فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات همراه بانک؛ ارزیابی کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان با مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات همراه بانک؛ ارزیابی کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان با مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه خدمات همراه بانک؛ ارزیابی کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان با مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل E_Recs-Qual و E_S_Qual

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه دارای ۲۶ سوال بوده مقیاس داده ها در این تحقیق فاصله ای است ، بر اساس اهداف ویژه این پژوهش سؤالات پنج گزینه ای طرح شده است

در این تحقیق گرد آوری اطلاعات از طریق پرسشنا مه های مقدماتی  (pilot studY   ) و مرحله اصلی صورت گرفت .بدین ترتیب که ابتدا یک پرسشنامه مقدماتی بین  ۶۸ نفر از مشتریان توزیع و سپس جمع آوری شد پرسشنامه مذکور بر اساس پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق انجام شده توسط

Atilgan –safak askoy serkan akini – eda    در سال ۲۰۱۰  تنظیم شده است که در حقیقت این پرسشنامه از نسخه تکمیل شده مدل e-s-Qual- E-R-ecs-Qual  طراحی شده توسط پاراسورامان و همکارانش در سال ۲۰۰۲ برگرفته است ابعاد اعتماد وزیبایی از مدل e-SQ  در سال ۲۰۰۰ به مدل  E-S-Qual اضافه شده است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.