فایل کامل مطالعه فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید با تحلیل راهبردهای نوین و رفتار مصرف‌کننده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید با تحلیل راهبردهای نوین و رفتار مصرف‌کننده دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید با تحلیل راهبردهای نوین و رفتار مصرف‌کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید با تحلیل راهبردهای نوین و رفتار مصرف‌کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید با تحلیل راهبردهای نوین و رفتار مصرف‌کننده :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۱ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان قیمت گذاری کالاها، راهبردهای قیمت گذاری، در حجم ۲۵ اسلاید.

این فایل دارای ۲۵ اسلاید می باشد، و مربوط به فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی ویراست جدید فیلیپ کاتلر،گری آرمسترانگ ؛ترجمه بهمن فروزنده می باشد و قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
بسیاری از شرکت هایی که کالاهای جدید ابداع می کنند، برای آنکه لایه به لایه از بازار« سرشیر» بگیرند، قیمت های خود را در سطح بالا تعیین می کنند. قیمت گذاری غیر نفوذی در بازار تحت شرایط خاصی امکانپذیر است. اول اینکه، کیفیت کالا و تصویر ذهنی که نسبت به آن وجود دارد، باید قیمت فروش بالا را حمایت کند و به اندازه ی کافی نیز برای کالایی در آن سطح قیمت،خریدار وجود داشته باشد. دوم ، هزینه ی تولید حجم کمتری از کالا نباید آن قدر بالا باشد که مزیت قیمت بالاتر آن را خنثی کند و بالاخره، رقبا نباید بتوانند به آسانی وارد بازار شوند و از نظر قیمت روی دست شرکت بلند شوند.

فایل کامل مطالعه فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید با تحلیل راهبردهای نوین و رفتار مصرف‌کننده
فهرست مطالب:
۱)راهبردهای قیمت گذاری کالای جدید
۲)قیمت گذاری غیر نفوذی
۳)قیمت گذاری نفوذی، راهبردهای قیمت گذاری سبد کالا
۴)قیمت گذاری خط محصول
۵) قیمت گذاری اختیاری
۶)قیمت گذاری اجباری
۷)قیمت گذاری محصولات فرعی
۸)قیمت گذاری سرهم
۹) راهبردهای قیمت گذاری سبد کالا
۱۰)راهبردهای تعدیل قیمت
۱۱)تغییر قیمت ابتکاری
۱۲)ابتکار کاهش قیمت
۱۳)ابتکار افزایش قیمت
۱۴)واکنش خریدار به تغییرات قیمت
۱۵)واکنش رقیب نسبت به تغییر قیمت
۱۶)ارزیابی و واکنش به تغییر قیمت رقیب
۱۷)قیمت گذاری و سیاست عمومی
۱۸)قیمت گذاری درون سطوح شبکه ی توزیع
۱۹)قیمت گذاری بین سطوح شبکه ی توزیع.
قیمت گذاری اجباری
قیمت گذاری محصولات فرعی
قیمت گذاری سرهم
و …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.