فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره طراحی طرح درس شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بررسی نقش آن در یادگیری نوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره طراحی طرح درس شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بررسی نقش آن در یادگیری نوین دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره طراحی طرح درس شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بررسی نقش آن در یادگیری نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره طراحی طرح درس شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بررسی نقش آن در یادگیری نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره طراحی طرح درس شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بررسی نقش آن در یادگیری نوین :
مفاهیم :
– ارتباط بین ساختار های لوویس و شکل هندسی مولکول ها
– تعیین شکل و زاویه های پیوندی
– قلمرو الکترونی
زمان : یک جلسه آموزشی
هدف های یادگیری :
– با روش استفاده از نظریه ی VSEPR برای پیش بینی شکل هندسی مولکول ها آشنا شود .
– از ساختارهای لوویس در نظریه ی VSEPR استفاده کند .
– با استفاده از نظریهVSEPR بتواند حدود زاویه های پیوندی را تعیین کند .
– با قلمرو های الکترونی آشنا شود .
– با نحوه استفاده از نرم افزار Web Lab آشنا شود .
انتظارات عملکردی :
– بتواند با استفاده از ساختارهای لوویس رسم شده و اطلاعات بدست آمده شکل هندسی ترکیبات را معلوم کند.
– بتواند از پایگاه های اینترنتی مربوط به نظریه ی VSEPR اطلاعات مورد نظر را استخراج کند .
– بتواند با نرم افزار Web Lab شکل ترکیبات مورد نظر خود را بدست آورد .
– بتواند از اطلاعات به دست آمده برای گونه های دیگر استفاده کند .
– بتواند بین شکل هندسی و تعداد قلمروهای الکترونی ارتباط برقرار کند .
– بتواند تاثیر جفت الکترون های ناپیوندی را بر شکل هندسی مولکول ها معلوم کند .
امکانات ICT :
– رایانه با امکان دسترسی به اینترنت .
– ویدئوپروژکتور
– نصب نرم افزار Web Lab بر روی رایانه های مورد استفاده
مهارت های ICT مورد نیاز : صفحه ۲
– آشنائی با محیط ویندوز.
– آشنائی با نرم افزار word
– آشنائی با اینترنت و چگونگی جست وجو و دریافت اطلاعات .
تذکر : برای اجرای بعضی از فعالیت ها لازم است تا دانش آموزان در حد مقدماتی با زبان انگلیسی آشنائی داشته باشند .
فعالیت مقدماتی :
با توجه به تعداد رایانه ها و فضای سایت ، دانش آموزان را به گرو ه های دو یا سه نفره تقسیم کرده ، از آن هـــا
می خواهم در کنار رایانه ها قرار گیرند، برای وارد شدن به درس لازم است تا از اطلاعات دانش آموزان در مورد ساختارهای لوویس ارزشیابی به عمل آید ، از موارد زیر می توان در ارزشیابی ورودی استفاده کرد .
• ساختار لوویس گونه های داده شده را رسم کنید .
SO32- – COCl2 – NH4+
• در گونه های پرسش بالا اتم مرکزی را معلوم کنید ؟
پاسخ های هر یک از دانش آموزان بررسی شده ، تا میزان آمادگی هر فرد تعیین گردد.
در صورت آماده بودن کلاس به شکل زیر وارد بحث جدید می شویم . از دانش آموزان خواسته می شود ،تا پس از دیدن یک فیلم کوتاه ( از نحوه قرار گرفتن گردوها بر روی درخت ) در مورد فیلم توضیحاتی دهند . این توضیحات به شکل فردی و گروهی صورت می گیرد .
در ادامه از آن ها خواسته می شود تا به چند تصویر از گردوها و مولکول ها توجه کنند ، تا بتوانند ارتباط بین فیلم و تصویر پخش شده و درس را پیدا کنند .
واژه های کلیدی درس در یک فایل ذخیره شده است ، که دانش آموزان در صورت نیاز می توانند از این فایل استفاده کنند .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 