فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات و سایر عوامل بازاریابی در افزایش فروش بیمههای زندگی (صفری ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات و سایر عوامل بازاریابی در افزایش فروش بیمههای زندگی (صفری ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات و سایر عوامل بازاریابی در افزایش فروش بیمههای زندگی (صفری ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عوامل موثر بر فروش بیمه های زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات( صفری۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
سوالات پرسشنامه بشرح جدول ۳-۳ استخراج و جهت استاندارد سازی آن تحلیل عاملی تاییدی صورت گرفته و از ۹ سوال مربوط به تبلیغات ۱ مورد حذف و همچنین از ۵ سوال مربوط به فروش حضوری نیز ۱ مورد حذف شد.
تقسیم بندی اندازه گیری متغیرها و سوالات پرسشنامه بشرح ذیل می باشد:
| سوال | شماره ها | منبع |
| تبلیغات | ۳-۱
۶-۴ ۸-۷ |
جعفری، ۱۳۸۶
صفائیان، ۱۳۸۵ اسداللهی، ۱۳۸۴ |
| آموزش | ۱۲-۹ | حنیفه زاده، ۱۳۹۰ |
| کیفیت خدمات بیمه ای | ۱۹-۱۷
۲۲-۲۰ |
جعفری، ۱۳۸۶
انواری رستمی، ۱۳۸۴ |
| فروش حضوری | ۱۶-۱۳ | (Lu & Julian, 2007) |
جدول ۳-۳ – اندازه گیری متغیرها
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 