فایل ورد کامل پرسشنامه پردازش شناختی؛ بررسی ابعاد عملکرد ذهنی دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری با استفاده از مدل CPI
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه پردازش شناختی؛ بررسی ابعاد عملکرد ذهنی دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری با استفاده از مدل CPI صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه پردازش شناختی؛ بررسی ابعاد عملکرد ذهنی دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری با استفاده از مدل CPI کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی ابعاد پردازش شناختی (CPI)در دانش آموزان با اختلالهای یادگیری
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
پرسشنامه پردازش شناختی که کروز در سال ۱۹۹۹ برای کمک به روند تشخیص افتراقی[۱] اختلال یادگیری خاص برای سنین ۷ تا ۱۹ سال تهیه نموده است مبتنی بر مرور کامل جریان عصب شناختی، اندازه گیری رسمی شناختی از ۱۲۰۰ دانشآموز، مصاحبه با بیش از صد والدین و دانشآموز و مشاهده مستقیم رفتار افراد با اختلال یادگیری است. مشخص شده است که این پرسشنامه میتواند پایایی افتراقی زیر گروههای خاص اختلال یادگیری و ترویج درک واضحتر اختلال یادگیری همراه با مداخلات آموزشی مناسب بدست بدهد. این پرسشنامه در یک فرآیند دو مرحلهای استاندارد شده که بیش از یک سال به طول انجامیده است. مرحله اول فرایند، شامل توزیع فرمهای نمره دهی CPI به بیش از ۵۰۰۰ خانواده در منطقه برون شهری مینهسوتا بود که حدودا ۱۰۰۰ نفر از والدین و دانشآموزان فرم نمرهدهی را تکمیل کرده و برای تحلیل اطلاعات تحویل دادند. فاز دوم، شامل ارسال یک برنامه نمرهدهی CPI روی شبکه اینترنتی بود که هر شخص با اتصال به اینترنت مجاز به شرکت در فرآیند استاندارد سازی بود که جمع آوری دادهها را از سراسر آمریکا آسان کرد. در نهایت هدف این ابزار آن بود که بتواند مکمل شیوهای استاندارد اندازه گیری و همچنین اطلاعات کمی باشد که والدین در مورد یادگیری فرزندان و مهارت شناختی و مهارتهای یادگیری آنان ارائه داده اند. مدل پردازش اطلاعات انتخاب شده برای CPIشامل ۶ حوزه عمومی از پردازش شناختی است که هر کدام بر اساس نظریههای پژوهشی یادگیری و شناخت میباشند. این شش حوزه شامل پردازش بینایی (۱۰ سوال)، پردازش شنوایی (۱۰ سوال)، پردازش متوالی/منطقی (۹ سوال)، پردازش مفهومی/انتزاعی (۱۰ سوال)، سرعت پردازش (۱۰ سوال) و توجه (۹ سوال) میباشد.
نمره گذاری:
به منظور بررسی حوزهای پردازش، پرسشنامهها به وسیله والدین، معلمان یا خود دانشآموزان تکمیل میشود. پرسشنامهها دارای ۲۰ سوال مربوط به زمینه و اطلاعات دموگرافیک است و ۵۰ سوال مربوط به پردازش شناختی است. نمره هر سوال بر مبنای یک مقیاس پنج گزینهای از یک تا پنج است که عدد یک نشاندهنده مشکل آشکار و عدد پنج نشاندهنده توانایی آشکار است و عدد سه برای نشان دادن مهارت متوسط یا وقتی است که ارزیاب در مورد پاسخ درست نامطمئن میباشد. شیوه نمره گذاری ارائه شده بر اساس مصاحبه با بیش از ۱۲۰۰ دانشآموز، مصاحبه با صدها والدین و دانشآموز و مشاهده مستقیم رفتار افراد با اختلال یادگیری تعیین شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 