پاورپوینت کامل پژوهش‌های علمی در علوم توانبخشی و بررسی روش‌های تحقیق کاربردی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل پژوهش‌های علمی در علوم توانبخشی و بررسی روش‌های تحقیق کاربردی دارای ۵۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل پژوهش‌های علمی در علوم توانبخشی و بررسی روش‌های تحقیق کاربردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل پژوهش‌های علمی در علوم توانبخشی و بررسی روش‌های تحقیق کاربردی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل پژوهش‌های علمی در علوم توانبخشی و بررسی روش‌های تحقیق کاربردی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل پژوهش‌های علمی در علوم توانبخشی و بررسی روش‌های تحقیق کاربردی :

اسلاید ۱ :

nBowlling, A. (2000). Research Method in Health. Open University Press. Buckingham

nJenkins j. Price C J. Straker L. (1998).The Researching Therapists. Churchill Livingstone. New York

nFurlong,N. Lovelace, E. Lovelace, K.(2000). Research Methods and Statistics. Harcourt College Publisher. Orlando

اسلاید ۲ :

nگروه مترجمین .(۱۳۷۸) .تحقیق در سیستم های بهداشتی . معاونت پژوهشی وزارت بهداشت . تهران

nآصف زاده ،سعید. (۱۳۸۰). ده گام پژوهش . معاونت تحقیقات و فنآوری . تهران

nمحمدی ،محمدرضا . (۱۳۸۱).معیارهای تعیین اولویت های پژوهش علوم پزشکی. مرکز ملی تحقیقات علوم پزشکی کشور. تهران

اسلاید ۳ :

nمارشال ، کاترین راس من ،گرچن . (۱۳۸۱). روش تحقیق کیفی . ترجمه علی پارسائیان و سید امیر اعرابی.دفتر پژوهشهای فرهنگی . تهران

n استاپلتون ، پل . (۱۳۷۲). شیوه نگارش مقالات پژوهشی. ترجمه شعله بیگدلی. د.ع.پ. ایران. تهران

n کوهن ،لوئیس هالیدی ،میشل . (۱۳۷۸).آمار در علوم تربیتی و تربیت بدنی. ترجمه علی دلاور.انتشارات رشد. تهران

اسلاید ۴ :

n چرا و چه زمانی تحقیق آغاز می شود؟

nتحقیق به روش علمی را تعریف کنید   

n انواع روش تحقیق را مشخص نمایید

nنحوه شناسایی مسایل و مشکلات را فراگرفته و چند مسئله یا مشکل را در حیطه کاری خود تعیین کنید

nروش های مختلف تجزیه و تحلیل مسئله را بیان کنید

n بتوانید مسئله مورد نظر را تجزیه و تحلیل کنید

اسلاید ۵ :

nهمراهی تحقیق با آدمی در طول تاریخ

nشیوه ها و روش های مختلف  انجام آن

n ضرورت تحقیق از دیدگاه فردی و دیدگاه اجتماعی    

n  ضرورت انجام تحقیق از دیدگاه علمی  

n   تحقیق را  مایه حیات علم دانسته اند  و بدون انجام تحقیق علم همچون آبی که در جائی مانده باشد دچار گندیدگی و تبدیل شدن به لجنزار خواهد شد. 

اسلاید ۶ :

nتحقیق در لغت به معنای درست و راست گردانیدن،پیدا کردن ، یافتن یا جستجوی حقیقت آورده شده است

n تعاریف بعمل آمده از تحقیق و پژوهش فراوانند

nتحقیق به روش علمی را مجموعه مقررات و قواعدی دانسته اند که چگونگی جستجو برای یافتن حقایق مربوط به یک موضوع را نشان می دهد

nدر جای دیگر آنراحقیقت پژوهی نامیده اند

n تحقیق عملی منظم است که در نتیجه آن پاسخ هائی برای سوالات مندرج در موضوع تحقیق بدست خواهد آمد 

اسلاید ۷ :

nجان دیوئی معتقد است:” اولین مرحله تحقیق احساس وجود یک مشکل  است؛ به این معنی که پژوهشگر در کار خویش با مانع یا مشکلی روبرو گردیده است که در حل آن ابهام یا تردید دارد و نمی تواند در مقابل آن ساکت بماند.”

n بنابراین این نقطه آغازین در انجام هرگونه پژوهش یا تحقیقی بسیار مهم است و نقش آموزش افراد برای مسئله یابی که در برخی نظام های آموزش و پرورش برآن بسیار تاکید می شود نیز از همین امر نشات می گیرد. هرچه ضرورت پرسش در هنگام تدریس برای فراگیر بیشتر مطرح شود و از او خواسته شود تا ذهن خود را برای طرح سوالات بیشتر فعال سازد می توان انتظار داشت که در آینده نیاز به تحقیق و پیشرفت در او ارتقا یابد.   

اسلاید ۸ :

n بنابراین این نقطه آغازین در انجام هرگونه پژوهش یا تحقیقی بسیار مهم است و نقش آموزش افراد برای مسئله یابی که در برخی نظام های آموزش و پرورش برآن بسیار تاکید می شود نیز از همین امر نشات می گیرد. هرچه ضرورت پرسش در هنگام تدریس برای فراگیر بیشتر مطرح شود و از او خواسته شود تا ذهن خود را برای طرح سوالات بیشتر فعال سازد می توان انتظار داشت که در آینده نیاز به تحقیق و پیشرفت در او ارتقاء یابد.   

اسلاید ۹ :

n مسأله یا مشکل پدیده ای است غیرعادی ، که در روند کار سیستم وجود دارد و چون اخلال و بی نظمی ایجاد می کند سبب افت یا کاهش کمی و کیفی جریان کارها و بازده سیستم می گردد

n

nمسأله یا مشکل عبارت است از شکاف بین وضعیت موجود و آنچه باید باشد.

اسلاید ۱۰ :

n  آغاز یک تحقیق با احساس وجود یک مشکل همراه است. در این مرحله آن احساس باید به صورت ” یک  پرسش ” در آید و بیان شود

n بدیهی است این پرسش از مسائل روزمره تا مباحث و فرضیات پیچیده علمی را دربرگیرد، مهم آنست که به شیوه ای علمی و صحیح بیان شود

nبا در نظر گرفتن دو تقسیم بندی مهم در زمینه علائق علمی و احتیاج عملی شما ممکن است تحقیقی بنیادی یا کاربردی را در نظر بگیرید

n

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.