فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سبز: تحلیل اثر عناصر آمیخته بازاریابی پایدار بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان (یاری ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سبز: تحلیل اثر عناصر آمیخته بازاریابی پایدار بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان (یاری ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سبز: تحلیل اثر عناصر آمیخته بازاریابی پایدار بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان (یاری ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف کنندگان(یاری۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

پرسشنامه طراحی شده برای مطالعه حاضر مشتمل بر ۲ بخش و ۲۷ سؤال است که بخشی از یک پرسشنامه جامع در خصوص بازاریابی سبز است و برای طراحی آن از مقیاس هفت امتیازی لیکرت (از بسیار کم تا بسیار زیاد ) استفاده شده است. بخش اول پرسشنامه شامل اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و بخش دوم نیز مربوط به نگرش مصرف کنندگان نسبت به آمیخته بازاریابی سبز و تأثیر آن بر خرید سبز آنهاست. در جداول ( ۱،۲،۳،۴،۵ ) متغیرهای تحقیق و معیارهای اندازه گیری آن ها به اختصار آورده شده است.

جدول شماره۳-۱- معیارهای محصول سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۶۹)

آمیخته بازاریابی سبز معیارهای سنجش شماره سوال مربوطه در پرسشنامه
محصول سبز ۱) حاوی عناصری است که برای محیط زیست مضر نیست.
۲) از نظر مصرف انرژی کارائی داشته باشد.
۳) از موادی ساخته شده باشد که قابلیت بازیافت را برای محصول فراهم نماید. ۱
۴) فرایند تولید آن محیط زیست دوستانه باشد. ۳،۲
۵) آلودگی محیطی کمتری ایجاد نماید.

جدول شماره۳-۲- معیارهای ترفیع سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۰)

آمیخته بازاریابی سبز معیارهای سنجش شماره سوال مربوطه در پرسشنامه
ترفیع سبز ۱) نوعی سبک زندگی سبز را ترویج دهد. ۱۴،۱۵،۱۶
۲) بیان کننده ی مسئولیت پذیری زیست محیطی شرکت باشد. ۸،۹،۱۰،۱۱
۳) ویژگی های زیست محیطی محصولات را بیان نماید. ۱۲،۱۳
۴) آگاهی مصرف کنندگان را نسبت به مسائل زیست محیطی افزایش دهد. ۱۷،۱۸،۱۹،۲۰

جدول شماره۳-۳- معیارهای قیمت سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۱)

آمیخته بازاریابی سبز معیارهای سنجش شماره سوال مربوطه در پرسشنامه
قیمت سبز ۱) منصفانه (معقولانه) بودن قیمت ۶
۲) ارائه ی ارزش خوب در برابر قیمت پرداختی ۷

جدول شماره۳-۴- معیارهای توزیع سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۲)

آمیخته بازاریابی سبز معیارهای سنجش شماره سوال مربوطه در پرسشنامه
توزیع سبز ۱) استفاده بهینه از میزان فضای موجود.
۲) استفاده از ناوگان حمل و نقلی که جدید بوده و از لحاظ اکولوژیکی اثربخش باشد. ۵،۴
۳) استفاده از سوخت های سبز مانند سوخت هایی که میزان سولفور موجود در آن ها کم است و همچنین استفاده از سوختهای جایگزین مانند گاز مایع طبیعی.
۴) استفاده از خطوط ریلی و حمل ونقل دریایی برای محموله های حجیم.
۵) تشویق افراد در جهت رانندگی مقرون به صرفه، به منظور کاهش اسراف سوخت.

جدول شماره۳-۵- معیارهای خرید سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۳)

آمیخته بازاریابی سبز معیارهای سنجش شماره سوال مربوطه در پرسشنامه
خرید سبز ۱) از مسائل زیست محیطی آگاهی داشته باشد. ۲۷
۲) در هنگام خرید به عناصر تشکیل دهنده محصول و اثری که بر محیط زیست دارد توجه نماید.
۳)کیفیت محصول سبز را مدنظر داشته باشد. ۲۳
۴) نوع بسته بندی محصول و قابلیت بازیافت آن را مد نظر داشته باشد. ۲۱،۲۲
۵) )به قیمت محصول توجه نماید. ۲۴
۶) و جنبه های زیست محیطی را به سایر معیارهای خرید خود اضافه نماید. ۲۵،۲۶

 .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.