فایل ورد کامل تحقیق مطالعه کیفیت تحصیلی و بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای سطح یادگیری و موفقیت آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق مطالعه کیفیت تحصیلی و بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای سطح یادگیری و موفقیت آموزشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق مطالعه کیفیت تحصیلی و بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای سطح یادگیری و موفقیت آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق مطالعه کیفیت تحصیلی و بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای سطح یادگیری و موفقیت آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق مطالعه کیفیت تحصیلی و بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای سطح یادگیری و موفقیت آموزشی :
ارزیابی سیستم آموزشی یکی از جمله عوامل کیفی در ارتقاء کیفیت آموزشی بشمار می آید.ارزیابی تحصیلی عمدتاٌ بر تقاضاهای اجتماعی , نیازهای آموزشی و فراهم سازی آن برای محصلین و معلمین مدارس و تمرکز بر فرآیندهای آموزشی و امور اداری مشتمل می گردد . مطابق قانون ارزیابی عمومی , ارزیابی سیستم آموزشی توسط مؤسسات ملی ارزیابی (INCE) صورت می گیرد . جوامع مستقل نیز عهده دار مسئولیت اجراء و بکارگیری برنامه های ارزیابی و حمایت از بخش (INCE) می باشند . بخش حاضر مختصراً به توصیف فرآیندهای خود ارزیابی در سطوح دانشگاهی و غیر دانشگاهی پرداخته و همچنین به عوامل حمایتی سیستم ارزیابی عمومی آموزشی و اهداف کلی این برنامه می پردازد .
تاریخچه
سیستم آموزشی اسپانیا برای نخستین بار طی سال ۱۹۷۶ و توسط کمیسیون دولتی و ملی مورد ارزیابی قرارگرفت . ارزیابی های آموزشی مطابق قانون فرآیند عمومی آموزش(LGE) مدون سال ۱۹۷۰ به مورد اجرا گذاشته شد . بعدها طی سال ۱۹۸۰ مرکز تحقیق و ارزیابی مدارک و اسناد آموزشی (CIDE) اقدام به چندین ارزیابی ازعناصر اصلی سیستم آموزش غیر دانشگاهی نموده . با آغاز سال ۱۹۸۶, بخش نظارتی آموزش فنی نیز آغاز به فعالیت نمود. طی فرآیند پویایی سیستم آموزشی (LOGSE) درسال ۱۹۹۰ ارزیابی های مهمی صورت گرفته و مؤسسه ملی ارزیابی (INCE) تشکیل گردید . وظیفه اصلی این مؤسسه ارزیابی عمومی سیستم آموزش سطوح غیر انشگاهی است علاوه بر این مرکز تحقیقات آموزشی (CIDE) به اجرای ارزیابی و جمع آوری تحقیقات انجام گرفته آموزشی و تجزیه و تحلیل این قبیل تحقیقات پرداخت . طی سال ۱۹۹۵ , ارزیابی و امور اداری مؤسسات آموزشی مطابق برنامه (LOPEG) در سال ۱۹۹۵ صورت گرفت . طبق برنامه (LOPEG) همچنین روند نظارتهای آموزشی اصلاح گردید . جوامع مستقل نیز عهده دار مسئولیت تنظیم و اجرای برنامه های ارزیابی توسط مؤسسات ملی ارزیابی (INCE) در اجرای ارزیابی عمومی سیستم آموزشی می باشند . گفتنی است که در سطوح دانشگاهی این برنامه ها توسط شورای دانشگاهی تنظیم می گردد . این شوراها به تنظیم برنامه های ارزیابی سیستم دانشگاهی طی سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۴ در ۱۷ دانشگاه پرداختند . طرح ملی ارزیابی کیفی دانشگاه ها در پایان سال ۱۹۹۵ برمبنای تجربیات سالهای قبل به اجرا در آمد. برنامه فوق در طول مدت زمان ۵ سال باهدف ارتقاء ارزیابی مؤسسات آموزش عالی و دانشگاهها و ادامه رویه های همگون در فرآیندهای ارزیابی به مورد اجرا درآمد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 