فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات همراه بانک؛ ارزیابی کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان با مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات همراه بانک؛ ارزیابی کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان با مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات همراه بانک؛ ارزیابی کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان با مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
این پرسشنامه دارای ۲۶ سوال بوده مقیاس داده ها در این تحقیق فاصله ای است ، بر اساس اهداف ویژه این پژوهش سؤالات پنج گزینه ای طرح شده است
در این تحقیق گرد آوری اطلاعات از طریق پرسشنا مه های مقدماتی (pilot studY ) و مرحله اصلی صورت گرفت .بدین ترتیب که ابتدا یک پرسشنامه مقدماتی بین ۶۸ نفر از مشتریان توزیع و سپس جمع آوری شد پرسشنامه مذکور بر اساس پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق انجام شده توسط
Atilgan –safak askoy serkan akini – eda در سال ۲۰۱۰ تنظیم شده است که در حقیقت این پرسشنامه از نسخه تکمیل شده مدل e-s-Qual- E-R-ecs-Qual طراحی شده توسط پاراسورامان و همکارانش در سال ۲۰۰۲ برگرفته است ابعاد اعتماد وزیبایی از مدل e-SQ در سال ۲۰۰۰ به مدل E-S-Qual اضافه شده است .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 