فایل ورد کامل پرسشنامه برندینگ: ارزیابی تأثیر ارزش ویژه برند بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به توسعه و بسط برند (ماهیان‌راد ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه برندینگ: ارزیابی تأثیر ارزش ویژه برند بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به توسعه و بسط برند (ماهیان‌راد ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه برندینگ: ارزیابی تأثیر ارزش ویژه برند بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به توسعه و بسط برند (ماهیان‌راد ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند ( ماهیان راد۱۳۹۳ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و توسط معصومه ماهیان راد۱۳۹۳   ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روشی مستقیم برای کسب داده‌های تحقیق است.پرسشنامه مجموعه ای از سؤال‌ها ( گویه‌ها ) است که پاسخ دهنده با ملاحظه آنها پاسخ لازم را ارائه می‌دهد.انتخاب پرسشنامه‌های تحقیق به گونه ای بوده است که با موضوع تحقیق و فرضیات آن همسویی داشته باشد.پرسشنامه این تحقیق در پیوست گزارش شده است.

شماره سوالات پرسشنامه متغیرها
۱و۲ آگاهی از برند
۳الی۶ نوگرایی بمصرف کننده
۷الی۱۰ وفاداری مصرف کننده به برند
۱۱الی۱۳ تداعی از برند
۱۴الی۱۵ کیفیت ادراک شده
۱۶و۱۷ تناسب برند تعمیم یافته با برند مادر
۱۸الی۲۰ ارزیابی مصرف کننده از تعمیم برند

جدول ۱-۳ سوالات مربوط به سنجش متغیرها

پرسشنامه ی تحقیق حاضر با استفاده از طیف لیکرت ۷ گزینه ای که بیشترین کارآیی را در تحقیقات رفتاری دارد،تدوین شده است.طیف لیکرت شامل مجموعه ای از سؤالات است که بار نگرشی یا ارزشی همه آنها تقریبا برابر تلقی ‌می‌شود.در مورد عبارات مثبت، محقق ارزش‌های عددی مقیاس را طوری تعیین می‌کند که بیشترین یا بالاترین ارزش عددی یا امتیاز به موافق ترین گزینه‌ها تعلق گیرد.

نوع مقیاس تحقیق حاضر به دلیل استفاده از طیف لیکرت،ترتیبی[۱] یا رتبه ای[۲] است.در این سطح متغیرها علاوه بر درجه بندی بر حسب دارا بودن یا نبودن صفت مورد مطالعه،بر حسب شدت و ضعف اندازه ی آن صفت با ترجیحاتشان نیز مشخص ‌می‌شوند،این شدت و ضعف،بصورت تقدم و تأخر،بدون مشخص بودن میزان اختلاف در درجات مختلف بیان ‌می‌شود.پرسشنامه ی تحقیق حاضر شامل دو بخش اصلی ‌می‌باشد.بخش اول مشخصات دموگرافیک مربوط به نمونه ی آماری و بخش دوم سؤالات اصلی تحقیق برای سنجش متغیرها ‌می‌باشد .

با روش ارزش گذاری برای گزینه‌های کاملا مخالفم طیف لیکرت،ارزش یا مقدار ۱ و برای گزینه‌های کاملا موافق، ارزش یا مقدار ۵،در نظر گرفته شده،مقیاس ترتیبی یا رتبه ای به مقیاس شبه فاصله ای[۳] تبدیل ‌می‌شود که امکان استفاده ی پژوهشگر از امار پارامتریک و مدل سازی معادلات ساختاری را فراهم می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.