فایل ورد کامل پروژه بررسی روشهای عیبیابی سیستمهای سوخترسانی و تحلیل راهکارهای رفع نقص در خودروها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروژه بررسی روشهای عیبیابی سیستمهای سوخترسانی و تحلیل راهکارهای رفع نقص در خودروها دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروژه بررسی روشهای عیبیابی سیستمهای سوخترسانی و تحلیل راهکارهای رفع نقص در خودروها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروژه بررسی روشهای عیبیابی سیستمهای سوخترسانی و تحلیل راهکارهای رفع نقص در خودروها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پروژه بررسی روشهای عیبیابی سیستمهای سوخترسانی و تحلیل راهکارهای رفع نقص در خودروها :
بخشی از فهرست فایل ورد کامل پروژه بررسی روشهای عیبیابی سیستمهای سوخترسانی و تحلیل راهکارهای رفع نقص در خودروها
.مقدمه
۲.سیستم سوخت رسانی
۳.عیب یابی درسیستم
۴.مقایسه سیستم سوخت رسانی انژکتور بانوع کاربراتوری
۱- توزیع سوخت به اندازه لازم به کلیه سیلندرها :
به علت اینکه در سیستمهای کاربراتوری، کاربراتور در وسط مانیفولد هوای ورودی قرار دارد، سوخت به طور یکنواخت به همه سیلندرها نمیرسد. ولی در سیستمهای انژکتوری سوخت لازم برای هر سیلندر بطور مجزا توسط سوزنهای انژکتور پشت سوپاپ ورودی آماده تحویل است. در ضمن در سیستم انژکتوری مشکل تغلیظ سوخت در داخل سیلندر وجود ندارد.
۲- خام سوزی کمتر در سیستم انژکتوری ( آلودگی کمتر ) :
به علت آنکه ارسال سوخت اندازهگیری و بسته به شرایط مختلف کارکرد موتور، به سیلندرها ارسال میگردد، گازهای خروجی ( Co – HC – NOX) به حداقل میرسد.
۳- راندمان حجمی موتور زیادتر است :
در سیستمهای کاربراتور، گلوگاه یا ونتوری باعث میشود هوا به خوبی وارد کاربراتور نشود اما در سیستم انژکتوری هوا به مقدار لازم موجود است.
۴- ارتفاع کوتاهتر موتور:
به علت حذف کاربراتور ارتفاع موتور کوتاهتر شده است.
۵- نیاز به سیستم کنترل حرارت مانیفولد نمیباشد:
در سیستم کاربراتوری به علت سردی هوا، سوخت ورودی به سیلندر در داخل مانیفولد به خوبی با هوا ترکیب نمیشود و به صورت بخار به داخل مانیفولد میچسبد و باعث بد روشن شدن خودرو میشود.
۶- قدرت شتاب گیری خودروهای انژکتوری زیادتر است:
در سیستمهای انژکتوری سوخت همیشه و به صورت اتمیزه پشت سوپاپ ورودی فراهم است و آوانس بموقع و دقیق باعث بالا رفتن قدرت شتابگیری میشود.
۷- مصرف کمتر و بهینه سوخت:
در سیستم انژکتوری به علت اندازهگیری دقیق و مداوم کلیه شرایط محیطی و قطع سوختپاشی در حالت خود گردانی موتور، داغ شدن موتور یا در سرعت نهایی، مصرف سوخت به اندازه چشمگیری کاهش مییابد.
۸- عمر بیشتر موتور:
تنظیم دقیق و مداوم آوانس جرقه زنی و تنظیم کارکرد موتور بطور دائم در سیستم انژکتوری، عمر قطعات داخلی موتور را بالا می برد.
۹- قابلیت استارت بهتر در هوای سرد :
در سیستم انژکتوری مقدار دقیق سوخت مطابق درجه حرارت موتور و سرعت استارت مشخص گردیده و امکان استارت سریع فراهم آمده است و مشکلات سیستم کاربراتوری از قبیل روشن نشدن، استارتهای کند و متعدد و فلوت کردن را برطرف کرده است.
۱۰- فشار هوا یا دمای محیط در مقدار سوخت موثر نمی باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 