فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و مقایسه رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در وب جهانی بر مبنای الگوی اطلاعیابی الیس (محمدی و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و مقایسه رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در وب جهانی بر مبنای الگوی اطلاعیابی الیس (محمدی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و مقایسه رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در وب جهانی بر مبنای الگوی اطلاعیابی الیس (محمدی و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی و مقایسه رفتار اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در شبکه جهانی وب بر مبنای الگوی اطلاعیابی الیس( محمدی و همکاران ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی
این پرسشنامه توسط محمدی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.پرسشنامه محقق ساخته است که شامل دو قسمت است. در قسمت اول پرسشنامه، سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی مطرح شده است و در قسمت دوم آن، ۱۹ سوال بسته و یک سوال باز پاسخ می باشد. پرسشنامه فوق حاصل مطالعه پیشینه پژوهش ها و پرسشنامه پایان نامه های حوزه رفتار اطلاع یابی داخلی و خارجی و کسب نظر از افراد صاحبنظر تهیه شده است.
سوالات مربوط به مراحل اطلاع یابی الگوی الیس در پرسشنامه پژوهش
| ردیف | مراحل اطلاع یابی الگوی الیس | سوالات مربوطه به هر مرحله در پرسشنامه پژوهش |
| ۱ | آغاز | ۱ الی ۸ |
| ۲ | پیوندیابی | ۹و۱۰ |
| ۳ | مرور | ۱۲ |
| ۴ | تمایز یابی | ۱۱ |
| ۵ | نظارت | ۱۵و۱۶ |
| ۶ | استخراج | ۱۳و۱۴ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 