فایل ورد کامل پرسشنامه یادگیری سیار؛ ارزیابی میزان پذیرش و استفاده از آموزش مبتنی بر فناوریهای همراه در دانشگاههای ایران (بابائی و همکاران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه یادگیری سیار؛ ارزیابی میزان پذیرش و استفاده از آموزش مبتنی بر فناوریهای همراه در دانشگاههای ایران (بابائی و همکاران) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه یادگیری سیار؛ ارزیابی میزان پذیرش و استفاده از آموزش مبتنی بر فناوریهای همراه در دانشگاههای ایران (بابائی و همکاران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه ارزیابی پذیرش یادگیری سیار در دانشگاههای ایران (بابائی و همکاران)
این پرسشنامه دارای ۳۳ سوال بوده و توسط بابائی و همکاران ساخته شده است
: در طراحی این قسمت سعی گردیده است که سئوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد. برای طراحی این بخش از طیف پنج گزینهای لیکرت استفاده شده است که یکی از رایجترین مقایسهای اندازهگیری به شمار میرود.
متغیرهای انتظار عملکرد (سوالات ۱ تا ۴ )، انتظار تلاش (سوالات ۵ تا ۸ )، عوامل اجتماعی(سوالات ۹ تا ۱۳ )، شرایط تسهیلگر(سوالات ۱۴ تا ۱۸)، کیفیت و خود کارآمدی(سوالات ۱۹تا ۲۲)، خدمات سیستم (سوالات ۲۳ تا ۳۰) و قصد رفتاری (سوالات ۳۱ تا ۳۳) را میسنجد.
شکل کلی و امتیازبندی این طیف برای سئوالات مثبت به صورت ذیل میباشد.فرم خام پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق در پیوست آورده شده است.
شکل کلی : کاملاً مخالفم – مخالفم – نظری ندارم – موافقم – کاملاً موافقم
امتیاز بندی : ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
پس از تدوین طرح مقدماتی پرسشنامه، میزان روایی و پایایی پرسشنامه بایستی تعیین شود. در ادامه به این مورد پرداخته میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 