فایل ورد کامل مقاله حرکت به سوی جامعه اطلاعاتی و تحلیل پیامدهای فناورانه، اجتماعی و اقتصادی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله حرکت به سوی جامعه اطلاعاتی و تحلیل پیامدهای فناورانه، اجتماعی و اقتصادی آن دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله حرکت به سوی جامعه اطلاعاتی و تحلیل پیامدهای فناورانه، اجتماعی و اقتصادی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله حرکت به سوی جامعه اطلاعاتی و تحلیل پیامدهای فناورانه، اجتماعی و اقتصادی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله حرکت به سوی جامعه اطلاعاتی و تحلیل پیامدهای فناورانه، اجتماعی و اقتصادی آن :
یکی از کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه بازاریابی و فروش، ایفای نقش تسهیلکننده در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان است. بر ایناساس، بهطور نظاممند اقدام به جمعآوری اطلاعات مربوط به رفتار و نیازهای مشتریان میشود و با توجه به الگوهای مصرف و تقاضا به سازمانها درباره درکی فراگیر نسبت به نوع و نحوه تدارک و ارایه محصولات و خدمات منطبق با نیازهای مشتریان کمک میشود. انتظار میرود ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری به بهبود خدمات قابل ارایه به مشتریان بپردازند و بهویژه در سازمانهای بزرگی که با انبوه مشتریان سر و کار دارند از هزینههای اداری و اجرایی بکاهد. در واقع، نظام مدیریت ارتباط با مشتری در امتداد نظامهای ارتباطی دیگر همچون زنجیره تامین و مدیریت دانش قرار دارد.
هماکنون در اتحادیه اروپا، ۳۶ درصد از اشتغال مربوط به خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به سازمانهایی است که از نظامهای مدیریت ارتباط با مشتری سود میجویند. ۴۶ درصد از شرکتهای بزرگ این اتحادیه از این ابزار استفاده میکنند و این رقم برای شرکتهای متوسط و کوچک بهترتیب برابر با ۲۸ درصد و ۱۴ درصد است.
فناوری اطلاعات و ارتباطات علاوه بر آنکه یکی از مهمترین تسهیلکنندههای مدیریت ارتباط با مشتریان است، بلکه خود از این رویکرد بهره زیادی میبرد. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهایی مانند عوامل اجرایی شرکتهای بزرگ مخابراتی از اهمیت ویژهای برخوردار است؛ زیرا آنها با مشتریان گوناگونی از بخشهای مختلف اقتصادی و اجتماعی سر و کار دارند. بهعنوان مثال، ایجاد و توسعه شبکههای مخابراتی دیجیتال در دهه ۱۹۹۰ به خدمات جدیدی منجر شد که ناشی از هوشمندسازی شبکه و تمرکز بر نیازهای مختلف مشتریان بود.
در بخش رایانه نیز بهدلیل تنوع خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری بهویژه برای شرکتهایی که به تولید انبوه نرمافزار میپردازند و با مشتریان بالقوه و بالفعل زیادی سر و کار دارند از اهمیت زیادی برخوردار است. البته، اغلب این ارتباطات از طریق سایتهای اینترنتی صورت میگیرد، ولی برای برخی پروژههای بزرگ نرمافزاری، ارتباط رو در رو با مشتریان نیز ضروری است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 