فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی دارای ۱۸۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی :

توضیحات:

رساله دکتری رشته روانشناسی تربیتی با موضوع طراحی، ارزیابی و اجرای دور آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، در قالب فایل word و در حجم ۱۷۷ صفحه.

بخشی از متن:

سوء مصرف مواد مخدر هر چند پیشینه ای به قدمت بشر دارد، اما در طی سد گذشته توجه مضاعف جامع بشری را به خود معطوف داشته است. دلایل این عطف توجه را در گسترش و تنوع روزافزون وکاهش میانگین سن شروع به مصرف می توان جستجو کرد.این مسئله امروزه پا را از مرزهای بهداشتی- درمانی فراتر نهاده و به یک معضل اجتماعی در سطح جهانی مبدل شده است. مطالعات نشان داده اند که مصرف مواد مخدر در بین جوانان به طور مشخص از سال ۱۹۹۲ افزایش یافته و مصرف برخی از مواد حتی به ۶ برابر رسیده است …

فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

فصل اول: طرح کلی تحقیق

بیان مسئله

ضرورت

اهداف تحقیق

سؤالات و فرضیات

تعاریف نظری اصطلاحات

تعاریف عملیاتی اصطلاحات

فصل دوم: مبانی نظری و پیشین پژوهش ها

پیشگیری از مصرف مواد مخدر

رویکرد ها و نظریه های پیشگیری

نگرش مثبت به مواد مخدر

نظریات سوء مصرف مواد مخدر

رویکرد مهارت های زندگی

رویکرد مهارت های زندگی

برنامه های آموزش پیشگری در مدارس جهان

انگلستان

آمریکا

کویت

ایران

دور پیشنهادی آموزش فرد- مدار پیشگری از سوء مصرف مواد مخدر

فصل سوم: روش شناسی

روش تحقیق

جامع آماری

شیو انجام طرح

ابزار اندازه گیری

شیو تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل جهارم: نتایج

نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

محدودیت ها

پیشنهاد ها

منابع

فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی
فهرست جداول

فصل اول

جدول ۱- ۱: ملاک های DSM- IV برای مسمومیت با مواد

جدول ۱- ۲: ملاک های DSM- IV برای ترک مواد

جدول ۱- ۳: ملاک های تشخیص DSM- IV برای وابستگی به مواد

جدول ۱- ۴: ملاک های تشخیص DSM- IV برای سوء مصرف مواد

فصل دوم

جدول ۲- ۱: خلاصه ای از برنامه های آموزشی مدارس

جدول ۲- ۲: دسته بندی نظریات با توجه به خود، دیگران، جامعه و طبیعت

جدول ۲- ۳: نقط تمرکز رشته ای نظریه ها

جدول ۲- ۴:حدود نظریات با توجه به خلاص عنوان، متغیرهای کلیدی، ماد موردتأکید و ویژگی های جمعیت شناختی

جدول ۲- ۵: عوامل خطر در سوء مصرف مواد

جدول ۲- ۶: عوامل محافظت کننده و عوامل خطر برای شروع مصرف داروهای غیر مجاز در بین نوجوانان

جدول ۲- ۷: رئوس محتوای برنام پیشگیری از اعتیاد در کتاب تغذیه و بهداشت

جدول ۲- ۸: در زمین آموزش پیشگیری از اعتیاد

جدول ۲- ۹: معرفی دارو و هشدارهای آن

جدول ۲- ۱۰: روش های تدریس درزمین آموزش پیشگیری ازاعتیاددرکشورهای موردمطالعه.

جدول ۲- ۱۱: تقسیم بندی ابعاد عوامل غیر قابل کنترل (فردی و اجتماعی)

جدول ۲- ۱۲: تقسیم بندی ابعاد عوامل قابل کنترل (فردی و اجتماعی)

جدول ۲- ۱۳: عوامل غیر قابل کنترل (فردی و اجتماعی)

جدول ۲- ۱۴: عوامل قابل کنترل (فردی و اجتماعی)

جدول ۲- ۱۵: عوامل قابل کنترل (فردی و اجتماعی) در مجموع نظریات پیشین

جدول۲- ۱۶: تقسیم بندی ابعاد وسطوح مداخلات در پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر ۱۲۹

جدول۲- ۱۷: دور آموزشی فرد- مدار پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر (با تأکید بر عوامل قابل کنترل اجتماعی) ۱۳۰

جدول۲- ۱۸: دور آموزشی فرد- مدار پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر (با تأکید بر عوامل قابل کنترل فردی و اجتماعی) ۱۳۱

جدول۲- ۱۹: امتیاز دور آموزش فرد- مدار پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر مبتنی بر عوامل قابل کنترل فردی و اجتماعی ۱۳۲

فصل سوم

جدول ۳- ۱: دیاگرام طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل غیرتصافی

جدول ۳- ۲: نمونه سؤالات آزمون ۱۳۶

جدول ۳- ۳: خلاص محاسب t تک متغیری برای بررسی روایی ابزار

فصل چهارم

جداول ۴- ۱: خلاص اطلاعات توصیفی بدست آمده از تحلیل داده ها

جدول ۴- ۲: آماره های پیش آزمون و پس آزمون گروه های گواه و آزمایش

جدول ۴- ۳: آزمون برای واریانس ها

جدول ۴- ۴: آزمون برای میانگین ها

جدول ۴- ۵: آزمون t مستقل برای مقایس اختلاف میانگین های پیش آزمون و پس آزمون گروه های گواه آزمایشی

جدول ۴- ۶: خلاص نتایج تحلیل کوواریانس

فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی
فهرست شکل ها

شکل ۲- ۱: الگوی کلی شروع مصرف

شکل ۲- ۲: رابط عوامل مؤثر در سوء مصرف مواد مخدر

شکل ۲- ۳: مثالی از رسم نقش پنداره ها برای الکل

شکل ۲- ۴: مثالی از رسم نقش مفهوم ها برای سیگاز گشیدن

فایل ورد کامل پروژه طراحی، ارزیابی و اجرای دوره آموزشی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر با رویکرد علمی و اجتماعی
فهرست پیوست ها

پیوست الف. نگرش سنج سوء مصرف مواد مخدر

پیوست ب. دور آموزشی فرد – مدار پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به تفکیک جلسات آموزشی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.