فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره واحد تمرین معلمی و بررسی تجربه‌های آموزشی و روش‌های تدریس نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره واحد تمرین معلمی و بررسی تجربه‌های آموزشی و روش‌های تدریس نوین دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره واحد تمرین معلمی و بررسی تجربه‌های آموزشی و روش‌های تدریس نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره واحد تمرین معلمی و بررسی تجربه‌های آموزشی و روش‌های تدریس نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره واحد تمرین معلمی و بررسی تجربه‌های آموزشی و روش‌های تدریس نوین :

گزارش مشاهده محیط فیزیکی و برآورد نیروهای انسانی
مشخصات مدرسه‌ای را که اینجانب مریم کمال‌زاده گیلانی در آن واحد تمرین معلمی ۱ خود را کارآموزی کردم، به شرح زیر است:
نام واحد آموزشی بنده مدرسه راهنمایی تحصیلی دخترانه بنت‌الهدی الصدر ۱ می‌باشد که کد آموزشی آن ۲۰۸۱۹۰۰۳ است.
محل استقرار آن در لاهیجان، خ امیرشهید، خیابان استقلال و تلفن آن ۲۲۳۶۲۱۰-۱۴۱ می‌باشد.
وضعیت مدرسه مستقل و یک آموزشگاه عادی دولتی (دو نوبته) است.
مساحت مدرسه‌ی مذکور به صورت تفکیک شده به قرار زیر است:
کل زمین مدرسه ۲۵/۲۱۹۷ مترمربع و طبقه‌ی هم کف آن ۷۷۳ مترمربع. کل زیربنا مدرسه ۱۰۹۷ مترمربع، تعداد طبقات آن (۲ طبقه)، تعداد کل اتاق و سالن آن ۲۳ باب و مساحت کل اتاق و سالن ۶۳۱ مترمربع می‌باشد. در این مدرسه ۳ اتاق اداری به مساحت کل ۵۴ مترمربع و ۱ آزمایشگاه به مساحت ۲۴ مترمربع، یک کتابخانه به مساحت ۲۴ مترمربع، یک سالن اجتماعات به مساحت ۹۶ مترمربع، ۲ اتاق سرایداری به مساحت ۳۶ مترمربع، ۹ سرویس بهداشتی یه مساحت ۳/۲۶ مترمربع و سالنی به مساحت ۱۵ مترمربع (کریدور) دارد.
در این مدرسه ۱۴ اتاق به کلاس درس اختصاص یافته است که مساحت کل آنها ۳۸۴ مترمربع می‌باشد. به طور تقریبی البته بعضی از کلاس‌های که بنده در آنها حضور یافته‌ام، ۸×۵ مترمربع با ارتفاع ۵/۲ متر و با نورگیر چپ با ۲ پنجره‌ی بزرگ در سمت چپ کلاس به طول و عرض ۲ متر، با پرده‌های سبز و آبی در کلاس‌های مختلف.
این کلاس‌ها تخته سیاهی به طول و عرض ۱×۲ متر به رنگ سبز داشتند و مهتابی‌های آنها دردو ردیف و هر ردیف ۳ عدد دوقلو کارگذاشته شده بودند. البته برق تامین کننده کل ساختمان مدرسه برق ۳ فاز است. دیوارهای کلاس با دو رنگ طوسی و سفید نقاشی شده بودند که تقریباً ۵/۱ متر نزدیک به سقف رنگ سفید و ۱ متر پایین‌تر به رنگ طوسی بود.
تعداد دانش‌آموزان کل مدرسه ۴۶۵ نفر و در کلاس‌هایی که من حضور داشتم، کلاس اول «د» ۳۱ نفر، کلاس دوم «الف» ۲۹ نفر، کلاس دوم «ج» ۳۵ نفر و کلاس سوم «ب» ۳۶ نفر دانش‌آموز داشتند.
البته تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌ها متغیر بود و دلیل آن حجم متغیر کلاس‌ها، ترتیب قرار گرفتن دانش‌آموزان بر حسب حروف الفبا، نوسان دانش‌آموزان از لحاظ جمعیتی در هر پایه است.
گرمای موجود در هر یک از کلاس‌های درس را یک دستگاه بخاری گازسوط ۸۰۰۰ تامین می‌کند و ضمناً خنک کردن هوا را در فصل بهار (خردادماه) پنکه‌های نصب شده در کلاس‌ها سبب می‌شوند.
ترتیب قرارگرفتن میز و نیمکت‌ها در هر کلاس به این ترتیب است که نیمکت‌ها به سه ردیف اول و سوم هر ردیف ۷ نیمکت و ردیف وسط به تناسب جمعیت کلاس‌ها از ۲ تا ۴ ردیف چیده شده‌اند.
در این مدرسه که می‌رفتم، بعضی از نیمکت‌ها چوبی بوده‌اند، البته ردیف‌های جلو و ردیف‌های عقب فلزی و بزرگتر بودند و البته افرادی که بر روی ردیف‌های جلوتر نشته‌اند، نسبت به افراد ردیف‌های عقبی ریزجثته‌ بودند. این‌گونه چیدن میز و نیمکت‌ها، باعث می‌شود که دانش‌آموزان در وضعیت راحت‌تر جسمی و روحی قرار گیرند و اثر مثبتی در یادگیری آنها دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.