فایل ورد کامل انطباق فرآیند تولید نرمافزار ISO/IEC12207 با سرویسهای ITIL
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل انطباق فرآیند تولید نرمافزار ISO/IEC12207 با سرویسهای ITIL دارای ۱۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل انطباق فرآیند تولید نرمافزار ISO/IEC12207 با سرویسهای ITIL کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه فایل ورد کامل انطباق فرآیند تولید نرمافزار ISO/IEC12207 با سرویسهای ITIL
فصل ۱- مقدمه
۱-۱- مقدمه
۱-۲- تعریف مساله و سوالهای اصلی تحقیق
۱-۳- سابقه و ضرورت انجام تحقیق
۱-۳-۱- سوابق تحقیق
۱-۳-۲- ضرورت انجام تحقیق
۱-۴- فرضیهها
۱-۵- هدف و روش تحقیق
۱-۶- چه کاربردی از انجام این تحقیق متصور است؟
۱-۷- نوآوری
۱-۸- روش انجام تحقیق
۱-۹- روش و ابزار گردآوری اطلاعات
۱-۱۰- ساختار پایاننامه
فصل ۲- ادبیات تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- بحران نرم افزار
۲-۳- مهندسی نرم افزار
۲-۳-۱- ویژگی های مهندسی نرمافزار
۲-۳-۲- اهداف مهندسی نرمافزار
۲-۳-۳- اهمیت جایگاه مهندسی نرم افزار در سیستمهای نرم-افزاری
۲-۴- متدولوژی
۲-۴-۱- تعریف متدولوژی
۲-۴-۲- ویژگی های یک متدولوژی مطلوب
۲-۴-۳- متدولوژی و متدهای برای تولید نرم افزار
۲-۵- فرایند
۲-۶- چرخه حیات نرم افزار
۲-۷- چرخه حیات خدمات
فصل ۳- استانداردهای مهندسی نرم افزار
۳-۱- مقدمه
۳-۲- استانداردهای مهندسی نرم افزار
۳-۲-۱- تعریف استاندارد
۳-۲-۲- اهمیت استانداردها
۳-۲-۳- استانداردهای مرجع جهانی
۳-۲-۳-۱- معرفی IEEE
۳-۲-۴- معرفی ISO/IEC
۳-۳- استاندارد ISO/IEC
۳-۳-۱- فرایند چرخه حیات نرم افزار ISO/IEC
۳-۴- استاندارد ITIL
۳-۵- چرخه حیات خدمات ITIL
۳-۵-۱- استراتژی خدمات
۳-۵-۱-۱- فرایندها
۳-۵-۱-۲- فعالیت ها
۳-۵-۲- طراحی خدمات
۳-۵-۲-۱- فرایندها
۳-۵-۲-۲- فعالیت ها
۳-۵-۳- انتقال خدمات
۳-۵-۳-۱- فرایندها
۳-۵-۳-۲- فعالیت ها
۳-۵-۴- اجرای خدمات
۳-۵-۴-۱- فرایندها
۳-۵-۴-۲- فعالیت ها
۳-۵-۵- بهبود مستمر خدمات
۳-۵-۵-۱- فرایندها
۳-۵-۵-۲- فعالیت ها
۳-۶- خلاصه فصل
فصل ۴- الگوی پیشنهادی
۴-۱- مقدمه
۴-۲- رویکرد ایده پیشنهادی
۴-۲-۱- فاز اول: دسته بندی فرایند استاندارد ISO/IEC
۴-۲-۲- فاز دوم: تعیین ورودی و خروجی فعالیت های استاندارد ISO/IEC
۴-۲-۳- فاز سوم: انجام عملیات نگاشت
۴-۲-۳-۱- نگاشت بین فرایند تولید نرمافزار و فازهای ITIL
۴-۲-۳-۲- نگاشت بین فرایند ISO/IEC 12207 و فرایند ITIL
۴-۳- بررسی روش پیشنهادی
۴-۴- خلاصه فصل
فصل ۵- ارزیابی و آزمایش روش پیشنهادی
۵-۱- مقدمه
۵-۲- مطالعه موردی
۵-۲-۱- دامنه مطالعه موردی
۵-۲-۲- فاز اول بدون استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم-افزار
۵-۲-۳- فاز دوم استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم افزار
۵-۲-۴- فاز سوم استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم افزار و خدمات
۵-۳- بررسی و تحلیل بر اساس پیاده سازی سه فاز
۵-۴- نتیجه گیری
فصل ۶- نتیجهگیری و پیشنهادها
۶-۱- مقدمه
۶-۲- محدودیت ها
۶-۳- یافتههای تحقیق
۶-۴- پیشنهادها
مراجع
واژهنامه فارسی به انگلیسی
واژهنامه انگلیسی به فارسی
پیوست فنی
پیوست فنی
فهرست جدولها
جدول 1 1: ارزیابی وضعیت پروژه های نرم افزاری در سال های گوناگون
جدول 4 1: فعالیت و وظایف فرایند توافق
جدول 4 2: نگاشت بین فرایند ITIL و فرایندهای ISO/IEC
جدول 4 3: مزایا روش پیشنهادی
جدول 5 1: فعالیت ها و وظایف فرایند طراحی بر مبنای استاندارد ISO/IEC
جدول 5 2: پارامترهای مدیریت زمان، هزینه، کیفیت و ارتباطات
جدول 6 1: فعالیت ها و وظایف فرایند پروژه
جدول 6 2: فعالیت ها و وظایف فرایند فنی و تکنیکال
فهرست شکلها
شکل 1 1: استاندارد پیشنهادی برای تولید و توسعه نرم-افزار
شکل 1 2: ارتباط فرایند ISO/IEC 12207 و ITIL
شکل 3 1: چرخه حیات نرمافزار
شکل 3 2: wbs و فعالیت های فرایند توافق
شکل 3 3: WBS و فعالیت های فرایند توانمندسازی پروژه های سازمانی
شکل 3 4: WB و فعالیت های فرایند پروژه
شکل 3 5: WBS و فعالیت های فرایند فنی و تکنیکال
شکل 3 6: WBS و فعالیت های فرایند پیاده سازی نرم افزار
شکل 3 7: WBS و فعالیت های فرایند پشتیبانی نرم افزار
شکل 3 8: WBS و فعالیت های فرایند استفاده مجدد نرم افزار
شکل 3 9: چرخه حیات خدمات ITIL
شکل 3 10: فرایند چرخه حیات ITIL
شکل 4 1: شمای انتزاعی چارچوب پیشنهادی
شکل 4 2: فازهای ایده پیشنهادی
شکل 4 3: شمایی از فرایندهای ISO/IEC و ITIL
شکل 4 4: مدل فرایند تولید نرم افزار
شکل 4 5: توالی منظم فرایندهای ISO/IEC
شکل 4 6: نگاشت بین فازهای ITIL و فرایند تولید نرم افزار
شکل 4 7: نگاشت بین فرایند ITIL و ISO/IEC
شکل 6 1: صفحه ورود به سامانه
شکل 6 2:صفحه اصلی سامانه
شکل 6 3: تعریف تیکت
شکل 6 4: پیگیری تیکت
شکل 6 5: گزارشات پروژه
شکل 6 6: صفحه اطلاع رسانی اخبار پروژه
شکل 6 7: پایگاه دانش سامانه
فهرست نمودارها
نمودار 5 1: مقایسه سه پروژه از لحاظ زمان
بخشی از فهرست مطالب پروژه فایل ورد کامل انطباق فرآیند تولید نرمافزار ISO/IEC12207 با سرویسهای ITIL
فهرست مطالب أ
فهرست جدولها ه
فهرست شکلها و
فهرست نمودارها ح
فهرست علایم و نشانهها ط
فصل ۱- مقدمه
۱-۱- مقدمه
۱-۲- تعریف مساله و سوالهای اصلی تحقیق
۱-۳- سابقه و ضرورت انجام تحقیق
۱-۳-۱- سوابق تحقیق
۱-۳-۲- ضرورت انجام تحقیق
۱-۴- فرضیهها
۱-۵- هدف و روش تحقیق
۱-۶- چه کاربردی از انجام این تحقیق متصور است؟
۱-۷- نوآوری
۱-۸- روش انجام تحقیق
۱-۹- روش و ابزار گردآوری اطلاعات
۱-۱۰- ساختار پایاننامه
فصل ۲- ادبیات تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- بحران نرم افزار
۲-۳- مهندسی نرم افزار
۲-۳-۱- ویژگی های مهندسی نرمافزار
۲-۳-۲- اهداف مهندسی نرمافزار
۲-۳-۳- اهمیت جایگاه مهندسی نرم افزار در سیستمهای نرم-افزاری
۲-۴- متدولوژی
۲-۴-۱- تعریف متدولوژی
۲-۴-۲- ویژگی های یک متدولوژی مطلوب
۲-۴-۳- متدولوژی و متدهای برای تولید نرم افزار
۲-۵- فرایند
۲-۶- چرخه حیات نرم افزار
۲-۷- چرخه حیات خدمات
فصل ۳- استانداردهای مهندسی نرم افزار
۳-۱- مقدمه
۳-۲- استانداردهای مهندسی نرم افزار
۳-۲-۱- تعریف استاندارد
۳-۲-۲- اهمیت استانداردها
۳-۲-۳- استانداردهای مرجع جهانی
۳-۲-۳-۱- معرفی IEEE
۳-۲-۴- معرفی ISO/IEC
۳-۳- استاندارد ISO/IEC
۳-۳-۱- فرایند چرخه حیات نرم افزار ISO/IEC
۳-۴- استاندارد ITIL
۳-۵- چرخه حیات خدمات ITIL
۳-۵-۱- استراتژی خدمات
۳-۵-۱-۱- فرایندها
۳-۵-۱-۲- فعالیت ها
۳-۵-۲- طراحی خدمات
۳-۵-۲-۱- فرایندها
۳-۵-۲-۲- فعالیت ها
۳-۵-۳- انتقال خدمات
۳-۵-۳-۱- فرایندها
۳-۵-۳-۲- فعالیت ها
۳-۵-۴- اجرای خدمات
۳-۵-۴-۱- فرایندها
۳-۵-۴-۲- فعالیت ها
۳-۵-۵- بهبود مستمر خدمات
۳-۵-۵-۱- فرایندها
۳-۵-۵-۲- فعالیت ها
۳-۶- خلاصه فصل
فصل ۴- الگوی پیشنهادی
۴-۱- مقدمه
۴-۲- رویکرد ایده پیشنهادی
۴-۲-۱- فاز اول: دسته بندی فرایند استاندارد ISO/IEC
۴-۲-۲- فاز دوم: تعیین ورودی و خروجی فعالیت های استاندارد ISO/IEC
۴-۲-۳- فاز سوم: انجام عملیات نگاشت
۴-۲-۳-۱- نگاشت بین فرایند تولید نرمافزار و فازهای ITIL
۴-۲-۳-۲- نگاشت بین فرایند ISO/IEC 12207 و فرایند ITIL
۴-۳- بررسی روش پیشنهادی
۴-۴- خلاصه فصل
فصل ۵- ارزیابی و آزمایش روش پیشنهادی
۵-۱- مقدمه
۵-۲- مطالعه موردی
۵-۲-۱- دامنه مطالعه موردی
۵-۲-۲- فاز اول بدون استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم-افزار
۵-۲-۳- فاز دوم استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم افزار
۵-۲-۴- فاز سوم استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم افزار و خدمات
۵-۳- بررسی و تحلیل بر اساس پیاده سازی سه فاز
۵-۴- نتیجه گیری
فصل ۶- نتیجهگیری و پیشنهادها
۶-۱- مقدمه
۶-۲- محدودیت ها
۶-۳- یافتههای تحقیق
۶-۴- پیشنهادها
مراجع
واژهنامه فارسی به انگلیسی
واژهنامه انگلیسی به فارسی
پیوست فنی
پیوست فنی
فهرست جدولها
جدول 1 1: ارزیابی وضعیت پروژه های نرم افزاری در سال های گوناگون
جدول 4 1: فعالیت و وظایف فرایند توافق
جدول 4 2: نگاشت بین فرایند ITIL و فرایندهای ISO/IEC
جدول 4 3: مزایا روش پیشنهادی
جدول 5 1: فعالیت ها و وظایف فرایند طراحی بر مبنای استاندارد ISO/IEC
جدول 5 2: پارامترهای مدیریت زمان، هزینه، کیفیت و ارتباطات
جدول 6 1: فعالیت ها و وظایف فرایند پروژه
جدول 6 2: فعالیت ها و وظایف فرایند فنی و تکنیکال
فهرست شکلها
شکل 1 1: استاندارد پیشنهادی برای تولید و توسعه نرم-افزار
شکل 1 2: ارتباط فرایند ISO/IEC 12207 و ITIL
شکل 3 1: چرخه حیات نرمافزار
شکل 3 2: wbs و فعالیت های فرایند توافق
شکل 3 3: WBS و فعالیت های فرایند توانمندسازی پروژه های سازمانی
شکل 3 4: WB و فعالیت های فرایند پروژه
شکل 3 5: WBS و فعالیت های فرایند فنی و تکنیکال
شکل 3 6: WBS و فعالیت های فرایند پیاده سازی نرم افزار
شکل 3 7: WBS و فعالیت های فرایند پشتیبانی نرم افزار
شکل 3 8: WBS و فعالیت های فرایند استفاده مجدد نرم افزار
شکل 3 9: چرخه حیات خدمات ITIL
شکل 3 10: فرایند چرخه حیات ITIL
شکل 4 1: شمای انتزاعی چارچوب پیشنهادی
شکل 4 2: فازهای ایده پیشنهادی
شکل 4 3: شمایی از فرایندهای ISO/IEC و ITIL
شکل 4 4: مدل فرایند تولید نرم افزار
شکل 4 5: توالی منظم فرایندهای ISO/IEC
شکل 4 6: نگاشت بین فازهای ITIL و فرایند تولید نرم افزار
شکل 4 7: نگاشت بین فرایند ITIL و ISO/IEC
شکل 6 1: صفحه ورود به سامانه
شکل 6 2:صفحه اصلی سامانه
شکل 6 3: تعریف تیکت
شکل 6 4: پیگیری تیکت
شکل 6 5: گزارشات پروژه
شکل 6 6: صفحه اطلاع رسانی اخبار پروژه
شکل 6 7: پایگاه دانش سامانه
فهرست نمودارها
نمودار 5 1: مقایسه سه پروژه از لحاظ زمان
مقدمه
امروزه رشد کسبوکار فن آوری و بازار تحت تأثیر توسعه صنعت نرم افزار است. در سراسر جهان سازمان های توسعه نرم افزار به دنبال شیوه ها و روش های جدیدی می باشند که در توسعه و کنترل محصولات نرمافزاری به آن ها کمک نمایند؛ بنابراین بسیاری از استانداردها و روش ها برای این منظور ایجاد می گردد. استانداردها به شرکت-ها برای مدیریت و کنترل فرایند توسعه که نهایتاً برای تولید و توسعه محصول نرم افزاری کمک می کنند (Tahir et al., 2010).
۱-۲- تعریف مساله و سوالهای اصلی تحقیق
واژه نرم افزار برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ مطرح گردید که در روزهای آغازین، تقریباً نرم افزارها قادر به حل هر مشکل بر اساس زبان های برنامه نویسی و الگوریتم ها بودند، توسعه می یافتند؛ اما با گذشت زمان و تکامل سخت افزارها، تأخیر مداوم برنامه ریزی پروژه ها، بهره وری پایین، هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری و عدم برآورده شدن انتظارات کاربران منجر به رکود توسعه نرم افزار گردید که در سال ۱۹۶۸ به عنوان بحران نرم افزار شناخته شد، این واژه نخستین بار در کنفرانس ناتو برای توسعه نرم افزار مطرح گردید. این بحران ناشی از این واقعیت که هیچ روش و متد رسمی، ابزار پشتیبانی و توسعه مدیریت پروژه مناسب که تمامی تکنیک های استاندارد مورد نیاز برای پروژه های توسعه نرم افزار وجود ندارد. جامعه نرم-افزار متوجه این که مشکل چه چیزی می باشد قرار گرفت، تصمیم به گرفتن ایده از سایر رشته های مهندسی برای توسعه پروژه های نرم افزاری پرداختند که منشأ آن مهندسی نرم افزار (SE) است، بنابراین واژه مهندسی نرم افزار بعد از سال ۱۹۶۸ شناخته شد در واقع این واژه طی کنفرانس مهندسی ناتو (که در گارمیش آلمان برگزار شد) توسط ریاست کنفرانس F.L.Bauer معرفی گردید و از آن پس به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت (Vandierendonck and Mens, 2011)، (Marbán et al., 2009).
امروزه نرم افزار همانند هر صنعت دیگر به طور گسترده با موضوع استاندارد درگیر است. از آنجا که تنوع حوزه عملکرد در زمینه نرم افزار بسیار زیاد است، ادامه حیات این صنعت نمی تواند بینیاز از وجود استانداردهای منسجم و یکسان باشد، ضرورت استفاده از استانداردها در تولید محصولات نرم افزار بر همگان روشن است و امروزه نرم افزار به عنوان یک مقوله فراگیر و بسیار مهم شناخته شده است. در طی چند دهه گذشته و در مقابله با بحران موجود در تولید محصولات نرم افزاری، متخصصین و صاحبنظران، با به وجود آوردن علوم مهندسی نرم افزار، تلاش های بسیار ارزنده ای در راستای قوام بخشیدن، برقراری و بهبود نظام تولید نرم افزار پرداختند؛ بنابراین مهندسی نرم افزار همانند سایر رشته های مهندسی برای انجام پروژه ها باید از فرایند مبتنی بر چارچوب استفاده نماید. از مزایا مبتنی بر چارچوب می توان به امکان قابل تکرار بودن پروژه، کیفیت محصولات نرم افزاری و دور نشدن از اهداف پروژه اشاره نمود.
در حال حاضر، طیف گسترده ای از مدل ها و استانداردها به عنوان مثال CMMI، ISO 9001، ISO/IEC 12.207، ISO 90.003، ITIL، SWEBOK، COBIT و … وجود دارند که هر یک از مدل ها و استانداردهایی به منظور ارائه یک راه حل جامع برای مدیریت فرایند در زمینه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)، فرایندهای فناوری اطلاعات، حاکمیت IT و فرایندهای توسعه، تعمیر و نگهداری نرم-افزار و بهرهبرداری تعریفشدهاند. استانداردهای عملی مانند چارچوب ITIL با ارائه مجموعه ای از بهترین شیوه برای مدیریت تمام مراحل چرخه حیات خدمات می باشند که یکی از رایج ترین روش های مدیریت IT در سازمان ها مبتنی بر فرایند است، استانداردهای فرایندی می توانند به تولید تکنولوژی با مزیت های فراتر از استراتژی فن-آوری ارائه دهد (Pardo et al., 2010)، (Radovanovic et al., 2011)، (Kauffman and Tsai, 2010).
همچنین با توجه به اینکه نرمافزار از ابتدا تا پایان حیاتش در حال تغییر و تحول است و بایستی متناسب با نیازها، سیاستها و قوانین جدید تغییر یابد؛ بنابراین باید نرمافزار به عنوان یک موجود زنده به جای یک مصنوع در نظر گرفت. نرمافزارها را میتوان به سهولت و به شکل صحیح تغییر داد، اگر از روش های قانونمند و منسجم استفاده نمایید. بدین منظور رویکرد مهندسی نرم افزار مبتنی بر چرخه حیات محصول و استفاده از استانداردها می باشد، چرخه حیات نرم افزار تمامی مراحل تولید یک نرم افزار از ابتدای تصمیم گیری در مورد تولید آن تا مرحله توسعه، پشتیبانی، نگهداری و سپس بازنشستگی محصول و فرایند انجام یک پروژه تعریف می کند که چه کسی چه کاری در چه هنگام و چگونه برای رسیدن به هدف انجام دهد. در مهندسی نرم افزار هدف ساختن یک محصول نرم افزاری و یا بهبود نرم افزار موجود با بالاترین کیفیت ممکن است و هدف از تعیین فرایند برای تضمین کیفیت، برآورده شدن نیازهای کاربر و قابل تخمین بودن زمان و هزینه تولید در طول چرخه حیات محصول نرم افزاری است. علاوه بر این تعیین و مشخص نمودن فرایندها در طول چرخه حیات محصول روندی جهت تحویل محصول در دوران تولید نرم افزار به کارفرما ارائه می دهد تا از این طریق کارفرما اطمینان حاصل نماید که پروژه روند منطقی خود را طی می کند و نظارت و کنترل صحیح بر انجام پروژه صورت می گیرد. جهت کنترل رویکردهای مهندسی در طول دوره حیات محصول نرم افزاری نیازمند مدیریت پروژه هستیم و با توجه به اینکه امروزه شرکت های نرم-افزاری به صورت تخصصی تر در حوزه های گوناگون (مثلاً برخی از شرکت ها به طراحی، تحلیل، جمع آوری نیازمندی-ها، تست نرم افزار و …) به توسعه و تولید محصولات نرم افزاری می پردازند و از جنبه دیگر امروزه توسعه نرم افزارهای برون سپاری و نرم افزارهای جهانی (GCD) مطرح می شود که مستلزم استفاده از روش ها و استانداردها برای کنترل و مدیریت بین فرایندها تولید و توسعه نرم افزار می باشند.
بخشی از منابع و مراجع پروژه فایل ورد کامل انطباق فرآیند تولید نرمافزار ISO/IEC12207 با سرویسهای ITIL
Barafort, B. Di Renzo, B., Merlan, O., 2002. “ Benefits resulting from the combined use of ISO/IEC 15504 with the Information Technology Infrastructure Library (ITIL) ”. Product Focused Software Process Improvement 314–325.
Bjarnason, E., Wnuk, K., Regnell, B., 2011. “ Requirements are slipping through the gaps—A case study on causes & effects of communication gaps in large-scale software developmen”t, in: Requirements Engineering Conference (RE), 2011 19th IEEE International. pp. 37–46.
Cabinet Office, 2011a. “ITIL Service Strategy 2011 Edition”. The Stationery Office.
Cabinet Office, 2011b. “ ITIL Service Design 2011 Edition”, 2nd ed. The Stationery Office.
Cabinet Office, 2011c. “ ITIL Service Transition 2011 Edition”. The Stationery Office.
Cabinet Office, 2011d. “ ITIL Service Operation 2011 Edition”. The Stationery Office.
Cabinet Office, 2011e. “ ITIL Continual Service Improvement 2011 Edition”. The Stationery Office.
Chakraborty, A., Baowaly, M.K., Arefin, A., Bahar, A.N., 2012. The Role of Requirement Engineering in Software Development Life Cycle”. Journal of Emerging Trends in Computing and Information Sciences 3.
Clarke, P., O’Connor, R.V., 2011. “The situational factors that affect the software development process: Towards a comprehensive reference framework”. Information and Software Technology.
Crespo, D., Ruiz, M., 2012. “ Decision making support in CMMI process areas using multiparadigm simulation modeling, in: Simulation Conference (WSC) ”, Proceedings of the 2012 Winter. pp. 1–12.
Dwyer, M.B., Hatcliff, J., “ Pasareanu, C.S., Visser, W., 2007. Formal software analysis emerging trends in software model checking”, in: Future of Software Engineering, 2007. FOSE’07. pp. 120–136.
Horie, D., Kasahara, T., Goto, Y., Cheng, J., 2009. “ A New Model of Software Life Cycle Processes for Consistent Design, Development, Management, and Maintenance of Secure Information Systems”, in: Computer and Information Science, 2009. ICIS 2009. Eighth IEEE/ACIS International Conference On. pp. 897–902.
Hurtado Alegría, J.A., Bastarrica, M.C., Quispe, A., Ochoa, S.F., 2011. “An MDE approach to software process tailoring”, in: Proceedings of the 2011 International Conference on Software and Systems Process. pp. 43–52.
Ianzen, A., Mauda, E.C., Paludo, M.A., Reinehr, S., Malucelli, A., 2013. “Software Process Improvement in a Financial Organization: An Action Research Approach”. Computer Standards & Interfaces.
Jereb, B., 2009. “Software describing attributes”. Computer Standards & Interfaces 31, 653–660.
Kauffman, R.J., Tsai, J.Y., 2010. With or without you: “The countervailing forces and effects of process standardization”. Electronic Commerce Research and Applications 9, 305–322.
Li, G., Dong, H., Zheng, Q., Zhou, M., Guo, Y., 2009. “ Research on National and International Software Engineering Standard Bodies”, in: International Conference on Computational Intelligence and Software Engineering, 2009. CiSE 2009. “ Presented at the International Conference on Computational Intelligence and Software Engineering”, 2009. CiSE 2009, pp. 1 –4.
واژهنامه فارسی به انگلیسی
Assessment ارزیابی
Service Operation اجرای خدمات
De facto استاندارد صنعتی
Service strategy استراتژی خدمات
Reuse استفاده مجدد
Establishment استقرار
Validation اعتبارسنجی
Initiation آغاز، شروع
Acquisition
اکتساب
Design Pattern الگوهای طراحی
Readiness آمادگی
Migration انتقال
Service Transition انتقال خدمات
Preliminary اولیه، مقدماتی
An acquirer"s بازار هدف، مالک سیستم
Verification بازبینی
Software Crisis بحران نرم¬افزار
Review بررسی
Plan برنامه¬ریزی
Package بسته نرم¬افزاری
Continual Service Improvement بهبود مستمر خدمات
Supplier tendering پیشنهاد
Supply تأمین، عرضه
Treatment تدبیر، راه¬حل
Best practice تجربه موفق
Assurance تضمین
Modification تغییر
Agreement توافق
Deployment توسعه
Specification توصیف
Production تولید
Supplier تهیه
Rights حقوق
Known Error خطاهای شناختهشده
Asset دارایی
Stagnation رکود
KPI شاخصهای کلیدی عملکرد
Service Design طراحی خدمات
Action عمل
Objectively عینی
Organizational Project-Enabling Process فرایندهای توانمندسازی – پروژه-های سازمان
Activity فعالیت
Information Technology فناوری اطلاعات
Maintainability قابلیت نگهداری
Transition گذار
Methodology متدولوژی
Scope محدوده
Information security Management مدیریت امنیت اطلاعات
Supplier Management مدیریت تأمینکنندگان
IT Service continuity Management مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات
Demand Management مدیریت تقاضا
Availability Management مدیریت پایایی
Service portfolio Management مدیریت سبد خدمات
Service level Management مدیریت سطح خدمات
Capacity Management مدیریت ظرفیت
Service catalogue Management مدیریت کاتالوگ خدمات
Financial Management مدیریت مالی
Documents مستندات
Acquirer مشتری، ذینفع، کسب، به دست آورنده .فراگیرنده
Criteria معیار
Concept مفهوم، تعریف
Preparation مقدماتی
Audit ممیزی
Tailoring مناسب¬سازی
Bid مناقصه
Disposal منسوخ شدن، کنار گذاری
Component مؤلفه
Maintenance نگهداری
system requirements نیازمندی¬های سیستم
Task
وظایف
واژهنامه انگلیسی به فارسی
Action
عمل
An acquirer"s بازار هدف، مالک سیستم
Acquirer مشتری، ذینفع، کسب، به دست آورنده، فراگیرنده
Acquisition
اکتساب
Activity فعالیت
Agreement توافق
Availability Management مدیریت پایایی
Asset دارایی، سبد
Assessment ارزیابی
Assurance تضمین
Audit ممیزی
Best practice تجربه موفق
Bid مناقصه
Capacity Management مدیریت ظرفیت
Component مؤلفه
Concept مفهوم، تعریف
Continual Service Improvement بهبود مستمر خدمات
Criteria معیار
De facto استاندارد صنعتی
Demand Management مدیریت تقاضا
deployment توسعه، استقرار
Design Pattern الگوهای طراحی
Development توسعه
Disposal منسوخ شدن، کنار گذاری
Documents مستندات
Establishment استقرار
Financial Management مدیریت مالی
Information security Management مدیریت امنیت اطلاعات
Information Technology فناوری اطلاعات
Initiation آغاز، شروع
IT Service continuity Management مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات
Known Error خطاهای شناختهشده
KPI شاخصهای کلیدی عملکرد
Maintainability قابلیت نگهداری
Maintenance نگهداری
Methodology متدولوژی
Migration انتقال
Modification تغییر
Objectively عینی
Organizational Project-Enabling Process فرایندهای توانمندسازی – پروژه-های سازمان
Package بسته نرم¬افزاری
Plan برنامه¬ریزی
Preliminary اولیه، مقدماتی
Preparation مقدماتی
Production تولید
Readiness آمادگی
Reuse استفاده مجدد
Review بررسی
Rights حقوق
Scope محدوده
Service catalogue Management مدیریت کاتالوگ خدمات
Service Design طراحی خدمات
Service level Management مدیریت سطح خدمات
Service Operation اجرای خدمات
Service portfolio Management مدیریت سبد خدمات
Service strategy استراتژی خدمات
Service Transition انتقال خدمات
Software Crisis بحران نرم¬افزار
Specification توصیف
Stagnation رکود
Supplier تهیه
Supplier Management مدیریت تأمینکنندگان
Supplier tendering پیشنهاد
Supply تأمین، عرضه
system requirements نیازمندی¬های سیستم
Tailoring مناسب¬سازی
Task
وظایف
Transition گذار
Treatment تدبیر، راه¬حل
Validation اعتبارسنجی
Verification بازبینی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 