پاورپوینت کامل کلیات تحول در نظام‌های اداری و پیامدهای آن بر کارآمدی سازمان‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل کلیات تحول در نظام‌های اداری و پیامدهای آن بر کارآمدی سازمان‌ها دارای ۵۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل کلیات تحول در نظام‌های اداری و پیامدهای آن بر کارآمدی سازمان‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل کلیات تحول در نظام‌های اداری و پیامدهای آن بر کارآمدی سازمان‌ها

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل کلیات تحول در نظام‌های اداری و پیامدهای آن بر کارآمدی سازمان‌ها

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل کلیات تحول در نظام‌های اداری و پیامدهای آن بر کارآمدی سازمان‌ها :

اسلاید ۱ :

üتغییر و تحول قانون ثابت ولایتغیر جهان هستی است.

üامروزه ثابت ماندن، تغییر نکردن و بهبود نیافتن مساوی مرگ است.

üتنها دو گروه نمیتوانند افکار خود را عوض کنند: دیوانگان و مردگان

انسان می تواند با تغییر ذهنیت خود زندگی خود را تغییر دهد.

üتغییر آن گاه شروع می شود که فردی پله بعدی را ببیند.

üعادت های کهنه یکی از موانع بسیار مهم تحول و بهبود است.

üنگاه ما به زندگی، نگاه عادتمندانه است که باید هوشمندانه باشد.

اسلاید ۲ :

  • در عصر حاضر ،سازمانهایی موفق و کارآمد محسوب می شوند که علاوه بر هماهنگی با تحولات جامعه امروزی ،بتوانند مسیر تغییرات ودگرگونیها را نیز در آینده پیش‌بینی کرده و قادر باشند که این تغییرات را در جهت ایجاد تحولات مطلوب برای ساختن آینده‌ای بهتر هدایت کنند.
  • موج دریا تجربه ترسناکی است، اگر در مقابل آن ایستادگی کنید شما را به گوشه ای پرتاب می کند، مع ذالک اگر بر آن سوار شوید می تواند در زمان کوتاهی شما را به جای دوری ببرد .به طور قطع بسیار ساده تر است که منتظر امواج تغییر باشید و بر آنها سوار شوید تا اینکه اصرار ورزید که بی‌حرکت بمانید و به سویی رانده شوید.
  • برای رسیدن به رشد ،توسعه و کمال باید تغییر و تحول ایجاد کرد.

اسلاید ۳ :

.۱روان شناختی: دیدگاهی که نوآوری را بیشتر یک امر روان شناختی و مربوط به میزان هوش و استعدادهای فردی تلقی می کند.

.۲ جامعه شناختی: دیدگاه اجتماعی که خلاقیت و نوآوری سازمانی را بیشتر امری جامعه شناختی و مربوط به فراهم آمدن محیط و زمینه مناسب برای بروز استعدادها می داند.

.۳سیستمی: دیدگاه سیستمی است که ایجاد نوآوریها و استمرار و فراگیری آنها در سازمان را یک امر سازمانی یعنی فراتر از عوامل فردی و فراهم آوردن صرف امکانات و زمینه های لازم تلقی می کند .

اسلاید ۴ :

بیش از آغاز فرآیند تغییر، چهار معیار باید برآورده شوند:

.۱مسیر یا نتیجه باید تعیین شود.

.۲افراد باید بدانند که ماندن در شرایط فعلی خیلی سخت‌تر از رسیدن به نتایج تغییر است.

.۳یک سیستم یا استراتژی اجرا و اندازه‌گیری باید بکار گرفته شود تا فاصله بین شرایط فعلی و آینده مطلوب به خوبی پر شود.

.۴مهارتها و منابع مورد نیاز برای دستیابی به نتایج باید واقعی و دست‌یافتنی باشند.

اسلاید ۵ :

معیار انتخاب روش استقرار:  میزان اطمینان به نتایج حاصل از تغییرات، نوع تغییرات ، شرایط امکانی و زمانی

اسلاید ۶ :

راهکار افزایش تحمل و بردباری

  • آگاهی: به میزان افزایش آگاهی، انسان دیدش وسیع تر و تحملش افزون تر می گردد.
  • عشق: عشق به کار و به زیر مجموعه و پرسنل تحمل انسان را افزون می نماید.

اسلاید ۷ :

.۱به دیدگاههای مختلف احترام بگذارید.

.۲موارد توافق را پیدا کنید.

.۳در مقابل ایده‌های جدید پذیرا و انعطاف‌پذیر باشید

اسلاید ۸ :

.۱به دیدگاههای مختلف احترام بگذارید.

.۲موارد توافق را پیدا کنید.

.۳در مقابل ایده‌های جدید پذیرا و انعطاف‌پذیر باشید

اسلاید ۹ :

.۱جذب

.۲توسعه

.۳ایجاد انگیزش

.۴ نگهداشت

اسلاید ۱۰ :

رهبران تغییر باید به کارمندان بگویند که:

  • مقصد آنها کجاست
  • کسب و کار آنها چیست
  • با چه کسانی کار خواهند کرد
  • چه چیزی در راه است
  • از آنها چه انتظاری می‌رود
  • ارزشها کدامند
  • تغییر در رویه‌ها و فرایندها چه مواردی خواهد بود
  • چگونه این تغییرات اندازه‌گیری خواهد شد
  • عملکرد آنها چگونه اندازه‌گیری خواهد شد
  • چگونه رهبران، تغییر را مدل کرده و می‌پذیرند
  • دو اصل اساسی برای ایجاد تغییر سازمانی وجود دارد: پیوستگی و تغییر.
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.