فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری :

مفهوم اعتماد و مسائل مربوط به آن در چند سال گذشته به طور فزاینده ای محور مطالعه سازمان ها گردیده است. امروزه اهمیت اعتماد در سازمان ها به خوبی آشکار گردیده است چرا که برقراری ارتباطات و تحقق همکاری میان افراد نیازمند وجود اعتماد است. در عصری که روابط بین افراد و گروه ها سست تر شده و به سرعت در حال تغییر است، اعتماد که عمدتا مبتنی بر استنتاج ها و تفاسیر در مورد انگیزه ها، شخصیت و باطن دیگران است، موضوع محوری سازمان ها است که رشد و حیات آنها را تضمین می نماید. اهمیت اعتماد به این دلیل است که مدیران به دنبال درک و شناخت چگونگی ایجاد همکاری موثر در سازمان ها می باشند. فرهنگ سازمانی هویت اجتماعی هر سازمان است. این فرهنگ پدیده ای ملموس نبوده بلکه نیروی پنهانی است که در ورای ملموس و مشهود فعالیت کرده و به عنوان یک نیروی جمعی افراد را به فعالیت و عملیات مشابه وا می دارد.

تحقیق حاضرباتوجه به اهمیت اعتمادسازمانی به بررسی رابطه آن بافرهنگ می پردازد. در این فصل ابتدا مساله اصلی تحقیق بیان شده سپس به بیان اهمیت و ضرورت تحقیق،مدل مفهومی،فرضیه ها و تعریف متغیرهای اصلی تحقیق پرداخته می شود.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش اعتماد سازمانی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهرداری
فهرست مطالب

فصل اول کلیات پژوهش. ۱

۱-۱) مقدمه. ۲

۱-۲) بیان مسئله. ۲

۱-۳) اهمیت وضروریت تحقیق. ۴

۱-۴) اهداف پژوهش. ۴

۱-۴-۱) هدف اصلی. ۴

۱-۴-۲)اهداف فرعی:. ۴

۱-۵) مدل مفهومی تحقیق. ۵

۱-۶)فرضیه های تحقیق. ۵

۱-۶-۱) فرضیه اصلی :. ۵

۱-۶-۲) فرضیات فرعی:. ۵

۱-۸)قلمرو زمانی تحقیق. ۶

۱-۹)قلمرو مکانی تحقیق. ۶

۱-۱۰)تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها. ۶

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق. ۸

۲-۱)مفهوم اعتماد. ۱۰

۲-۱-۱) فرآیند اعتماد. ۱۲

۲-۱-۱-۱) مرحله اول: اعتماد به عنوان یک عقیده. ۱۳

۲-۱-۱-۲) مرحله دوم: اعتماد به عنوان یک تصمیم. ۱۳

۲-۱-۱-۳) مرحله سوم: اعتماد به عنوان یک عمل. ۱۳

۲-۱-۲)تعهد سازمانی. ۱۳

۲-۱-۴) رابطه اعتمادوتعهدسازمانی. ۱۴

۲-۱-۵) ابعاد اعتماد. ۱۴

۲-۱-۵-۱)صداقت. ۱۵

۲-۱-۵-۲)ثبات. ۱۵

۲-۱-۵-۳) وفاداری. ۱۵

۲-۱-۵-۴) رک وراست بودن. ۱۵

۲-۱-۶) انواع اعتماد در سازمان. ۱۶

۲-۱-۶-۱)اعتماد مبتنی بر بازدارندگی. ۱۶

۲-۱-۶-۲)اعتماد مبتنی بر آگاهی. ۱۶

۲-۱-۶-۲)اعتماد مبتنی بر شناسایی. ۱۷

۲-۱-۷)مدل وچارچوب نظری بحث اعتماد. ۱۷

۲-۱-۷-۱) مدل اعتماد از دیدگاه مارتینز. ۱۷

۲-۱-۸)جنبه های شخصی اعتماد. ۱۸

۲-۱-۸-۱) وظیفه شناسی:. ۱۸

شامل رفتارهایی مانند کار سازماندهی شده و سخت که قابل اعتماد ومسئولیت پذیر باشد. نقطه مقابل آن بی دقتی وعدم مسئولیت پذیری است.. ۱۸

۲-۱-۸-۲)خوشایندی:. ۱۸

۲-۱-۸-۳) ثبات انسانی :. ۱۸

۲-۱-۸-۴) گشودگی تجربی:. ۱۸

۲-۱-۸-۵)برونگرایی:. ۱۹

۲-۲) فرهنگ سازمانی. ۱۹

۲-۲-۱) مقدمه. ۱۹

۲-۲-۳) ویژگی های فرهنگ. ۲۰

۲-۲-۴) فرهنگ سازمانی از دیدگاه صاحبنظران. ۲۰

۲-۲-۴-۱) تعریف فرهنگ سازمانی. ۲۰

۲-۲-۵) ارزیابی فرهنگ سازمانی. ۲۲

۲-۲-۶) انواع فرهنگ سازمانی. ۲۳

۲-۲-۷) ابعاد فرهنگ سازمانی. ۲۶

۲-۲-۸) مدل های متعدد فرهنگ سازمانی. ۲۷

۲-۲-۸-۱ مدل براون:. ۲۷

۲-۲-۸-۲- مدل کوئین:. ۲۸

۲-۲-۸-۳- مدل کتزدووریس و میلر. ۲۸

۲-۲-۸-۴- مدل هافستد. ۲۹

۲-۲-۸-۵- مدل شاین. ۳۱

۲-۲-۱۱) سرچشمه و پیامدهای فرهنگ سازمانی. ۳۴

۲-۲-۱۳)معیارهای ارزیابی طبقهبندیهای فرهنگ سازمانی. ۳۵

۲-۲-۱۴) فرهنگ سازمانی مدل دنیسون. ۳۷

۲-۲-۱۴-۱) فرهنگ مأموریتی. ۳۸

۲-۲-۱۴-۲) فرهنگ تداوم رویه(بوروکراتیک). ۳۸

۲-۲-۱۴-۳) فرهنگ مشارکتی. ۳۸

۲-۲-۱۴-۴) فرهنگ انطباقپذیری. ۳۹

۲-۲-۱۶) ضرورت شناخت فرهنگ برای سازمان ها. ۳۹

۲-۳-۱) اهم وظایف سازمان. ۴۰

فصل سوم روش تحقیق. ۴۲

۳-۱)مقدمه. ۴۳

۳-۲)طرح تحقیق. ۴۳

۳-۲-۱)نوع تحقیق. ۴۳

۳-۲-۲)هدف تحقیق. ۴۳

۳-۲-۳) میزان دخالت محقق. ۴۳

۳-۲-۴) افق مقطعی. ۴۴

۳-۳) ابزار گردآوری دادهها. ۴۴

۳-۴) جامعه آماری و نمونه آماری. ۴۴

۳-۵)روش تجزیه و تحلیل دادهها. ۴۵

۳-۶) پایایی (Reliability). 45

۳-۶-۱) ثبات سنجه‌ها. ۴۵

۳-۶ -۲)سازگاری درونی سنجه ها. ۴۵

۳-۷) روایی ( Validity). 46

۳- ۷-۱) روایی محتوا. ۴۷

۳- ۷- ۲) روائی وابسته به معیار. ۴۷

۳- ۷- ۳) روائی سازه ( مفهومی‌). 47

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده‌ها. ۴۸

۴-۱)مقدمه. ۴۹

۴-۲ )بررسی توصیفی ویژگی‌های جمعیت شناختی. ۴۹

۴-۲-۱) جنسیت. ۴۹

۴-۲-۲)میزان تحصیلات. ۵۰

۴-۲-۳) رده سازمانی. ۵۲

۴-۳ )آزمون فرضیات تحقیق. ۵۳

۴-۳-۱)آزمون فرضیه فرعی اول. ۵۳

۴-۳-۲ )آزمون فرضیه فرعی دوم. ۵۴

۴-۳-۴ )آزمون فرضیه فرعی چهارم. ۵۶

۴-۳-۵ )آزمون فرضیه اصلی پژوهش. ۵۷

فصل پنجم بحث و نتیجه گیری. ۵۸

۵-۱. مقدمه. ۵۹

۵-۲. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها. ۵۹

۵-۲-۱) نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول:. ۵۹

۵-۲-۲) نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم:. ۵۹

۵-۲-۳) نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم:. ۶۰

۵-۲-۴) نتایج حاصل از آزمون فرضیه چهارم:. ۶۰

۵-۳. بحث و نتیجه گیری. ۶۰

۵-۴. پیشنهادها. ۶۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.