فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر رسانه‌های اجتماعی و سیستم‌های مدیریت مشتری‌محور بر بهبود عملکرد ارتباطات مشتری (کریستالیز و کریسوچو ۲۰۱۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر رسانه‌های اجتماعی و سیستم‌های مدیریت مشتری‌محور بر بهبود عملکرد ارتباطات مشتری (کریستالیز و کریسوچو ۲۰۱۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر رسانه‌های اجتماعی و سیستم‌های مدیریت مشتری‌محور بر بهبود عملکرد ارتباطات مشتری (کریستالیز و کریسوچو ۲۰۱۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری (کریستالیز و کریسوچو(۲۰۱۳))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در این تحقیق برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد ارائه شده توسط کریستالیز و کریسوچو(۲۰۱۳)استفاده شده است. در این پژوهش به دلیل نوع تحقیق و همچنین گستردگی جامعه آماری و به تبع آن پیچیدگی نمونه آماری و برای دسترسی سریعتر به نظرات پرسش شوندگان بهترین روش جمع آوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه درنظر گرفته شد.ترتیب سوالات پرسشنامه نیز در جدول زیر آمده است :

جدول۳-۱) تقسیم بندی گویه های پرسشنامه

متغیر/ سازه تعداد گویه ها
سیستم مدیریت مشتری محور ۶
استفاده از فن آوری  رسانه های اجتماعی ۵
قابلیت های CRM اجتماعی ۱۳
عملکرد ارتباط با مشتری ۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.