فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی مدل‌های استراتژیک و تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی مدل‌های استراتژیک و تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده دارای ۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی مدل‌های استراتژیک و تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی مدل‌های استراتژیک و تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی مدل‌های استراتژیک و تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار، در حجم ۳۹ اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با جداول و نمودارها.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نوزدهم این کتاب با عنوان “مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار” در ۳۹ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
خرده فروشی شامل تمام فعالیت هایی است که صرف فروش کالا یا خدمات به طور مستقیم به مصرف کنندگان نهایی برای استفاده شخصی و غیر تجاری ایشان می شود . یک خرده فروش و یا یک فروشگاه خرده فروشی به هر واحد اقتصادی اطلاق می شود که حجم فروش او تحت تأثیر ناحیه خرده فروشی او قرار دارد.

فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی مدل‌های استراتژیک و تأثیر بر رفتار مصرف‌کننده
فهرست مطالب:
تعریف خرده فروشی
انواع خرده فروشی
دوره عمر خرده فروشی
خرده فروشی سلف سرویس
خرده فروشی خود – انتخابی
خرده فروشی خدمات کامل
تصمیم در باره بازار هدف
تصمیم در باره ترکیب و تهیه و تامین کالا
انواع ترکیب و عمق کالا
خط مشی تمایزی مطرح شده ورتزل برای خرده فروشان
ابزارهای بازاریابی فروشنده که در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد
خدمات معمول خرده فروشی
فضای عمومی فروشگاه
تصمیم درباره قیمت فروش
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
تعریف عمده فروشی
تفاوت بین خرده فروشان و عمده فروشان
انواع عمده فروشان
تصمیمات بازاریابی عمده فروش
انواع اصلی عمده فروشان
روند عمده فروشی
تدارکات بازار
اهداف تدارکات بازار
هزینه های سیستم تدارکات بازار
تصمیمات تدارکات بازار
خرده فروشی فروشگاهی
فروشگاهای اختصاصی
فروشگاه های بزرگ
سوپر مارکت ها
فروشگاه های راحتی
فروشگاه های تخفیف دار
فروشگاه های زیر قیمت
مجاری کارخانه ای
خرده فروشان زیر قیمت مستقل
کلوپ های انباری یا کلوپ های عمده فروشی.وسیع و بزرگ هستند
فروشگا ههای سوپر
فوق بازارها
نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ
خرده فروشی غیر فروشگاهی
موسسات خرده فروشی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.