فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره چرخه عمر صنایع روشنایی و بررسی فناوری‌ها، مصرف انرژی و اثرات زیست‌محیطی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره چرخه عمر صنایع روشنایی و بررسی فناوری‌ها، مصرف انرژی و اثرات زیست‌محیطی دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره چرخه عمر صنایع روشنایی و بررسی فناوری‌ها، مصرف انرژی و اثرات زیست‌محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره چرخه عمر صنایع روشنایی و بررسی فناوری‌ها، مصرف انرژی و اثرات زیست‌محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره چرخه عمر صنایع روشنایی و بررسی فناوری‌ها، مصرف انرژی و اثرات زیست‌محیطی :

تمایل عمومی و روند رو به رشد بهره گیری از امکانات رفاهی در جهت فراهم نمودن آسایش زندگی ، از دیر باز تلاش ها ،خلاقیت ها و فعالیت های مستمر صاحبان حرف و صنایع را به خدمت خویش در آورده که تعدد و تنوع چشمگیر مصنوعات مورد استفاده در زندگی روزمره طبقات مختلف اجتماعی ، ضمن تصریح نیاز همیشگی جامعه به این محصولات حاکی از ضرورت انجام پیش بینی های اصولی در پاسخگویی تداومی به این نیاز ها می باشد.
در مجموعه مقتضیات متداول مذکور وسایل تولید روشنایی به مفهوم کلی در زمره مایحتاج اساسی و تقریبا اجتناب نا پذیر به شمار آمده که به واسطه رشد نا موزون جمعیت ، روند متوازن رفع تقاضا را سپری ننموده و کماکان از قابلیت عرضه و جذب بازار بسیار مناسبی برخوردار می باشد.
روشنایی تولید نور در سال ۱۳۷۲ پروانه بهره برداری در رابطه با تولید چراغ های روشنایی را کسب نمود و تولید خود را در سطح گسترده ای دنبال نمود این واحد تولیدی سپس در سال ۱۳۷۸ توانست پروانه بهره برداری تولید چراغهای کم مصرف را نیزاخذ نماید.
تولید سنتی و یکسان چراغ و از طرفی تقسیم بازار به صورت سنتی در بین تولید کنندگان موجود بازار صنایع روشنایی را دچار یکنوع یک نواختی نموده بود و شرکتهای مرتبط با این صنعت به نوعی به این وضع عادت نموده بودند .
مدیران صنایع روشنایی تولید نورازاواخرسال ۱۳۷۸ احساس نمودند که باید به گونه ای این چمبره یکنواختی راشکست و حرکتی نورادراین صنعت آغاز نمود وخواست و نیازواقعی مشتریان رادرکناراستفاده ازروش های تولیدجدید به شکلی مناسب پاسخ داد.
بدین لحاظ مدیران شرکت رئوس و اهداف کمی و کیفی را برای شرکت به تصویرکشیدند.
۱- تولید محصولات با کیفیت مطابق خواست مشتریان
۲- تولید محصولات مشابه محصولات روز اروپا
۳- استفاده از روشهای تولید نوین و جایگزینی تکنولوژی های روز
۴- گسترش شبکه نمایندگان فروش با عنایت به شهرستانهای فاقد نمایندگی
۵- دریافت گواهینامه های کیفیت بین المللی
با توجه به اهداف از ابتدای سال۱۳۷۹ برنا مه ریزی جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 انجام گردید و نیز واحد تحقیق و توسعه برای توسعه کمی و کیفی محصولات و طراحی محصولات جدید نیز راه اندازی گردید .
سیستم شستشو و رنگ آمیزی کاملاً به صورت اتوماتیک در آمد و آزمایشگاههای شیمی و فیزیک نور در محل کارخانه تجهیز گردید .
این واحد صنعتی در اواخر سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 برای اولین بار در صنایع روشنایی استان گردید و در سال ۱۳۸۰ نیز موفق به کسب گواهینامه تحقیق و توسعه (R&D) از وزارت صنایع شد وبا تکیه بر اصل بهبود مستمر در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ مفتخر به دریافت جایزه بین المللی اعتبار تجاری اروپا از مؤسسه مدیران تجاری اروپا گردید .
تنوع تولیدات یکی دیگر از شاخصه های مورد توجه در این واحد صنعتی بوده که اکنون این تعدد محصولات از رقم حدود ۲۰ محصول در سال ۱۳۷۸ به بیش از ۳۰۰ محصول در سال ۱۳۸۴ رسیده است .
صنایع روشنایی تولید نوردرگامی بلند و سرنوشت ساز از سال ۱۳۸۰ اقدام به مشارکت در تأسیس و راه اندازی کارخانه تولیدی لامپ نمود که اینک این کارخانه لامپ سازی به مرحله تولید رسیده است و توانایی تولید میلیونها لامپ در سال و آنهم فقط درفاز اول خود دارد .
طرح توسعه کارخانه از سال ۱۳۸۳ به مرحله اجرا در آمده است که فضای سالنهای تولید و مونتاژ را ۲۵ % افزایش داده است .
همچنین با خرید و نصب ماشین آلات از بهترین کمپانی های اروپائی سطح کیفی محصولات به سطح قابل قبولی افزایش یافته است .
چرخه عمر صنایع روشنایی تولید نور
مرحله تولد :
تولید محصولات پر مصرف و مورد نیاز بازار
توزیع سنتی محصولات در بین فروشندگان جزء
فعالیت حداکثری پرسنل
استفاده از روشهای تولید سنتی
سرمایه گذاری برای گسترش فعالیتهای شرکت
مرحله رشد :
عقد قرارداد با نمایندگان فروش در شهرستانها
گسترش فعالیت در مناطقی که تولید کنندگان دیگر حضور کمرنگ تری دارند
توجه به تبلیغات و حضور در نمایشگاه
تولید محصولات خاص و برای کاربردهای خاص
توسعه خط تولید
استفاده از حضور مهندسین در بدنه شرکت
مرحله بلوغ :
اخذ گواهینامه های بین الملی
تولید محصولات جدید و راه اندازی واحد طراحی محصول
راه اندازی واحد تحقیق و توسعه
واگذاری تولید بخشی از محصولات به پیمانکاران جهت افزایش پتانسیل تولیدی شرکت در جهت تولید محصولات جدید
مشارکت در راه اندازی کارخانه لامپ سازی
بررسی انواع تهدیدات ( ۵ تهدید در رقابت ) و اثرات آن روی شرکت
۱- تهدید ناشی از رقبای موجود :
در بازار صنایع روشنایی ترکیب فروش به صورت سنتی در بین چند تولید کننده مطرح تقسیم گردیده است و نیز در مورد هر محصول این ترکیب شکل خود را دارد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.