بنرها:

پاپ آپ و پاپ آندر

تبلیغات بر روی ایمیل

تبلیغات در موتورهای جستجو

تبلیغات ویدیویی

باتن ­ها

اسکای اسکریپر

تبلیغات در اتاق­های گفتگو

درون شبکه­ای ها

تبلیغات متحرک

ارلگ

تبلیغات حامی­گری

تبلیغات طبقه­بندی شده

فوق­اتصال­ها

وب سایت

تبلیغات بر روی بازی­های آنی

  • مروری بر مطالعات صورت گرفته
  • پژوهش‏های خارجی
  • پژوهش‏های داخلی
  • منابع فارسی
  • ب) منابع لاتین
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.