فایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی :

توضیحات:

پایان نامهفایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی، در قالب فایل word و در حجم ۷۰ صفحه. در این فایلفایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است

بخشی از متن:
آموزش و پرورش زیر بنای توسعه اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی هر جامعه است ، به همین دلیل در اکثر جوامع ، توجه ویژه ای به آن می شود و سالانه بخش قابل ملاحظه ای از بودجه های هر جامعه صرف فعالیتهای آموزشی می گردد(). از سوی دیگر ‏، در انتقال میراث فرهنگی جامعه از نسلی به نسل دیگر و زمینه سازی برای باروری میراث فرهنگی ، شاید هیچ عنصری به اندازه آموزش توسط معلمان با انگیزه سهم و نقش اساسی ندارد. در حقیقت معلمان هسته های اصلی آموزش و پرورش و معماران واقعی تعلیم و تربیت در جامعه اند(). برای تحقق این امر مهم ، جوامع بشری به معلمان با انگیزه و اثر بخش نیاز دارند تا بتوانند جوانان را در قالب یک نظام تعلیم و تربیت اثر بخش پرورش دهند و آنان را برای آینده ای بهتر تجهیز کنند. بنابراین به نظر می رسد برای ایجاد انگیزه های شغلی قوی ، مسؤولین باید تلاش نمایند تا بتوانند محیطی جذاب و مطلوب که بتواند به نیازهای معلمان پاسخ دهد فراهم آورند. بدیهی است برای انجام چنین امر مهمی در مرحله نخست ، شناسایی نیازها و انگیزه های معلمان از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوان هماهنگ با برنامه ریزی های منظم و مطابق با اصول ، ضمن دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت ، معلمان نیز به اهداف شخصی خود دست یابند
صاحب نظران نظریه های مختلفی را در مورد انگیزش ارائه کرده اند. یکی از نظریه هایی که کاربرد زیادتری دارد ، نظریه دوعاملی انگیزش فردریک هرزبرگ است.
این نظریه نیازهای انسان را به دو گروه عوامل بهداشتی یا ابقاء کننده و عوامل انگیزاننده تقسیم می کند. عوامل بهداشتی عواملی مانند: حقوق و مزایا، سرپرستی، روابط با مافوق و زیر دستان و امنیت شغلی هستند که وجود آنها در کار باعث جلوگیری از نارضایتی کارکنان می شود، اما باعث انگیزش و رضایت در کار آنان نمی شود. عوامل انگیزاننده عواملی مانند موفقیت در کار، قدردانی، رشد و پیشرفت و ماهیت شغل، هستند که وجود این عوامل باعث انگیزش و رضایت در کار میشود اما فقدان آنها باعث ترک شغل و نارضایتی نمی شود().
با توجه به کاربرد فراوان نظریه دو عاملی هرزبرگ در انگیزش شغلی کارکنان ، این تحقیق قصد دارد تا عوامل مؤثر بر ایجاد انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی شهرستان نیشابور را در ارتباط با این نظریه شناسایی و اولویت بندی نموده و از آن برای رفع نیازها و ایجاد انگیزش در کار معلمان استفاده نماید.

فایل ورد کامل تحلیل و اولویت‌بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی و بررسی تأثیر آن بر عملکرد آموزشی
فهرست مطالب:
توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی
فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه
بیان مساله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
پیش فرض های تحقیق
محدودیت های تحقیق
تعریف وازه ها
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
ادبیات تحقیق
نگرشهای مدیریت به انگیزش
ـ رویکرد کلاسیک
ـ رویکرد نئوکلاسیک
ـ رویکرد اقتضایی
نگرشهای روانشناختی در زمینه انگیزش
ـ نظریه لذت طلبی
ـ نظریه غرایز
ـ نظریه تقویت
ـ نظریه شناخت
نظریه های انگیزشی
الف) نظریه‌های فعال‌سازی انگیزش
ـ نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو
ـ نظریه دو جنبه‌ای انگیزش
ـ نظریه دوعاملی انگیزش
ـ نظریه لذت‌گرایی مک‌ کللند
ـ نظریه‌ نیازهای زیستی، تعلق و رشد
ب) نظریه‌های فرایندی
ـ نظریه انتظار و احتمال
ـ نظریه برابری
ـ نظریه هدف‌گذاری
ـ نظریه تقویت و اصلاح رفتار
نظری تفصیلی بر تئوری هرزبرگ
پیشینه تحقیق
جمع بندی
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه اماری
متغیرهای تحقیق
ابزار اندازه گیری
روایی و پایایی پرسشنامه
نحوه امتیاز گذاری پرسشنامه
روش جمع آوری اطلاعات
روشهای آماری
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل آماری
مقدمه
توصیف اماری داده ها
تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
خلاصه تحقیق
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادهای تحقیق
الف- پیشنهادات برخاسته از تحقیق
ب- پیشنهادات برای تحقیقات بعدی
منابع و مأخذ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.