فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت سازمانی: مدیریت امور اداری و بررسی نقش آن در بهبود کارایی نظام اداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت سازمانی: مدیریت امور اداری و بررسی نقش آن در بهبود کارایی نظام اداری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت سازمانی: مدیریت امور اداری و بررسی نقش آن در بهبود کارایی نظام اداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مدیریت امور اداری
(۱۲ صفحه ورد)
در هر اداره و سازمان انجام امور و ارائه خدمات عمومی ضروری است زیرا بدون فعالیت این بخش فعالیت سایر بخش ها غیر ممکن خواهد بود
اهم وظایف و اختیارات
۱- تهیه و تدوین بودجه سالیانه و پیشنهاد آن به رئیس واحد
۲- اظهار نظر در مورد سازمان و تشکیلات واحد و بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز واحد
۳- اجرای عملیات مالی واحد و مراقبت در رعایت مقررات مالی
۴- تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات واحد
۵- تهیه و تدارک نیازمندیهای واحد برابر ضوابط مربوط
۶- نظارت دقیق بر کمیسیون معاملات واحد
۷- انجام کلیه امور حقوقی واحد و استفاده از نظرات متخصصین و دفتر حقوقی سازمان
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 