فایل ورد کامل پرسشنامه تصویر برند فروشگاهی؛ تحلیل نگرش مشتریان نسبت به هویت و جایگاه برندهای خردهفروشی (واهی و پاسوان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تصویر برند فروشگاهی؛ تحلیل نگرش مشتریان نسبت به هویت و جایگاه برندهای خردهفروشی (واهی و پاسوان) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تصویر برند فروشگاهی؛ تحلیل نگرش مشتریان نسبت به هویت و جایگاه برندهای خردهفروشی (واهی و پاسوان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تصویر برند فروشگاهی (واهی و پاسوان)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
در این تحقیق از پرسشنامه با سوالات بسته استفاده شده است. در سوالات پرسشنامه از مقیاس ۵ نقطه ای لیکرت بر اساس بیان مثبت گویه استفاده شده است.
جدول ۲-۳ نحوه ارزش گذاری سوالات پرسشنامه
| کاملا موافقم | موافقم | بی نظرم | مخالفم | کاملا مخالفم |
| ۵ | ۴ | ۳ | ۲ | ۱ |
نکته قابل توجه این که در سوالات با جنبه ی منفی، ارزش گذاری خانه های بالا به صورت معکوس اعمال خواهد شد.
| متغیر | تعداد ابعاد | تعداد سوالات | منبع |
| تصویر برند فروشگاهی | ۲ | ۵ | پرسشنامه استاندارد واهی و پاسوان |
ضمنا روایی و پایایی کلیه متغیر های پرسش نامه و ابعاد هر متغیر و نیز کل پرسش نامه مورد تایید بوده است که در قسمت بعدی مورد بررسی قرار گرفته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 