فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بازاریابی رابطهمند بر رضایت مشتریان (ویژه مشتریان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بازاریابی رابطهمند بر رضایت مشتریان (ویژه مشتریان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بازاریابی رابطهمند بر رضایت مشتریان (ویژه مشتریان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بازاریابی رابطه-مند بر رضایت مشتریان( پرسشنامه مشتریان) مرتضی محبوبی۱۳۹۴
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته مهندسی صنایع
پرسشنامه مورد استفاده در بین مشتریان بانک تجارت از دو بخش تشکیل شده است:
الف- مشخصات فردی: این قسمت دربرگیرنده چهار سوال مشخصات فردی مشتریان، شامل جنس، سن، مدت زمان همکاری با بانک مربوطه و میزات تحصیلات است.
ب-شرح سوالات پرسشنامه: این قسمت شامل ۳۰ سوال است و از مشتریان بانک درخواست شده است عوامل مذکور را بر اساس میزان اهمیت و عملکرد بانک مربوطه (کمترین و بیشترین میانگین امتیاز به ترتیب ا و ۵) شمارهگذاری نماید. این قسمت شامل ۸ بعد است که در ذیل آمده است:
۱- اعتماد (سوال ۱ تا ۳)
۲- همدلی (سوال ۴ تا ۶)
۳- تعهد (سوال ۷ تا ۱۰)
۴- مدیریت تعارض (سوال ۱۱ تا ۱۴)
۵- ارتباطات (سوال ۱۵ تا ۱۹)
۶- عمل متقابل (سوال ۲۰ تا ۲۲)
۷- شایستگی (سوالات ۲۳ تا ۲۷)
۸- ارزشهای مشترک ( سوالات ۲۸ تا ۳۰).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 