فایل ورد کامل پرسشنامه اعتماد به برند و ارزیابی نقش آن در ایجاد روابط پایدار با مشتریان (کمال زهیر و همکاران)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه اعتماد به برند و ارزیابی نقش آن در ایجاد روابط پایدار با مشتریان (کمال زهیر و همکاران) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اعتماد به برند و ارزیابی نقش آن در ایجاد روابط پایدار با مشتریان (کمال زهیر و همکاران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه اعتماد به نام تجاری(کمال زهیرو همکاران)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در این مطالعه برای جمع آوری اطلاعات جهت آزمون فرضیات از پرسش نامه استاندارد کمال زهیرو همکاران استفاده شده است.

پاسخ دهندگان بر اساس یک مقیاس پنج درجه ای از نوع لیکرت به سوالات پاسخ گفته که امتیاز این پنج طیف بصورت جدول ۳-۲ می‌باشد .

جدولمقیاس لیکرت

کاملا مخالفم مخالفم بی تفاوت موافقم کاملا موافقم
۱ ۲ ۳ ۴ ۵

این پرسشنامه دارای ۸ سوال می‌باشد. جدول ۳-۳ تعداد و شماره سوالات پرسشنامه را نشان می‌دهد:

متغیرها سوالات پرسشنامه تعداد سؤال
اعتماد ۱۷-۲۴ ۸

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.