فایل ورد کامل هیجانخواهی و جنسیت؛ تحلیل تفاوتهای روانشناختی میان دانشآموزان دختر و پسر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل هیجانخواهی و جنسیت؛ تحلیل تفاوتهای روانشناختی میان دانشآموزان دختر و پسر دارای ۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل هیجانخواهی و جنسیت؛ تحلیل تفاوتهای روانشناختی میان دانشآموزان دختر و پسر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول 2
مقدمه 3
بیان مسئله 4
سوالهای تحقیق 6
موضوع تحقیق 6
فرضیه تحقیق 6
اهمیت و ضرورت و هدف تحقیق 6
تعریف اصطلاحات 7
فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق) 9
انگیزش 10
تظاهرات انگیزش 11
هیجان 13
هیجان به مثابه الگوهای پاسخ 14
ابزار و بازشناسی هیجانها 16
ابزار هیجان در چهره پاسخهای فطری 17
بازشناسی حالتهای هیجانی افراد بهنجار 18
پسخورانه حاصل از هیجانهای برانگیخته 19
بازشناسی حالتهای هیحان افرادی که دچار آسیب مغزی شده اند 21
رابطه بین هیجان و انگیزش 22
دیدگاهها و نظریه های هیجان 23
۱-نظریه جیمز لانگه 23
۲- دیدگاه شاخته: انگیختگی بی علت 24
۳- دیدگاه ماندار: اهمیت هیجانی و قفسه ها 25
۴- دیدگاه آرنولد: ارزیابی نخستین 25
۵- دیدگاه لازاروس: ارزیابی نخستین 26
۶- دیدگاه ونیر 28
۷- فرضیه پسخورانه صورتی 28
آزمایش فرضیه و پسخورانه صورتی 30
۸- دیدگاه ایزارد: نظریه هیجانهای متمایز 31
۹- دیدگاه دوسیستمی 33
ویژگیهای افراد هیجان خواه 37
فرایندهای شناختی و هیجان خواهی 38
ترجیحات شغل و نگرشها 39
تفاوتهای فیزیولوژیکی 39
رشد نقشهای جنسیتی 41
الگویابی جنسیتی 42
رشد الگویابی جنسیتی 43
گرفتن رفتار الگویابی جنسیتی 44
الگویابی جنسیتی از کجا شروع میشود؟ 45
فصل سوم 46
جامعه مورد مطالعه و روش نمونه گیری و مدل آماری 47
فصل چهارم 49
محاسبات آماری و نتایج 50
فصل پنجم 51
خلاصه و نتیجه گیری 52
محدودیت ها 53
منابع 54
پیوست(آزمون هیجان خواهی زاکرمن) 56
چکیده:
موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای میباشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T میباشد. نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار وجود ندارد.
منابع:
۱- اتکینسون، ریتال وریچارد. س، اتکینسون و ارنست هیگارد: زمینه روان شناسی، جلد اول، چاپ دوازدهم، ترجمه محمدنقی براهنی و همکاران (۱۳۷۷) انتشارات رشد، تهران
۲- پاشا شریفی، حسن و جعفر نجفی زند (۳۱۷۶) روش های آماری در علوم رفتاری، انتشارات سخن، تهران.
۳- دلاور، علی (۱۳۷۷)، روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی چاپ چهارم، نشر ویرایش، تهران.
۴- شوارتز، سیدنی الن، همکاران، نظریه های شخصیت ترجمه یحیی سیدمحمدی (۱۳۷۷) تهران، نشرهما.
۵- کارسون، نایل آر، مبانی روان شناسی فیزیولوژیک، ترجمع مهرداد پژمان (۱۳۷۴) انتشارات غزل اصفهانی
۶- مارشال ریو، جان انگیزش و هیجان، ترجمه یحی سیدمحمدی (۱۳۷۶) نشر ویرایش تهران.
۷- ماس، پاول هنری و همکاران، رشد و شخصیت کودک، ترجمه مهشید یاسائی، چاپ یازدهم (۱۳۷۶) نشرمرکز، تهران.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 