فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن :

یکی از جنبه هایی که به کمک آنها دیدگاه مشتریان نسبت به شرکت شما شکل می گیرد شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات، ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد که در مطالعه حاضر مورد بررسی قرار گرفته و مزایا، معایب و راهکارهای اجرایی صحیح آنها ارائه گردیده است. رسانه های تبلیغی نیز همچون سایر علوم به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. در مرحله معرفی کالا، آگهی های تجاری (به ویژه رسانه های ارتباطی انبوه مانند اینترنت) و روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و علاقمند کردن مشتری بسیار مناسب اند زیرا اینترنت شناسایی مشتریان را با جمع آوری و تجزیه و تحلیل ویژگیهای آنها آسان می کند.

در حال حاضر انتخاب هر کدام از راهبردها می تواند موفقیت آمیز باشد به شرط آنکه به صورت مؤثر به کار گرفته شود. در هر صورت نمونه مؤثر، ترکیبی از راهبردها خواهد بود که بهتر بتواند به نیازهای بازار و مشتریان نزدیک شده و پاسخگوی آنها باشد.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش و تأثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بهره‌گیری مؤثر از آن
فهرست مطالب

چکیده۲

واژگان کلیدی:۲

مقدمه۲

بیان مسئله۳

اهمیت و ضرورت تبلیغات۳

تاریخچه مطالعاتی تحقیق۴

اندازه‌گیری تصویر محصول۷

نقش تبلیغات در بازار یابی۸

جایگاه تبلیغات در بازاریابی۹

اجزای بازاریابی و تعیین جایگاه تبلیغات در آن۱۰

عوامل موثر در ترویج عبارتند از:۱۱

تمایز بین اهداف تبلیغات و بازاریابی۱۲

مزایای نوشتن اهداف تبلیغات۱۳

مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)۱۳

عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن۱۸

پیامدهای بازارگرایی برای سازمان۱۸

تحقیقات بازار۲۰

اهداف تبلیغات۲۱

اطلاع‌رسانی:۲۱

ترغیب مشتریان:۲۱

یادآوری:۲۱

روش‌های کاهش هزینه تبلیغات در بازاریابی۲۲

شریک تبلیغاتی۲۲

کاهش تعداد دفعات پخش آگهی تبلیغاتی۲۳

توجه به روابط عمومی۲۳

نتیجه گیری۲۵

نتیجه محقق۲۷

منابع:۲۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.