فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات مشتری: تحلیل اثر ارزش ادراک‌شده و اعتماد مشتری بر خروجی‌های کلیدی خدمات سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات مشتری: تحلیل اثر ارزش ادراک‌شده و اعتماد مشتری بر خروجی‌های کلیدی خدمات سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات مشتری: تحلیل اثر ارزش ادراک‌شده و اعتماد مشتری بر خروجی‌های کلیدی خدمات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری و اعتماد بر خروجی های کلیدی خدمات

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

پرسشنامه استاندارد شده در تحقیقات بین المللی برگرفته از از تحقیقات زینودین و همکاران[۱] ( ۲۰۱۲ ) ، ریگ و همکارش[۲] ( ۲۰۱۳ ) و زوهو و همکارش[۳] ( ۲۰۰۹ ) و تام [۴](۲۰۱۱) جهت جمع­آوری داده­ها در تحقیق حاضر مورد استفاده قرار گرفته است؛ این پرسشنامه ابتدا از انگلیسی به فارسی ترجمه و سپس یک ویراستار در زبان فارسی آن را اصلاح و نهایی کرده و سپس پس از تائید روایی محتوایی[۵] آن از دید خبرگان رشته مورد استفاده جهت جمع­آوری داده­های تحقیق قرار گرفته است. جهت گردآوری اطلاعات اولیه پیرامون موضوع تحقیق و بررسی ادبیات تحقیق ، از مطالعات کتابخانه­ای ( کتب ، مقالات و پایانامه­های موجود ) استفاده شده است. ابزار گرد­آوری داده­ها ، پرسشنامه است که این پرسشنامه منابع سازمانی (کیفیت مدیریتی ، کیفیت تکنیکی ، کیفیت بین فردی) ، منابع مشتری ( همکاری یا هم تولیدی ، جهت دهی انگیزشی ، آستانه تحمل استرس ) یک­دلی ، محیط فیزیکی ، ارزش ادراک شده مشتری ( ارزش کارکردی ، ارزش هیجانی ، ارزش ادراک شده از فداکاری ) ، اعتماد ، خروجی­های کلیدی خدمات ( رضایت ، تمایلات رفتاری) را پوشش داده است.

پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق ، شامل دو بخش است :

الف ) سؤالات تخصصی شامل ۶۳ سؤال است.

ب ) سؤالات عمومی که شامل اطلاعات فردی بوده و شامل ۳ سؤال می­باشد.

سؤالات مربوط به هر متغیر در جدول ۳۱ آورده شده است.

جدول ۳۱ بررسی وضعیت پرسشنامه تحقیق

متغیر مورد مطالعه تعداد شاخص سؤالات مربوطه منبع
منابع سازمانی ۹ کیفیت اداری:۱۲ الی ۱۴

کیفیت تکنیکی:۱۵ الی ۱۷

کیفیت بین فردی:۱۸ الی ۲۰

Zainuddin et al., 2012
منابع مشتری ۱۶ همکاری – هم تولیدی:۲۵ الی ۲۸

جهت دهی انگیزشی:۲۱ الی ۲۴

آستانه تحمل استرس:۲۹ الی ۳۶

Zainuddin et al., 2012
یک دلی (انتقال فکر) ۳ ۴۷ الی ۴۹ Tam , 2011
محیط فیزیکی ۶ ۵۰ الی ۵۵ Tam , 2011
ارزش ادراک شده مشتری ۱۴ ارزش کارکردی:۱ الی ۴

ارزش عاطفی:۵ الی ۱۱

ارزش ادراک شده از فداکاری:۵۶ الی ۵۸

 Zainuddin et al., 2012

And

Roig et al., 2013

اعتماد ۵ ۵۹ الی ۶۳ Zhu et al., 2012
خروجی های کلیدی خدمات ۱۰ رضایت:۳۷ الی ۴۱

تمایلات رفتاری:۴۲ الی ۴۶

Zainuddin et al., 2012

این پرسشنامه در طیف پنج گزینه­ای لیکرت تنظیم شد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.