فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دارای ۱۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ :
طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است. بعد از نقد وبررسی تجربه ی پیش آزمایشی و اصلاح واعمال تغییرات لازم، طرح برای اجرای آزمایشی در سال تحصیلی ۸۳-۸۲ آماده شد. در این پژوهش ما قصد داریم تا به بررسی میزان رضایت معلمان مقطع ابتدایی از طرح ارزشیابی توصیفی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ بپردازیم. روش این پژوهش توصیفی-استنباطی است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه معلمان مقطع ابتدایی میباشد. روش نمونهگیری در این پژوهش به صورت تصادفی است. با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۱۰۰ نفر برآورد شده است. پرسشنامه پژوهش حاضر محقق ساخته می باشد. پرسشنامه حاضر، با توجه به مطالعه ادبیات پژوهش و مصاحبه با استاد راهنما و چندین معلم با تجربه در سطح شهرستان ، در ۹ بعد پوشه کار، واقعه نگاری، چک لیست، آزمون های مداد کاغذی، تکلیف های درسی، گزارش پیشرفت تحصیلی، بازخورد، خودسنجی و همسال سنجی طراحی گردید. نظر معلمین در مورد هر بعد در قالب یک سوال مطرح شد. پاسخ هر سوال در قالب طیف لیکرت از طیف کاملا موافقم تا کاملا مخالفم طراحی شد. ضریب آلفای بدست آمده در این مطالعه برای متغیر طرح ارزشیابی توصیفی (نمره کل) ۸۳۷/۰ بوده است. پس از آزمون فرضیهها نیز مشخص شد که طرح ارزشیابی توصیفی بر میزان رضایت معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تاثیر معناداری دارد. همچنین پوشه کار، واقعه نگاری، چک لیست، آزمونهای مداد کاغذی، گزارش پیشرفت تحصیلی، بازخورد و همسالسنجی در طرح ارزشیابی توصیفی بر میزان رضایت معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تاثیر معناداری دارد.
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش…. ۱
۱-۱- مقدمه. ۲
۱-۲- بیان مسئله. ۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۳
۱-۴- اهداف پژوهش…. ۵
۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۵
۱-۴-۲- اهداف فرعی.. ۵
۱-۵- فرضیه های پژوهش…. ۶
۱-۵-۱- فرضیه اصلی.. ۶
۱-۵-۲- فرضیه های فرعی.. ۶
۱-۶- سوالات پژوهش…. ۷
۱-۶-۱- سوال اصلی.. ۷
۱-۶-۲- سوالات فرعی.. ۷
۱-۷- قلمرو پژوهش…. ۸
۱-۷-۱- قلمرو زمانی.. ۸
۱-۷-۲- قلمرو مکانی.. ۸
۱-۷-۳- قلمرو موضوعی.. ۸
۱-۸- تعریف واژگان کلیدی.. ۸
۱-۸-۱- تعاریف نظری.. ۸
۱-۸-۲- تعاریف عملیاتی.. ۸
فصل دوم: ادبیات پژوهش…. ۱۰
۲-۱- مقدمه. ۱۱
۲-۲- ارزشیابی توصیفی.. ۱۱
۲-۲-۱- تعریف طرح.. ۱۲
۲-۲-۲- اهداف طرح.. ۱۲
۲-۲-۳- محاسن ارزشیابی توصیفی.. ۱۳
۲-۲-۴- ضرورت اجرای طرح.. ۱۳
۲-۲-۵- ارزشیابی سنّتی و خلاقیت… ۱۴
۲-۲-۶- نقش ارزشیابی سنّتی در ارزیابی از حیطه های مختلف شخصیت… ۱۴
۲-۳- کاربردارزشیابی توصیفی.. ۱۴
۲-۴- تأثیرارزشیابی توصیفی در بروز و رشد خلاقیت دانش آموزان. ۱۵
۲-۵- ابزارهای ارزشیابی توصیفی.. ۱۷
۲-۶- مختصات طرح ارزشیابی توصیفی.. ۱۹
۲-۶-۱- تغییر تأکید از ارزشیابی پایانی به ارزشیابی تکوینی.. ۲۰
۲-۶-۲- تغییر مقیاس فاصلهای (۲۰ – 0) به مقیاس ترتیبی.. ۲۱
۲-۶-۳- تنوعبخشی به ابزارهای جمعآوری اطلاعات… ۲۲
۲-۶-۴- تغییر در ساختار کارنامه. ۲۲
۲-۶-۵- تغییر در مرجع تصمیمگیرنده درباره ارتقاء دانشآموزان. ۲۲
۲-۷- نتایج ارزشیابی از نحوه اجرای سه ساله طرح آزمایشی ارزشیابی توصیفی.. ۲۶
۲-۸- روشهای نوین ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ارزشیابی توصیفی؛ الگویی جدید. ۲۷
۲-۹- مهمترین ویژگی های الگوی ارزشیابی توصیفی.. ۲۸
۲-۱۰- چگونگی اجرای ارزشیابی توصیفی.. ۲۹
۲-۱۱- ابزارهای ارزشیابی توصیفی.. ۲۹
۲-۱۱-۱- پوشه کار. ۲۹
۲-۱۱-۱-۱- چرا باید از پوشه استفاده کرد؟. ۳۰
۲-۱۱-۱-۲- سازماندهی پوشه کار. ۳۱
۲-۱۱-۱-۳- طرز جمع آوری مواد. ۳۱
۲-۱۱-۱-۴- معیار برای ارزشیابی پوشه ای.. ۳۲
۲-۱۱-۱-۵- معیارهایی برای ارزشیابی پوشه ای.. ۳۳
۲-۱۱-۲- ثبت مشاهدات (واقعه نگاری)۳۵
۲-۱۱-۲-۱- اجزاء برگ ثبت مشاهدات… ۳۶
۲-۱۱-۲-۲- چند نکته مهم برای استفاده از ابزار ثبت مشاهده. ۳۶
۲-۱۱-۳- چک لیست(سیاهه رفتار)۳۶
۲-۱۱-۳-۱- چند نکته مهم برای استفاده از چک لیست… ۳۷
۲-۱۱-۴- آزمون عملکردی.. ۳۷
۲-۱۱-۴-۱- انواع آزمون عملکردی.. ۳۷
۲-۱۱-۴-۲- آزمون عملکرد کتبی.. ۳۸
۲-۱۱-۴-۳- آزمون عملکرد با نمونه کار. ۳۸
۲-۱۱-۴-۴- آزمون عملکرد در موقعیت شبیه سازی شده. ۳۸
۲-۱۱-۴-۵- محاسن آزمون. ۳۸
۲-۱۱-۴-۶- تکلیف عملی.. ۳۸
۲-۱۱-۴-۷- برگه ارزشیابی.. ۳۸
۲-۱۱-۴-۸- سیستم ارزش گذاری.. ۳۸
۲-۱۱-۵- آزمون مداد کاغذی.. ۳۹
۲-۱۱-۶- تکالیف درسی.. ۴۰
۲-۱۱-۶-۱- تکالیف تمرینی.. ۴۰
۲-۱۱-۶-۲- تکالیف آماده سازی.. ۴۰
۲-۱۱-۶-۳- تکالیف بسطی وامتدادی.. ۴۱
۲-۱۱-۶-۴- تکالیف خلاقیتی.. ۴۱
۲-۱۲- بررسی نظریات مختلف در مورد ارزشیابی توصیفی.. ۴۱
۲-۱۳- پیشینه پژوهش…. ۵۴
فصل سوم:روش پژوهش…. ۵۹
۳-۱- مقدمه. ۶۰
۳-۲-روش پژوهش…. ۶۰
۳-۳- جامعه آماری.. ۶۰
۳-۴-حجم نمونه و نمونه گیری.. ۶۰
۳-۵- ابزار گردآوری اطلاعات… ۶۱
۳-۵-۱- اعتبار و روایی.. ۶۲
۳-۶- روش جمع آوری اطلاعات… ۶۳
۳-۷- تجزیه وتحلیل اطلاعات… ۶۳
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها۶۴
۴-۱- مقدمه. ۶۵
۴-۲- تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. ۶۵
۴-۳- تحلیل توصیفی مقدماتی.. ۶۹
۴-۴- آزمون نرمال بودن متغیرها۶۹
۴-۵- بررسی فرضیه های تحقیق.. ۷۲
۴-۵-۱- فرضیه اصلی پژوهش…. ۷۲
۴-۵-۲- فرضیات فرعی پژوهش…. ۷۲
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات… ۷۸
۵-۱- مقدمه. ۷۹
۵-۲- خلاصه پژوهش…. ۷۹
۵-۳- یافته های پژوهش…. ۷۹
۵-۴- پیشنهادات… ۸۲
۵-۴-۱- پیشنهادات کاربردی.. ۸۲
۵-۴-۲- پیشنهادهای پژوهشی.. ۸۳
۵-۵- محدودیت های پژوهش…. ۸۳
منابع.. ۸۴
پیوست ها۸۶
۷-۱- پرسشنامه پژوهش…. ۸۷
۷-۲- خروجی های نرم افزار SPSS. 88
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴
فهرست جداول
جدول ۴-۱: توزیع افراد بر حسب جنس…. ۶۵
جدول ۴-۲: توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. ۶۶
جدول ۴-۳: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات… ۶۷
جدول ۴-۴: توزیع افراد بر حسب سوابق کاری.. ۶۸
جدول ۴-۵: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه. ۶۹
جدول ۴-۶: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق.. ۷۱
جدول ۴-۷: نتایج آزمون t تک نمونهای برای طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۲
جدول ۴-۸: نتایج آزمون t تک نمونهای برای پوشه کار در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۳
جدول ۴-۹: نتایج آزمون t تک نمونهای برای واقعه نگاری در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۳
جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون t تک نمونهای برای چک لیست در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۴
جدول ۴-۱۱: نتایج آزمون t تک نمونهای برای آزمونهای مداد کاغذی در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۴
جدول ۴-۱۲: نتایج آزمون t تک نمونهای برای تکلیفهای درسی در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۵
جدول ۴-۱۳: نتایج آزمون t تک نمونهای برای گزارش پیشرفت تحصیلی در طرح ارزشیابی توصیفی ۷۵
جدول ۴-۱۴: نتایج آزمون t تک نمونهای برای بازخورد در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۶
جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون t تک نمونهای برای خودسنجی در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۷
جدول ۴-۱۶: نتایج آزمون t تک نمونهای برای همسالسنجی در طرح ارزشیابی توصیفی.. ۷۷
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان رضایت معلمان ابتدایی از اجرای روش توصیفی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۱: چگونگی توزیع افراد بر حسب جنس…. ۶۵
نمودار ۴-۲: چگونگی توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. ۶۶
نمودار ۴-۴: چگونگی توزیع افراد بر حسب سابقه کاری.. ۶۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 