فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش کیفیت خدمات در پیشبینی تصمیمات رفتاری مرتبط با حضور مجدد مشتریان (اسدی ۱۳۸۹)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش کیفیت خدمات در پیشبینی تصمیمات رفتاری مرتبط با حضور مجدد مشتریان (اسدی ۱۳۸۹) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش کیفیت خدمات در پیشبینی تصمیمات رفتاری مرتبط با حضور مجدد مشتریان (اسدی ۱۳۸۹) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی نقش کیفیت خدمات در پیشگویی تصمیمات رفتاری (حضور مجدد)(اسدی (۱۳۸۹))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش
طبق پژوهشی که اسدی (۱۳۸۹) در پایاننامه خود تحت عنوان”بررسی و مقایسه کیفیت خدمات در باشگاههای خصوصی و دولتی شهر یزد از دیدگاه ورزشکاران” انجام داد؛ پنج مؤلفه تأثیرگذار را شناسایی کرد (مؤلفهها عبارت بودند از: کارکنان، محتوای مسابقه، دسترسی، امکانات رفاهی و امکانات فیزیکی). در این پژوهش بر اساس نظرات اساتید راهنما و مشاور، پرسشنامه با اندک تغییراتی جهت آماده سازی برای جامعه تحقیق مورد نظر مورد استفاده قرار گرفت. این پرسشنامه دارای ۳۲ سوال بوده و مقیاس اندازهگیری این پرسشنامه از نوع لیکرت است که هر پاسخ، امتیازی از ۱ تا ۵ را به خود اختصاص میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 