فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی دارای ۴۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی :

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی

این محصول در قالب فایل word و در ۴۲۷ صفحه تهیه و تنظیم شده است.

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره روسازی‌های بتنی در حمل‌ونقل ریلی با مطالعه موردی متروی تبریز و تحلیل مهندسی
فهرست مطالب

فصل اول: (تعریف مساله

۱-۱تعریف کلی مساله………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

۱-۲ نیاز به مطا لعه در مورد مساله……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵

۱-۳ اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن………………………………………………………………………………………. ۱۶

۱-۴ اهداف و فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۸

۱-۵دامنه اثر مساله در جامعه علمی و اجتماع……………………………………………………………………………………………. ۱۸

۱-۶ محدودیت هاوچهار چوب پروزه…………………………………………………………………………………………………………… ۱۹

۱-۷ مقدمه و تاریخچه…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۱

فصل دوم: (کاووش در متون)

۲-۱طبقه بندی و مقدمه و اظهار بکر بودن متون…………………………………………………………………………………………. ۲۶

۲-۲ بررسی مقالات…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۳ بررسی تزها و پایان نامه ها…………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱

۲ -۴ بررسی کتابها……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۴۰

فصل سوم: (روش تحقیق)

۳-۱- روش بکار گرفته شده و دلایل آن……………………………………………………………………………………………………. ۱۴۱

۳-۲ دستورالعمل جمع آوری اطلاعات و روشهای بکار رفته…………………………………………………………………. ۱۴۸

۳- ۳ تعاریف ، اختصارات و نشانه های ریاضی………………………………………………………………………………………….. ۱۵۰

۳- ۴منطق سیستم تصمیم‌گیری……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۲

۳-۴-۱پنج گام اساسی تا تصمیم‌گیری نهایی……………………………………………………………………………………………. ۱۵۲

۳- ۵ ارائه مباحث ضروری علمی………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵۴

۳-۶ سابقه و رژیم ترافیکی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۴

۳- ۸ معیارهای محدود کننده فنی…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۵

۳- ۹معیارهای آزمایش و کنترل……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۵

۳-۱۰ مطالعات و تحلیل‌های تکمیلی………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۶

۳- ۱۱تحکیم بستر علمی قضیه و بکارگیری سیستماتیک آن……………………………………………………………….. ۱۵۶

۳- ۱۲ معیارهای ارزیابی مقایسه و مدل انتخاب نوع سیستم روسازی…………………………………………………. ۱۵۷

۳-۱۲-۱معیارهای ارزیابی و مقایسه……………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۷

۳-۱۳انواع خطوط با دال بتنی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۰

۳-۱۴ مدل ارزیابی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۱

۳- ۱۵لایه داخلی مدل ، ابزار تحلیل هزینه طول عمر روسازی……………………………………………………………… ۱۶۱

۳- ۱۶لایه میانی : تاثیرات بالقوه اعمالی از مسیر…………………………………………………………………………………….. ۱۶۶

فصل چهارم: (گردآوری اطلاعات)

۴معرفی خطوط با دال بتنی………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۰

۴-۱معرفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۰

۴-۲خطوط بابالاست دربرابرخط بادال………………………………………………………………………………………………………… ۱۷۱

۴-۱-۱خط با بالاست…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷۲

۴-۱-۲خط با دال……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۲

۴-۲طراحی روسازی‌های دارای خط بدون بالاست……………………………………………………………………………………. ۱۷۴

۴-۳بلاکها یا تراورسهایی مدفون در بتن……………………………………………………………………………………………………… ۱۷۶

۴-۴طراحی های روسازیهای خطوط با دال………………………………………………………………………………………………… ۱۷۹

۴-۵توسعه کیفیت یکپارچگی سیستم……………………………………………………………………………………………………….. ۱۸۱

۴-۶خط زوبلین………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹۰

۴-۷خط با بستر بتن آسفالتی……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹۴

۴-۸دالهای پیش ساخته………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹۷

۴-۹-۱خط با دال شینکانسن………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹۸

۴-۹-۲ خط با دال بوگل……………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰۵

۴-۱۰دالهای یکپارچه و ابنیه فنی………………………………………………………………………………………………………………. ۲۰۷

۴-۱۱ریل مدفون……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱۰

۴-۱۱-۱خصوصیات ریل مدفون………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱۰

۴-۱۱-۲ساخت خط ریل مدفون…………………………………………………………………………………………………………………. ۲۱۱

۴-۱۱-۳تجربیات اجرایی ریل مدفون…………………………………………………………………………………………………………. ۲۱۵

۴-۱۱-۴خط عرشه‌ای………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱۷

۴-۱۳سازه های ریل با تکیه گاه پیوسته و مهار شده………………………………………………………………………………… ۲۲۵

۴-۱۲-۱خط کوکن………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۲۵

۴-۱۲-۲ریل قاشقی با تکیه گاه پیوسته…………………………………………………………………………………………………….. ۲۲۹

۴-۱۲-۳ ریلهای مهار شده در جان…………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳۰

۴-۱۳ EPS به عنوان مصالح بستر در سازه خط با دال راه آهن……………………………………………………………. ۲۳۳

۴-۱۳-۱معرفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۳۳

۴-۱۳-۲سازه های خط با دال بتنی با زیر اساس EPS………………………………………………………………………….. 234

۴-۱۳-۳عملکرد استاتیکی…………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳۵

۴-۱۳-۴ایفای نقش دینامیکی……………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳۶

۴-۱۳-۵کاربردها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳۸

۴-۱۴خاصیت ارتجاعی خط………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳۹

۴-۱۵مقتضیات سیستم……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۴۰

۴-۱۵-۱مقتضیات زیرسازی…………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴۱

۴-۱۶-۲مقتضیات خط با دال بتنی در تونلها……………………………………………………………………………………………… ۲۴۵

۴-۱۶-۳مقتضیات خط با دال بتنی روی پلها……………………………………………………………………………………………… ۲۴۶

۴-۱۷تجربیات عمومی با سیستمهای خط با دال………………………………………………………………………………………. ۲۴۹

۴-۱۸نتیجه‌گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵۲

۴-۱۹ المانهای تشکیل‌دهنده خطوط با دال بتنی…………………………………………………………………………………….. ۲۵۲

۴-۲۰ریل……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۵۵

۴-۲۱پابند………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵۶

۴-۲۲تراورس…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵۶

۴-۲۳تکنیک های ساخت ، تولید……………………………………………………………………………………………………………….. ۲۵۸

۴-۲۴انواع ساخت……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵۹

۴-۲۵نقاط تکیه گاهی مجزا ریل با تراورس ها…………………………………………………………………………………………… ۲۶۰

۴-۲۵-۱روش ساخت مدفون……………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۶۱

۴-۲۵-۲روش ساخت رهدا………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۶۱

۴-۲۵-۳روش ساخت رهدا در خاک ریزی و خاک برداری ها………………………………………………………………… ۲۶۲

۴-۲۵-۴روش ساخت رهدا در تونل ها……………………………………………………………………………………………………… ۲۶۳

۴-۲۵-۵روش ساخت BERLIN… 265

۴-۲۵-۶روش ساخت HEITKAMP…………………………………………………………………………………………………….. 261

۴-۲۵-۷روش ساخت SBV………………………………………………………………………………………………………………………. 269

۴-۲۵-۸روش ساخت ZÜBLIN…. 269

۴-۲۷ساخت تراورس های غیر مدفون……………………………………………………………………………………………………….. ۲۷۱

۴-۲۷-۱روش ساخت SATO…. 272

۴-۲۷-۲نوع ساخت FFBS-ATS-SATO………………………………………………………………………………………….. 276

۴-۲۷-۳نوع ساخت ATD…………………………………………………………………………………………………………………………. 276

۴-۲۷-۴روش ساخت BTD………………………………………………………………………………………………………………………. 278

۴-۲۷-۵روش ساخت . WALTER……………………………………………………………………………………………………….. 279

۴-۲۷-۶روش ساخت GETRAC…………………………………………………………………………………………………………… 280

۴-۲۷-۷نقاط تکیه گاهی گسسته ریل بدون تراورس ها………………………………………………………………………….. ۲۸۲

۴-۲۸انواع ساخت سازه خط یکپارچه………………………………………………………………………………………………………… ۲۸۲

۴-۲۸-۱روش ساخت GRASS TRACK………………………………………………………………………………………….. 283

۴-۲۸-۲روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK – MIEVES / LONGO……………………. 284

۴-۲۸-۳روش ساخت FFC……………………………………………………………………………………………………………………….. 285

۴-۲۸-۴روش ساخت BES……………………………………………………………………………………………………………………….. 286

۴-۲۸-۵روش ساخت BTE………………………………………………………………………………………………………………………. 287

۴-۲۹انواع ساخت پیش ساخته…………………………………………………………………………………………………………………… ۲۸۸

۴-۳۰تکیه گاه ریل پیوسته………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸۹

۴-۳۰-۱روش ساخت INFUNDO………………………………………………………………………………………………………… 289

۴-۳۱خطوط با پابند های گیره ای……………………………………………………………………………………………………………… ۲۹۱

۴-۳۱-۱روش ساخت SFF………………………………………………………………………………………………………………………. 291

۴-۳۱-۲روش ساخت SAARGUMMI…………………………………………………………………………………………….. 292

۴-۳۲پیشرفت های دیگر……………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۹۲

۴-۳۳خطوط دارای تراورسهای قابی……………………………………………………………………………………………………………. ۲۹۳

۴-۳۴خطوط نردبانی……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹۷

۴-۳۵نتیجه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۹۸

فصل پنجم: (نتیجه گیری)

۵-۱-تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰۲

۵-۲- سیستم های قطار سبک (LRT)……………………………………………………………………………………………………. 302

۵-۳- مترو………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰۳

۵-۴محیط زیست و حفظ آن در حمل و نقل شهری………………………………………………………………………………… ۳۰۴

۵-۵- ویژگی های خطوط قطار شهری………………………………………………………………………………………………………. ۳۰۶

۵-۵-۱- ایمنی کامل…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۰۷

۵-۵-۲- حداقل تعمیرات……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰۷

۵-۵-۳- زیبائی و پاکیزگی بستر خط و سهولت نظافت…………………………………………………………………………… ۳۰۷

۵-۵-۴- حداقل لرزش و سر و صدا ۳۰۸

۵-۶- شرائط محیطی شهرستان تبریز………………………………………………………………………………………………………… ۳۰۸

۵-۷پارامترهای مهم طراحی خطوط قطار شهری ……………………………………………………………………………………. ۳۰۹

۵-۷-۱ عرض خطوط …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰۹

۵-۷-۲ حداقل شعاع قوس افقی ………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۰

۵-۷-۳ قوسهای قائم Vertical curve …………………………………………………………………………………………………. 310

۵-۷-۴ حداکثر شیب و فراز Max gradient……………………………………………………………………………………….. 310

۵-۷-۵ فواصل محوری خطوط Centre to centre track………………………………………………………………… 310

۵-۷-۶ دور خطوط Superelevation…………………………………………………………………………………………………… 311

۵-۷-۷ سرعت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۱

۵-۷-۸ بار محوری Axle load………………………………………………………………………………………………………………… 312

۵-۷-۹ شیب عرضی ریلها……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۳

۵-۷-۱۰ مشخصات ابعادی سکوها………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۳

۵-۷-۱۰-۱- طول سکوها……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۳

۵-۷-۱۰-۲- ارتفاع سکوها………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱۳

۵-۷-۱۰-۴-عرض سکوها……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۴

۵-۱۱- اندازه قواره خطوط………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱۴

۵-۱۱-۱- اندازه قواره خطوط در مسیر روباز Clearance gauge open…………………………………………. 314

۵-۱۱-۲- اندازه قواره خطوط در مسیر تونل Clearance Gauge in Tonnel…………………………….. 315

۵-۱۲انواع تیپ خطوط قطار شهری…………………………………………………………………………………………………………… ۳۱۵

۵-۱۲-۱- خطوط شهری همسطح AT GRADE TRAK……………………………………………………………… 315

۵-۱۲-۲- خطوط شهری زیرزمینی( مترو ) UNDER GROUND…………………………………………….. 316

۵-۱۲-۳ خطوط شهری در ارتفاع ELEVATED TRACK…………………………………………………………… 316

۵-۱۲-۴ خطوط با ترافیک مختلط MIXED TRAFFIC………………………………………………………………… 317

۵-۱۲-۵خطوط مستقل ‌ INDEPENDENT…………………………………………………………………………………….. 317

۵-۱۲-۶- گزینه پیشنهادی خطوط قطار شهری تبریز……………………………………………………………………………… ۳۱۸

۵-۱۳ساختمان خطوط قطار شهری……………………………………………………………………………………………………………. ۳۱۹

۵-۱۳-۳- نقش روسازی خطوط…………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲۰

۵-۱۳-۴- شرح خطوط با بستر بالاستی Ballasted Track………………………………………………………………. 321

۵-۱۳-۵- شرح خطوط با بستر مختلط بالاستی و بتنی…………………………………………………………………………… ۳۲۱

۵-۱۳-۶- شرح خطوط با بستر بتنی SLAB-TRACK…………………………………………………………………….. 321

۵-۱۳-۷- تیپ های مختلف روسازی خطوط…………………………………………………………………………………………….. ۳۲۲

۵-۱۳-۷-۱- خطوط با پانل های نردبانی روی بستر تراکم یافته زیرسازی……………………………………………… ۳۲۲

۵-۱۳-۷-۲- خطوط با تراورس چوبی روی بستر بالاستی……………………………………………………………………….. ۳۲۳

۵-۱۳-۷-۳- خطوط با تراورس بتنی روی بستر بالاستی…………………………………………………………………………. ۳۲۴

۵-۱۳-۷-۴- خطوط با بستر بتنی………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲۶

۵-۱۴- ریل……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲۶

۵-۱۵- تراورس…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳۲

۵-۱۵-۱- تراورس چوبی……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۳۳

۵-۱۵-۲- تراورس فلزی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳۴

۵-۱۵-۳- تراورس بتنی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳۵

۵-۱۶-سیستم اتصال ریل به تراورس (پابند ریل )……………………………………………………………………………………. ۳۳۶

۵-۱۶-۱پابند صلب……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۳۷

۵-۱۶-۲- پابند ارتجاعی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳۸

۵-۱۷- اتصال ریل ها…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۴۰

۵-۱۸-جوشکاری ریلها…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۴۱

۵-۱۹- میراکننده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۴۵

۵-۲۰- جذب انرژی ارتعاشی و صدا در خطوط بالاستی………………………………………………………………………….. ۳۵۱

۵- ۲۱ سوزنها و نقش آنها……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۵۳

۵-۲۲مقایسه فنی و اقتصادی خطوط با بستر بتنی و بالاستی…………………………………………………………………. ۳۵۵

۵-۲۲-۱- مزایا و معایب خطوط با بسترهای بتنی……………………………………………………………………………………. ۳۵۷

۵-۲۲-۲- مقایسه اقتصادی بسترهای بتنی و بالاستی……………………………………………………………………………… ۳۵۹

۵-۲۳- استانداردهای حمل و نقل ریلی بین شهری………………………………………………………………………………….. ۳۶۵

۵-۲۵- حداکثر سرعت…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۶۸

۵-۲۶- محاسبه مقطع ریل بر اساس بار محوری……………………………………………………………………………………….. ۳۶۹

.۵-۲۷- حجم ترافیک سالیانه (تناژ بار و مسافر سالیانه )…………………………………………………………………………. ۳۷۰

۵-۲۸-هزینه تهیه و تدارک ریل برای هر کیلومتر خط……………………………………………………………………………. ۳۷۶

۵-۲۹تعریف و نقش تراورس در خط………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷۷

۵-۳۰- فواصل تراورس ها……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۸۷

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۹۲

معرفی موضوع به منظور تحقیقات بعدی……………………………………………………………………………………………………. ۳۹۳

منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۹۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.