فایل ورد کامل کارآموزی بررسی مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قطعات فلزی صنعت خودروسازی و تحلیل فرآیندهای تولید


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل کارآموزی بررسی مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قطعات فلزی صنعت خودروسازی و تحلیل فرآیندهای تولید دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل کارآموزی بررسی مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قطعات فلزی صنعت خودروسازی و تحلیل فرآیندهای تولید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کارآموزی بررسی مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قطعات فلزی صنعت خودروسازی و تحلیل فرآیندهای تولید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل کارآموزی بررسی مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قطعات فلزی صنعت خودروسازی و تحلیل فرآیندهای تولید :

بخشی از فهرست فایل ورد کامل کارآموزی بررسی مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قطعات فلزی صنعت خودروسازی و تحلیل فرآیندهای تولید

۳ – سالن پرس
۴ – سالن بدنه
۱ – ۴ سالن بدنه جدید
۱ – ۱ – ۴ ماستیک ها
۲ – ۱ – ۴ سنباده ها
۳ – ۱ – ۴ گازهای جوش
۳ – ۲ – ۴ سالن بدنه قدیم
۵ – سالن رنگ
۱ – ۵ خط PT
۱ – ۱ – ۵ مراحل مختلف PT
۲ – ۱ – ۵ آزمایش های PT
۲ – ۵ خط ED
۱ – ۲ – ۵ ته نشست آندی
۲ – ۲ – ۵ ته نشست کاتدی
۳ – ۲ – ۵ الترافیلتراسیون
۴ – ۲ – ۵ آنولیت
۵ – ۲ – ۵ آزمون رنگ های کوره ای
۳ – ۵ سیلر و عایق زیر بدنه
۱ – ۳ – ۵ آزمون درزگیری PVC

اولین جائی که قطعات برای مونتاژ بدنه خودرو ها آماده می شوند سالن پرس می‌ باشد. البته تعداد محدودی از قطعات در داخل تولید می شود و بیشتر آن ها از خارج از کشور وارد می شوند برای مثال قطعات ریو از کره و قطعات زانتیا از فرانسه وارد می شوند. یک سری از فولادها نیز از فولاد مبارکه اصفهان می آید.
جنس قطعات متفاوت است. مثلاً قطعات ریو و زانیتا گالوانیزه می باشند.
در این سالن برای ورقه هایی که کشش خیلی زیادی دارند برای جلوگیری از زنگ زدن و محافظت سطح از خوردگی و یا تأثیر رطوبت و تأثیر گرما روغن محافظ می زنند.
قبلاً از روغن کشش (کرم کشش) برای جلوگیری از بریده شدن ورقه هایی استفاده می شد که کشش خیلی زیادی را هنگام بریده شدن و سوراخ کردن آنها تحمل می کردند مثل قطعه تویی در جانبی.
اما بعداً به ۲ دلیل استفاده از آن ممنوع شد:
۱ – باعث آلودگی رنگ می شد
۲ – بعد از این که قطعات از کوره بیرون آمدند روی رنگ می ماند و سبب تغییر آن می شد امروزه از آب صابون استفاده می شود.
بعضی از پرس ها چند مرحله ای هستند ابتدا قطعات اضافی آنها بریده می شوند و در مرحله بعدی سوراخ های جانبی روی آن ها ایجاد می گردند.
در کل قالب سازی بسیار دشوار و هزینه بر می باشد.

سالن بدنه
در سالن بدنه جمعاً ۴ قسمت کلی وجود دارد که شامل کفی، شاتل، ساید، و کانوایر (conveyer) می شود.
در قسمت کفی، بخش کف ماشین تولید می شود سپس به قسمت شاتل منتصل می شود که در آن محفظه موتور به کفی متصل می گردد.
در قسمت ساید هم کناره های مربوط به بدنه تهیه می شوند که پس از آن به بخش شاتل منتقل می شوند تا همراه با سقف و گلگیرها و دیگر اجزاء همگی روی کفی سوار شوند و عملیات جوش کاری انجام گیرد و دربهای جانبی و درب موتور و درب صندوق هم نصب گردد تا سپس مرحله رگلاژ Regulat درب ها انجام شود و نهایتاً بدنه خودرو تکمیل گردد.
پس از آن روی بدنه سوهان کاری انجام می شود و پس از سنباده زدن و تأیید شدن از لحاظ کیفیت، بدنه به سالن رنگ منتقل می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.