فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان دارای ۹۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان :

JITیک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه ۱۹۷۰دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. به همین دلیل تائیچی اونواغلب پدرنظام بهنگام نامیده می شود.کارخانجات تویوتا اولین محلی بودندکه نظام بهنگام درآن مطرح گردید. این نظام دربحران نفتی سال۱۹۷۳ مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس ازآن توسط بسیاری سازمانهای دیگر انتخاب گردید.

JITدرآغازبه عنوان روشی برای کاهش سطوح موجودی انبارهای ژاپنی مطرح بود.امروزه JITبه یک فلسفه مدیریتی شامل مجموعه ای ازعلوم ودراختیارگرفتن یک سری جامع ازاصول وتکنیکهای تولید گسترش یافته است. تولید بهنگام درصورتیکه به شکل مناسب دریک سازمان به کارگرفته شود ظرفیت تقویت مزیت رقابتی سازمان رادربازار به شکل اساسی باکاهش اتلافها وبهبودکیفیت محصول وبهره وری تولید دارا خواهدبود.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان
فهرست مطالب

فصل اول:معرفی JIT ———————————————— 5

تاریخچه وتکامل تولید بهنگام ——————————————– ۶

تعریف نظام بهنگام —————————————————— ۹

نظام بهنگام دریک نگاه ————————————————- ۱۰

مبانی تولید بهنگام ——————————————————- ۱۴

اجزای تولید بهنگام ——————————————————۱۵

اهداف تولید بهنگام ——————————————————– ۱۸

مزایاومحدودیتهای JIT ————————————————— 20

منطق اجرایJIT ———————————————————23

پیش نیازهای یک برنامه JIT ——————————————–26

برنامه ریزی نظام تولید بهنگام ——————————————- ۲۷

فصل دوم:اجرای برنامه JIT —————————————– 36

مقدمه ——————————————————————– ۳۷

۱- ایجاد یک استراتژی اجرایی —————————————— ۳۸

۲- یک برنامه عملیاتی برای اجرا ————————————— ۴۰

۱-۲-وقتی فعالیتهای اجرایJITتکمیل می شود————————- ۴۲

۲-۲-چگونه فعالیتهای اجرایی JITانجام می شود ———————- ۴۳

۳- سیستمهای جمع آوری وسنجش داده ها ——————————- ۴۳

۴- پروژه های آزمایشی(راهنما) —————————————- ۴۷

۵- بحث درمورد مقاومت کارکنان واتحادیه ها —————————- ۴۸

۱-۵- مقاومت کارکنان ———————————————– ۴۹

۲-۵- اتحادیه ها —————————————————- ۵۰

۶- فرایند اجرای JIT —————————————————- 52

فصل سوم:کنترل JIT ————————————————- 54

کنترل تولیددرنظام بهنگام ————————————————- ۵۵

سیستم کانبان ————————————————————– ۵۶

وظایف کانبان ————————————————————- ۵۶

تولید یکنواخت ———————————————————— ۵۷

کاهش زمان عملیات وزمان چرخه —————————————– ۶۰

اجرای سیستم کانبان ——————————————————- ۶۱

وظایف کانبان ————————————————————– ۶۳

انواع جریان مواد ———————————————————- ۶۴

گردش کانبان ————————————————————– ۶۷

وسعت عمل کانبان ——————————————————– ۶۹

فصل چهارم :ابداع کننده JIT / شرکت تویوتا ———————— ۷۱

شرکت تویوتا ————————————————————- ۷۲

مقدمه ——————————————————————— ۷۳

تاریخچه —————————————————————— ۷۳

سیستم تولیدتویوتا(TPS) ————————————————- 74

تولیدبهنگام(JIT) ——————————————————— 76

کانبان ——————————————————————— ۷۶

JIDOKA ————————————————————— 77

فلسفه وچشم اندازتویوتا —————————————————- ۷۷

فرهنگ سازمانی وارزشها ————————————————- ۷۸

آینده ———————————————————————– ۷۸

تشریح مفاهیم ————————————————————– ۸۰

واژه نامه انگلیسی- فارسی ————————————————- ۸۳

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان
فهرست منابع ————————————————————–۸۵

« فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان
فهرست جداول »

عنوان صفحه

سازماندهی برنامه ریزی بهنگام ———————————————– ۱۳

« فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رویکرد JIT و تأثیر آن بر بهبود فروش و رضایت مشتریان
فهرست نمودارها واشکال »

نظام تولید بهنگام ————————————————————- ۲۰

برنامه ریزی نظام بهنگام —————————————————– ۲۰

سیستم حلقه بسته ————————————————————- ۶۱

سیستم رانش به جلو ———————————————————- ۶۵

سیستم کششی ازجلو ———————————————————- ۶۷

گردش کانبان درداخل وخارج کارخانه —————————————- ۷۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.