فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و بررسی ابعاد کلیدی رضایت مشتریان در تعاملات سازمانی (اسماعیل و همکاران ۲۰۰۶)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و بررسی ابعاد کلیدی رضایت مشتریان در تعاملات سازمانی (اسماعیل و همکاران ۲۰۰۶) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و بررسی ابعاد کلیدی رضایت مشتریان در تعاملات سازمانی (اسماعیل و همکاران ۲۰۰۶) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه کیفیت خدمات (ایسماعیل و همکاران،۲۰۰۶ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
تحقیق حاضر با استفاده از پرسشنامه بصورت بسته و سؤالات پرسشنامه بر گرفته از ادبیات موجود تحقیق، ایسماعیل و همکاران،۲۰۰۶ در ۲۲ گویه تنظیم گردیده است .در قسمت سؤالات مربوط به متغیر کیفیت خدمات ۲۲ سؤال، که سؤالات ۱ تا ۳ مربوط به بعد عوامل ملموس،سؤالات ۴ تا۷ و ۲۲ مربوط به بعد اعتبار،سؤالات ۸ تا۱۰ و ۲۰ مربوط به بعد پاسخگویی،سؤالات ۱۱ تا ۱۵ مربوط به بعداطمینان،سوالات ۱۶ تا۱۹ و ۲۱ مربوط به بعد همدلی می باشد. برای سنجش متغیر ها از طیف پنج مقیاسی لیکرت(خیلی کم،کم،متوسط،زیاد، خیلی زیاد) استفاده شده و از پاسخ دهندگان خواسته شده است تا نظرات خود را درچهارچوب سوالات مشخص کنند.
جدول۳-۱- تعداد سؤالات متغیرها
| متغیر | بعد | سؤالات |
| کیفیت خدمات | عوامل ملموس | ۱تا۳ |
| اعتبار | ۴تا۷و۲۲ | |
| پاسخگویی | ۸تا۱۰و۲۰ | |
| اطمینان | ۱۱تا۱۵ | |
| همدلی | ۱۶تا۱۹و۲۱ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 