فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سازمانی: ابزار سنجش بازاریابی درونی و نقش آن در انگیزش کارکنان (فورمن و مانی ۱۹۹۵)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
4 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سازمانی: ابزار سنجش بازاریابی درونی و نقش آن در انگیزش کارکنان (فورمن و مانی ۱۹۹۵) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سازمانی: ابزار سنجش بازاریابی درونی و نقش آن در انگیزش کارکنان (فورمن و مانی ۱۹۹۵)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه  بازاریابی درونی   فورمن و مانی (۱۹۹۵)

روایی و پایایی دارد

نمره گذاری و کلید سوالات دارد

برای سنجش متغیر مستقل بازاریابی داخلی از پرسشنامه فورمن و مانی (۱۹۹۵) استفاده شده است. پرسشنامه مورد نظر حاوی ۱۴ گویه یا سوال است که سئوالات آن به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

بازاریابی داخلی ۱۴ سوال سوال ۱ تا ۱۴
توسعه کارکنان ۵ سوال سوال ۱ تا ۵
سیستم پاداش دهی ۴ سوال سوال ۶ تا ۹
ارائه چشم انداز ۵ سوال سوال ۱۰ تا ۱۴

در این مطالعه متغیر ها با استفاده از سوالات ۵ امتیازی مقیاس لیکرت (۱: خیلی کم تا ۵: خیلی زیاد) اندازه گیری شدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.