فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش شرایط محیطی و نقش آن در تقویت مشتری‌مداری و گرایش‌های کارآفرینانه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش شرایط محیطی و نقش آن در تقویت مشتری‌مداری و گرایش‌های کارآفرینانه صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش شرایط محیطی و نقش آن در تقویت مشتری‌مداری و گرایش‌های کارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه

۲-۱- مقدمه ۱۵

۲-۲- مبانی نظری ۱۵

۲-۲-۱- عدم اطمینان محیطی  ۱۵

۲-۲-۲- مشتری مداری.. ۲۱

۲-۲-۲-۱- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی. ۲۲

۲-۲-۲-۲- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی.. ۲۸

۲-۲-۳- کارآفرینی.. ۳۱

۲-۲-۳-۱- سیر تکاملی کارآفرینی. ۳۱

۲-۲-۳-۲- جریان­های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی ۳۳

۲-۲-۳-۳- گرایش کارآفرینانه. ۳۵

۲-۲-۳-۳-۱- خطرپذیری ۳۸

۲-۲-۳-۳-۲- نوآوری .. ۴۱

۲-۲-۳-۳-۳- پیشگامی. ۴۳

۲-۲-۳-۳-۴- رقابت تهاجمی. ۴۵

۲-۲-۳-۳-۵- استقلال کاری ۴۷

۲-۹- پیشینه تحقیق. ۴۹

۲-۳- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق.. ۵۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.