پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روشها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روشها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری دارای ۱۸۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روشها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روشها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روشها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روشها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری :
اسلاید ۱ :
منظور از نظامدار بودن:
اطلاعات باید با دقت تعریف شوند.
با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند.
منظور از تفسیر شواهد:
اطلاعات به گونه ای صحیح مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند.
منظور از داوری ارزشی:
ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.
اسلاید ۲ :
ارزشیابی پیشرفت تحصیلیسنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل
با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین
میزان رسیدگی به اهداف.
اسلاید ۳ :
بلوم(۱۹۷۱)
ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند. بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.
اسلاید ۴ :
آزمون :
وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری
نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،۱۹۹۰)
اسلاید ۵ :
تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش اندازه گیری:
تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاک معینی
( نمره صفر تا بیست)
اسلاید ۶ :
تعریف گیج و بر لاینر از آزمون:
توجه به آزمون یک روش نظام دار برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای اینکه بتوان آن رفتار را با معیار یا هنجار ارزشیابی کرد.
اسلاید ۷ :
سنجش
مستلزم بکارگیری فنون گوناگونی است که بر مشاهده
عملکرد متکی بوده و شامل ترکیبی از اطلاعات گوناگون
برای تصمیمگیری است.
اسلاید ۸ :
سنجش تکوینی
فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها
اسلاید ۹ :
روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری:
علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.
اسلاید ۱۰ :
دسته بندی روش های سنجش
( زمان اجرا و هدف)
.۱سنجش آغازین
.۲سنجش تکوینی
.۳سنجش تشخیصی
.۴سنجش تراکمی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 