فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی درونی و تحلیل نقش آن در انگیزش و رضایت کارکنان (مدل لیاو ۲۰۰۹)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی درونی و تحلیل نقش آن در انگیزش و رضایت کارکنان (مدل لیاو ۲۰۰۹) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی درونی و تحلیل نقش آن در انگیزش و رضایت کارکنان (مدل لیاو ۲۰۰۹) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بازاریابی درونی(مدل لیاو (۲۰۰۹))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این تحقیق از پرسشنامه بسته(پرسشنامه استاندارد خارجی مدل لیاو[۱](۲۰۰۹)) استفاده شده است و در سوالات پرسشنامه که برای سنجش متغیرهای اصلی مورد استفاده قرار گرفته از مقیاس لیکرت ۵ گزینه ای استفاده شده است.
| بسیارزیاد | زیاد | متوسط | کم | بسیار کم |
| ۵ | ۴ | ۳ | ۲ | ۱ |
جدول۳-۱) طیف لیکرت
متغیرها و سوالات مربوطه در جدول۳-۲ آمده است.
| متغیر | سوالات مربوطه | تعداد سوالات |
| بازاریابی درونی | ۱۶-۱ | ۱۶ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 