فایل کامل فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل رویکردهای بازاریابی و توسعه بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل رویکردهای بازاریابی و توسعه بازار دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل رویکردهای بازاریابی و توسعه بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل رویکردهای بازاریابی و توسعه بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل رویکردهای بازاریابی و توسعه بازار :

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان بازاریابی بین المللی، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول مربوطه و توضیحات کامل، در حجم ۳۵ اسلاید.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب در حجم ۳۵ اسلاید با عنوان”بازاریابی بین المللی” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
صادرات ساده ترین راه برای ورود به بازارهای خارجی است. صادرات موردی هنگامی صورت می گیردکه شرکت هرچند وقت یک بار به طورانفعالی به دلیل داشتن محصول مازاد برمصرف داخلی آنها را به خریداران کشورخارجی بفروشد. صادرات فعال هنگامی صورت می گیردکه شرکت تصمیم بگیرد محصولاتش را به کشور مورد نظر صادرکند.

فایل کامل فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل رویکردهای بازاریابی و توسعه بازار
فهرست مطالب:
مقدمه
اهمیت بازارهای جهانی
استراتژی همگانی یا ویژه
مراحل عمده تصمیم گیری دربازاریابی بین الملل
ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی
سیستم بازرگانی بین المللی
وضعیت اقتصادی
وضعیت سیاسی-قانونی کشورها
وضعیت فرهنگی
تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل
تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل
تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل
استراتژی صادرات
همکاری مشترک
سرمایه گذاری مستقیم
انواع صادرات
صادرات غیرمستقیم
صادرات مستقیم
انواع همکاری مشترک
همکاری مشترک از طریق واگذاری امتیازی خاص
قرارداد تولید
قرارداد همکاری در مدیریت
همکاری به صورت مالکیت مشترک

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.