فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: تحلیل اثر فعالیت‌های اجتماعی سازمان بر وفاداری مشتریان (ایمانی ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: تحلیل اثر فعالیت‌های اجتماعی سازمان بر وفاداری مشتریان (ایمانی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: تحلیل اثر فعالیت‌های اجتماعی سازمان بر وفاداری مشتریان (ایمانی ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان( ایمانی۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه توسط مسلم ایمانی۱۳۹۲  ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.  سئوال‌های (گویه‌ها) پرسشنامه ها: این بخش از پرسشنامه ها شامل ۲ قسمت است:

الف) سئوالات عمومی: در سئوالات عمومی سعی شده است که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با پاسخ‌دهندگان جمع‌آوری گردد این بخش شامل ۶سئوال می‌باشد.

ب) سئوالات تخصصی: این بخش برای پرسشنامه ۳۰ سئوال است. در طراحی این قسمت سعی گردیده است که پرسشنامه ها تا حد ممکن کوتاه بوده و به آسانی قابل فهم باشد، و از ارائه سئوالهای منفی پرهیز شود. برای طراحی این بخش از طیف پنج گزینه‌ای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایج‌ترین مقیاسهای اندازه‌گیری به شمار می‌رود. شکل کلی و امتیاز بندی این طیف به صورت ذیل می‌باشد:

                                             جدول ۳-۱-  امتیاز بندی سئوالات پرسشنامه                                                                                                        

شکل کلی: خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم
امتیاز بندی: ۵ ۴ ۳ ۲ ۱

برای این منظور براساس متغیرهای مورد بررسی ۳۰ سوال پنج گزینه‌ای تدوین شده است که در جدول ذیل تقسیم‌بندی سئوالات براساس متغیرها ارائه گردیده است.

جدول ۳-۲-  ترکیب سئوالات پرسشنامه

متغیرهای مورد بررسی شماره سئوالات در پرسشنامه جمع سئوالات
رفتارمطلوب اجتماعی کارکنان ۱ تا ۵ ۵
توجه به مخاطب (مشتری مداری) ۶ تا ۱۰ ۵
ماهیت خدمات       ۱۱ تا  ۱۳ ۳
آمیزه بازاریابی اجتماعی ۱۴ تا ۲۵ ۱۲
وفاداری مشتری ۲۶  تا ۳۰ ۵
جمع ۳۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.