فایل کامل پاورپوینت آموزشی درباره گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاربرد آن در بهبود فرآیندهای سازمانی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پاورپوینت آموزشی درباره گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاربرد آن در بهبود فرآیندهای سازمانی دارای ۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پاورپوینت آموزشی درباره گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاربرد آن در بهبود فرآیندهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پاورپوینت آموزشی درباره گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاربرد آن در بهبود فرآیندهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پاورپوینت آموزشی درباره گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاربرد آن در بهبود فرآیندهای سازمانی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی کارشناسی ارشد با موضوع گسترش عملکرد کیفیت(QFD)، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم ۳۹ اسلاید که برای نخستین بار از طریق فرافایل در اینترنت قرار می گردد.مقدمه:QFD یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتریان واقعی محصول می باشد. به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD، اعمال و لحاظ نمودن خواسته های کیفی مشتری در مراحل مختلف تکوین محصول می باشد. رسالت نهایی آن درک و ترجمه “خواسته های کیفی مشتری “ به “زبان فنی و مهندسی” سازمان می باشد.نیاز به ابزاری چون QFD از توجه به دو هدف مرتبط با هم نشات گرفته است :۱- تبدیل (ترجمه) خواسته های مصرف کننده (تقاضاهای مشتری) از محصول به مشخصه های کیفی در مرحله طراحی۲- گسترش (Deploy) مشخصه های کیفی شناسایی شده در مرحله طراحی به سایر فرایند های تولید و تکوین محصول با استفاده از تعیین و برقراری نقاط کنترلی و بازرسی قبل از شروع تولید واقعی.
فایل کامل پاورپوینت آموزشی درباره گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاربرد آن در بهبود فرآیندهای سازمانی
فهرست مطالب:مقدمهتاریخچهتعریف QFDوظایف QFDمزایای QFDمقایسه تخصیص منابع در دو روش طراحی سنتی و طراحی به کمک QFDمقایسه تعداد تغییرات مهندسی در روش طراحی سنتی و طراحی با کمک QFDمراحل انجام یک پروژه QFDجدول ندای مشتری (VOCT)نمودار وابستگی بین عوامل (jiro kawakita)مدل کانوتشریح روش چهار مرحله ای QFDمرحله اول : ماتریس طرح ریزی محصول ) خانه کیفیت )مراحل تکمیل خانه کیفیتمفاهیم قابل استخراج از خانه کیفیتمرحله دوم : ماتریس طراحی محصولمرحله سوم : ماتریس طرح ریزی فرایندمرحله چهارم : ماتریس برنامه ریزی کنترل فرایند ( برنامه ریزی تولید )انجام تحلیل SWOT در مورد QFDنقش مدیران رده بالا در حمایت از پروژه QFDQFD و نوآوریتئوری حل خلاقانه مسائل (TRIZ)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 