فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات و سایر عوامل بازاریابی در افزایش فروش بیمه‌های زندگی (صفری ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات و سایر عوامل بازاریابی در افزایش فروش بیمه‌های زندگی (صفری ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات و سایر عوامل بازاریابی در افزایش فروش بیمه‌های زندگی (صفری ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه عوامل موثر بر فروش بیمه های زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات( صفری۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

سوالات پرسشنامه بشرح جدول ۳-۳ استخراج و جهت استاندارد سازی آن تحلیل عاملی تاییدی صورت گرفته و از ۹ سوال مربوط به تبلیغات ۱ مورد حذف و همچنین از ۵  سوال مربوط به فروش حضوری نیز ۱ مورد حذف شد.

تقسیم بندی اندازه گیری متغیرها و سوالات پرسشنامه بشرح ذیل می باشد:

سوال شماره ها منبع
تبلیغات ۳-۱

۶-۴

۸-۷

جعفری، ۱۳۸۶

صفائیان، ۱۳۸۵

اسداللهی، ۱۳۸۴

آموزش ۱۲-۹ حنیفه زاده، ۱۳۹۰
کیفیت خدمات بیمه ای ۱۹-۱۷

۲۲-۲۰

جعفری، ۱۳۸۶

انواری رستمی، ۱۳۸۴

فروش حضوری ۱۶-۱۳ (Lu & Julian, 2007)

جدول ۳-۳ – اندازه گیری متغیرها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.