فایل ورد کامل پرسشنامه ارتباطات برند و تحلیل نقش تعاملات ارتباطی در تقویت هویت نام تجاری (کمال زهیر و همکاران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارتباطات برند و تحلیل نقش تعاملات ارتباطی در تقویت هویت نام تجاری (کمال زهیر و همکاران) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارتباطات برند و تحلیل نقش تعاملات ارتباطی در تقویت هویت نام تجاری (کمال زهیر و همکاران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه ارتباطات نام تجاری( کمال زهیرو همکاران)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این مطالعه برای جمع آوری اطلاعات جهت آزمون فرضیات از پرسش نامه استاندارد کمال زهیرو همکاران استفاده شده است.
پاسخ دهندگان بر اساس یک مقیاس پنج درجه ای از نوع لیکرت به سوالات پاسخ گفته که امتیاز این پنج طیف بصورت جدول ۳-۲ میباشد .
جدول Error! No text of specified style in document.5 مقیاس لیکرت
| کاملا مخالفم | مخالفم | بی تفاوت | موافقم | کاملا موافقم |
| ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
این پرسشنامه دارای ۶ سوال میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 