فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سازمانی: ابزار سنجش بازاریابی درونی و نقش آن در انگیزش کارکنان (فورمن و مانی ۱۹۹۵)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سازمانی: ابزار سنجش بازاریابی درونی و نقش آن در انگیزش کارکنان (فورمن و مانی ۱۹۹۵) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سازمانی: ابزار سنجش بازاریابی درونی و نقش آن در انگیزش کارکنان (فورمن و مانی ۱۹۹۵) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بازاریابی درونی فورمن و مانی (۱۹۹۵)
روایی و پایایی دارد
نمره گذاری و کلید سوالات دارد
برای سنجش متغیر مستقل بازاریابی داخلی از پرسشنامه فورمن و مانی (۱۹۹۵) استفاده شده است. پرسشنامه مورد نظر حاوی ۱۴ گویه یا سوال است که سئوالات آن به شرح زیر تقسیم بندی شده است:
| بازاریابی داخلی | ۱۴ سوال | سوال ۱ تا ۱۴ |
| توسعه کارکنان | ۵ سوال | سوال ۱ تا ۵ |
| سیستم پاداش دهی | ۴ سوال | سوال ۶ تا ۹ |
| ارائه چشم انداز | ۵ سوال | سوال ۱۰ تا ۱۴ |
در این مطالعه متغیر ها با استفاده از سوالات ۵ امتیازی مقیاس لیکرت (۱: خیلی کم تا ۵: خیلی زیاد) اندازه گیری شدند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 