فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و بررسی ابعاد کلیدی رضایت مشتریان در تعاملات سازمانی (اسماعیل و همکاران ۲۰۰۶)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و بررسی ابعاد کلیدی رضایت مشتریان در تعاملات سازمانی (اسماعیل و همکاران ۲۰۰۶) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و بررسی ابعاد کلیدی رضایت مشتریان در تعاملات سازمانی (اسماعیل و همکاران ۲۰۰۶)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت خدمات (ایسماعیل و همکاران،۲۰۰۶ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

تحقیق حاضر با استفاده از پرسشنامه بصورت بسته و سؤالات پرسشنامه بر گرفته از ادبیات موجود تحقیق، ایسماعیل و همکاران،۲۰۰۶  در ۲۲ گویه تنظیم گردیده است .در قسمت سؤالات مربوط به  متغیر کیفیت خدمات ۲۲ سؤال، که سؤالات ۱ تا ۳ مربوط به بعد عوامل ملموس،سؤالات ۴ تا۷ و ۲۲ مربوط به بعد اعتبار،سؤالات ۸ تا۱۰ و ۲۰ مربوط به بعد پاسخگویی،سؤالات ۱۱ تا ۱۵ مربوط به بعداطمینان،سوالات ۱۶ تا۱۹ و ۲۱ مربوط به بعد همدلی می باشد. برای سنجش متغیر ها از طیف پنج مقیاسی لیکرت(خیلی کم،کم،متوسط،زیاد، خیلی زیاد) استفاده شده و از پاسخ دهندگان خواسته شده است تا نظرات خود را درچهارچوب سوالات مشخص کنند.

جدول۳-۱- تعداد سؤالات متغیرها

متغیر بعد سؤالات
کیفیت خدمات عوامل ملموس ۱تا۳
اعتبار ۴تا۷و۲۲
پاسخگویی ۸تا۱۰و۲۰
اطمینان ۱۱تا۱۵
همدلی ۱۶تا۱۹و۲۱

 

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.