فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی :
توضیحات:
پایان نامهفایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی، در قالب فایل word و در حجم ۸۴ صفحه.
بخشی از متن:
در این نوشتار ابتدا سعی شد ضمن ارائه تعریفی از فروشگاههای زنجیره ای ، برخی ویژگی های عمده آنها از جمله امتیازات و معایبشان در مقایسه با خرده فروشیهای معمولی و همچنین فوائد اجتماعی آنها به اختصار بیان شود. پس از آن به شرح عوامل و شرایطی که در زمینه رشد و موفقیت این نهادهای نوین توزیع را فراهم می نمایند، پرداخته شد …
فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی
فهرست مطالب:
فصل اول:کلیات پروژه
مقدمه
۱-۱ استراتژی فروشگاهی
فصل دوم: تجزیه تحلیل فروشگاه زنجیره ای
۱-۲ C# 5
۲-۲ اهداف طراحی زبان.
۳-۲ تاریخچه
۴-۲ ویژگی ها
فصل سوم : تجزیه و تحلیل فروشگاه زنجیره ای
۱-۳ چار چوب فروشگاه زنجیره ای
۲ – ۳ ایجاد مزیت رقابت بادوام
۳ – ۳ استراتژی های رشد Growth stratejies
۱-۳-۳ نفوذ در بازار Market penetration
۲-۳-۳ توسعه بازارMarket expansion
۳-۳-۳ توسعه چارچوب فعالیت فروشگاه زنجیره ای
۴-۳-۳ تنوع Diversification
۴-۳ نیاز به ارتباط موثر
۵-۳ وظایف اجرایی برنامه ارتباطات
۶-۳ هدف از بر قراری این ارتباط
۱-۶-۳ خبر دادن
۲-۶-۳متقاعد کردن
۳-۶-۳ یادآوری کردن
۷-۳ روشهای برقراری ارتباط با مشتریان
۱-۷-۳ ارتباطات غیر شخصی با هزینه
۲-۷-۳ ارتباطات انسانی با هزینه
۳-۷-۳ ارتباطات غیر شخصی کم هزینه
۴-۷-۳ ارتباطات انسانی بی هزینه
۸-۳ اصول مکان یابی فروشگاهی (store location)
۱-۸-۳ موقعیت فروشگاه زنجیره ای و مشتری
۲-۸-۳ موقعیت فروشگاه زنجیره ای و محیط عمومی شهر
۹-۳ کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها
۱۰-۳ استراتژی ضد دزدان
۱۱-۳ مراقبتهای کنترلی و نظارتی در فروشگاهها
۱۲-۳ عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری شامل
۱۳-۳ سطح فروش و چیدمان کالا
۱۴-۳ معماری فروشگاه زنجیره ای
۱-۱۴-۳ معماری بنا
۲-۱۴-۳ رنگ پردازی
۳-۱۴-۳ نور پردازی
۴-۱۴-۳ پخش موسیقی
۵-۱۴-۳ ایجاد فضای معطر و دل انگیز
۱۵-۳ طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاه زنجیره ای با رشنال رز
۱۶- ۳ دیاگرام های محیط رشنال رز
۱-۱۶-۳ Use Case Diagram
۲-۱۶-۳ Class Diagram
۳-۱۶-۳ Object Diagram
۴-۱۶-۳ Sequence Diagram
۵-۱۶-۳ Collaboration diagram
۶-۱۶-۳ StateChart Diagram
۷-۱۶-۳ Activity diagram
۸-۱۶-۳ Component Diagram
۹-۱۶-۳ Deployment Diagram
۱۷-۳ عناصر اصلی محیط رشنال رز :
۱۸-۳ معرفی نماهای رشنال رز
فصل چهارم: پیاده سازی
فصل پنجم: نتیجه گیری
منابع
فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاههای زنجیرهای با رویکرد استراتژیهای نوین خردهفروشی
فهرست تصاویر
شکل ۱-۱: فروشگاه زنجیره ای
شکل ۱ – ۳ تبلیغات جهت جذب مشتریان
شکل ۲ – ۳ وفاداری مشتریان
شکل ۳ – ۳ محل جغرافیایی فروشگاه زنجیره ای
شکل ۴ – ۳ کارکنان و پرسنل فروشگاه زنجیره ای
شکل ۵ – ۳ روشهای ارتباط با مشتریان
شکل ۶ – ۳: Use Case Diagram
شکل ۷ – ۳ Sequence Diagram
شکل ۸ – ۳ Collaboration diagram
شکل ۹ – ۳ Activity diagram
شکل ۱۰ – ۳ عناصر اصلی محیط رشنال رز
شکل ۱۱ – ۳ نماهای رشنال رز
شکل ۱۲ – ۳ دیاگرام های Use case view
شکل ۱۳ – ۳ دیاگرام های logical view
شکل ۱۴ – ۳ component view
شکل ۱۵ – ۳ deployment view
شکل ۱۶ – ۳ نمودار انباردار
شکل ۱۷ – ۳ نمودار حسابداری
شکل ۱۸ – ۳ نمودار کارگران
شکل ۱۹ – ۳ نمودار کارمندان
شکل ۲۰ – ۳ نمودار مشتریان
شکل ۲۱ – ۳ نمودار فروشگاه زنجیره ای
شکل ۲۲ – ۳ نمودار فاکتورها
شکل ۱ – ۴ فرم اصلی برنامه
شکل ۲ – ۴ فرم اطلاعات پایه
شکل ۳ – ۴ فرم گزارشات
شکل ۴ – ۴ فرم عملیات
شکل ۵ – ۴ فرم گزارش موجودی
شکل ۶ – ۴ فرم فروشندگان
شکل ۷ – ۴ فرم تحویل گیرندگان
شکل ۸ – ۴ فرم انبارها
شکل ۹ – ۴ فرم کالاها
شکل ۱۰ – ۴ فرم کشورها
شکل ۱۱ – ۴ فرم واحدها
شکل ۱۲ – ۴ فرم گزارش کالاها
شکل ۱۳ – ۴ فرم گزارش فروشندگان
شکل ۱۴ – ۴ فرم گزارش تحویل گیرندگان
شکل ۱۵ – ۴ فرم کاربران
شکل ۱۶ – ۴ فرم فاکتورها
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 