فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی دارای ۱۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی :

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایتمندی کارکنان بیمارستان های دولتی.. می‌باشد که مشتمل بر تعریف مدیریت کیفیت و رضایتمندی کارکنان و منابع انسانی، آثار مدیریت کیفیت در سازمان، اصول و ارکان فلسفی مدیریت کیفیت و موانع و راهکارهای تحقق کیفیت است.

دراین تحقیق به تعریف مدیریت کیفیت و رضایتمندی کارکنان و منابع انسانی پرداخته شده است. مبانی مدیریت کیفیت در شش قسمت بیان شده و موانع آن در دو سطح مدیریت کیفیت و دولت وچالش‌های دولتی مورد بررسی قرار گرفته است ، همچنین بررسی می شود که آیا مدیریت کیفیت می تواند مولفه های مدیریت رضایتمندی کارکنان و منابع انسانی را تحت تاثیر قرار دهد یا خیر؟

روش پژوهش دراین تحقیق آماری – توصیفی می‌باشد که داده‌های جمع‌آوری شده ازطریق پرسشنامه وارد برنامه‌ی Spss شده و تحلیل داده‌ها بصورت جدول و نمودار گزارش شده است. جامعه‌ی آماری این پژوهش کارکنان بیمارستان های دولتی هستند که در دیماه ۱۳۹۲ مشغول به کار بوده اند. نمونه‌ی انتخاب شده با توجه به جامعه آماری ، ۲۰۰ نفر می باشد .

با توجه به نتایج یافته های پژوهش ، بین توجه به رضایتمندی منابع انسانی و مدیریت کیفیت با اطمینان ۹۵ درصد رابطه معنا داری وجود دارد ، همچنین بین آموزش کارکنان و مدیریت کیفیت و بین مشارکت کارکنان در تصمیمات و مدیریت کیفیت ، بااطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای صفر، رابطه‌ی معناداری وجود دارد.

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی
فهرست مطالب

چکیده۱

فصل اول: کلیات پژوهش

۱-۱- بیان مسئله. ۳

۱-۲- اهمیت و ضرورت موضوع. ۳

۱-۳-اهداف پژوهش… ۴

۱-۳-۱-هدف اصلی.. ۴

۱-۳-۲- اهداف فرعی.. ۴

۱-۴- فرضیات پژوهش… ۵

۱-۵- قلمرو تحقیق. ۵

۱-۵-۱- قلمرو موضوعی.. ۵

۱-۵-۲- قلمرو مکانی.. ۵

۱-۵-۳- قلمرو زمانی.. ۵

۱-۶- تعریف اصطلاحات پژوهش… ۵

۱-۷- محدودیت های تحقیق. ۶

فصل دوم: ادبیات پژوهش

بخش اول : مدیریت کیفیت.. ۹

۲-۱- مدیریت جامع کیفیت… ۱۰

۲-۲-تعریف مدیریت جامع کیفیت ۱۰

۲-۳- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت… ۱۱

۲-۳-۱- فرایندگرایی.. ۱۱

۲-۳-۲- مشتری‌محوری.. ۱۱

۲-۳-۳- ارتقای مستمر و فراگیر فرایندها و سیستم‌ها۱۱

۲-۴- اصول مدیریت جامع کیفیت… ۱۱

۲-۵- نقش مدیریت جامع درتغییرات سازمانی.. ۱۴

۲-۵-۱- تغییر فرهنگی:۱۴

۲-۶- محدودیت های مدیریت کیفیت جامع. ۱۵

۲-۶-۱- مدیریت کیفیت جامع و دولت… ۱۵

۲-۶-۲- چالشهای دولتی:۱۶

۲-۷- ارتباطات و آموزش مدیریت کیفیت جامع. ۱۷

۲-۸-سنجش و اندازه گیری مدیریت جامع. ۱۹

۲-۸-۱- مشتریان:۱۹

۲-۸-۲-اهداف استراتژیک:۱۹

۲-۹- اثرات مدیریت کیفیت جامع درسازمان. ۲۰

۲-۹-۱-دیدگاه ضمنی از سازمان. ۲۰

۲-۹-۲-جهت زمانی اولیه:۲۰

۲-۹-۳-تاثیر بر فرهنگ سازمانی.. ۲۱

۲-۹-۴-الزامات رهبری:۲۱

۲-۹-۵-تاکید بر کنترل مدیریت… ۲۱

۲-۱۰-مدیریت کیفیت جامع ومشتری مداری.. ۲۲

۲-۱۱-کیفیت خدمات.. ۲۳

۲-۱۱-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات.. ۲۴

بخش دوم: رضایتمندی کارکنان و منابع انسانی.. ۲۵

۲-۱۲-مدیریت منابع انسانی.. ۲۵

۲-۱۳-فلسفه مدیریت منابع انسانی.. ۲۶

۲-۱۴-رویکردهای مدیریت منابع انسانی.. ۲۶

۲-۱۵-اهداف مدیریت منابع انسانی.. ۲۷

۲-۱۶-تحولات در مفهوم مدیریت منابع انسانی.. ۲۷

۲-۱۷-نقش شایستگی های منابع انسانی و کیفیت… ۲۸

۲-۱۸-نقش استراتژیک فرآیند مدیریت منابع انسانی در پیاده سازی مدیریت کیفیت… ۲۸

۲-۱۹- تاثیر رضایت شغلی در موفقیت سازمانی.. ۳۲

۲-۱۹-۱- تعاریف مختلف از رضایت شغلی.. ۳۲

۲-۱۹-۲- رضایت درونی و رضایت بیرونی.. ۳۴

۲-۱۹-۳- نظریه های مختلف در مورد رضایت شغلی.. ۳۵

۲-۲۰- شاخص های رضایت شغلی.. ۳۶

۲-۲۱-عوامل موثر بر رضایت شغلی :۳۶

۲-۲۲- رضایت شغلی کارکنان کلید طلایی رضایت مشتریان. ۳۸

۲-۲۳-پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی:۴۰

۲-۲۴- رضایت شغلی و عملکرد :۴۲

۲-۲۵- آموزش کارکنان. ۴۲

۲-۲۵-۱- اهداف آموزش کارکنان. ۴۳

۲-۲۵-۲- آموزش ضمن خدمت کارکنان. ۴۳

۲-۲۵-۳- دلایل نیاز به آموزش کارکنان. ۴۵

۲-۲۵-۴- مقاصد آموزش کارکنان. ۴۵

۲-۲۶- مشارکت کارکنان. ۴۸

۲-۲۶-۱- نقش مشارکت در تصمیم گیری.. ۴۸

۲-۲۶-۲- بررسی مولفه های مدیریت مشارکتی.. ۴۹

۲-۲۶-۳- ضرورت مشارکت کارکنان در تصمیم گیریهای سازمانها۵۰

بخش سوم: تحقیقات داخلی و خارجی.. ۵۵

۲-۲۷-پیشینه پژوهش… ۵۵

۲-۲۷-۱-تحقیقات داخلی:۵۵

۲-۲۷-۲-تحقیقات خارجی:۵۶

فصل سوم: روش تحقیق

۳-۱-روش تحقیق. ۵۹

۳-۲-جامعه آماری.. ۶۰

۳-۳-حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۶۰

۳-۴-ابزار پژوهش… ۶۰

۳-۵-روش گردآوری داده ها۶۱

۳-۶ -روایی وپایائی پرسشنامه. ۶۱

۳-۶-۱-روایی(اعتبار):۶۱

۳-۶-۲-پایائی(اعتماد):۶۲

۳-۷ -متغیرهای تحقیق. ۶۲

۳-۸ – روش تجزیه وتحلیل داده ها۶۳

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

۴-۱-توصیف داده ها۶۵

۴-۲- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۶۷

۴-۲-۱- نتایج توصیفی:۶۸

۴-۳-نتایج استنباطی.. ۹۳

۴-۴-نتایج آزمون فرضیه ها۹۵

فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری

۵-۱-خلاصه و نتیجه گیری.. ۹۷

۵-۲- پیشنهادات.. ۹۹

ضمائم: پرسشنامه. ۱۰۰

خروجی نرم افزار SPSS. 102

منابع و مأخذ. ۱۱۱

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی
فهرست جداول

جدول۳-۱- در رابطه با سوالات پرسشنامه. ۶۱

جدول ۳-۲- طیف سوالات فرضیات.. ۶۲

جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. ۶۵

جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار. ۶۶

جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۶۷

جدول ۴-۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۶۸

جدول ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲. ۶۹

جدول ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳. ۷۰

جدول ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۴. ۷۱

جدول ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۵. ۷۲

جدول ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۷۳

جدول ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۷. ۷۴

جدول ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸. ۷۵

جدول ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹. ۷۶

جدول ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰. ۷۷

جدول ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱. ۷۸

جدول ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲. ۷۹

جدول ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳. ۸۰

جدول ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴. ۸۱

جدول ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵. ۸۲

جدول ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۶. ۸۳

جدول ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۷. ۸۴

جدول ۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۸. ۸۵

جدول ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۹. ۸۶

جدول ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۰. ۸۷

جدول ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۱. ۸۸

جدول ۴-۲۵ : ارزیابی سطح آموزش کارکنان در زمینه های آماری و مهارتهای کاری:۸۹

جدول ۴-۲۶ : ارزیابی سطح مشارکت کارکنان در تصمیمات مربوط به کیفیت.. ۸۹

جدول ۴-۲۷ : رضایتمندی کارکنان و منابع انسانی.. ۹۱

جدول ۴-۲۸:سطح توجه به مدیریت کیفیت.. ۹۲

جدول۴-۲۹: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه اول پژوهش… ۹۳

جدول۴-۳۰: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه دوم پژوهش… ۹۴

جدول۴-۳۱: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه سوم پژوهش… ۹۵

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان‌های دولتی
فهرست نمودار ها

نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت… ۶۵

نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار. ۶۶

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۶۷

نمودار ۴-۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۶۸

نمودار ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲. ۶۹

نمودار ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۳. ۷۰

نمودار ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴. ۷۱

نمودار ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵. ۷۲

نمودار ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۷۳

نمودار ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷. ۷۴

نمودار ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸. ۷۵

نمودار ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹. ۷۶

نمودار ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰. ۷۷

نمودار ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱. ۷۸

نمودار ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲. ۷۹

نمودار ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۳. ۸۰

نمودار ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۴. ۸۱

نمودار ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵. ۸۲

نمودار ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶. ۸۳

نمودار ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷. ۸۴

نمودار ۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸. ۸۵

نمودار ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹. ۸۶

نمودار ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۰. ۸۷

نمودار ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱. ۸۸

نمودار ۴-۲۵ : ارزیابی سطح آموزش کارکنان در زمینه های آماری و مهارتهای کاری.. ۸۹

نمودار۴-۲۶ : ارزیابی سطح مشارکت کارکنان در تصمیمات مربوط به کیفیت… ۹۰

نمودار ۴-۲۷ : رضایتمندی کارکنان و منابع انسانی.. ۹۱

نمودار ۴-۲۸ : سطح توجه به مدیریت کیفیت… ۹۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.