فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی :
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی
موافقت نامه:
سندی است که شرح عملیات مربوط به بودجه مصوب را نشان می دهد. این سند بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هر یک از دستگاه های اجرای مورد توافق قرار می گیرد.
وجوه مستقل گروه حسابهای اعتبارات هزینه(حسابهای بودجه و دریافت و پرداخت)
همان طور که اشاره شد ، لایحه بودجه سالانه کل کشور در هر سال قبل ز سال مالی مورد عمل ، توسط رئیس قوه مجریه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می گردد وپس از بررسی لازم و جرح و تعدیلات به عمل آمده توسط قوه مقننه تصویب گردیده و جهت اجرا برای رئیس قوه مجریه ارسال می شود و از طریق ریاست جمهوری به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ می گردد.
در آغاز سال مالی دفتر بودجه هر یک از دستگاههای اجرایی بر اساس بودجه مصوب دستگاه متبوع ،موافقت نامه بودجه تهیه و آن را طی مراحلی که شرح داده شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبادله می کنند.
در عین حال کمیته تخصیص ، قسمتی از اعتبارات مصوب هر یک از دستگاههای اجرای را به آنها اختصاص می دهد. پس از ابلاغ تخصیص اعتبار مزبور به دفتر بودجه دستگاه اجرایی ، این دفتر اعتبار تخصیص یافته را با توجه به موافقت نامه مزبور ، به صورت بودجه تفصیلی تنظیم نموده و به امور ابلاغ می نماید .
” ثبت عملیات حسابداری اعتبارات هزینه ای در دفاتر”
مرحله اول – ابلاغ اعتبار
به طوری که شرح داده شد ذیحسابی ، اعتبارات مصوب ابلاغ شده به دستگاه اجرای متبوع را به روش های نیمه تعهدی ( به محض وقوع رویداد ) و متداول به شرح زیر در دفتر روزنامه ، ثبت می کند :
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی
فهرست مطالب :
مقدمه ………………………………………………….
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی ………………………………………..
کاربرد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی …………………………………
اصطلاحات فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی ……………………………..
وجوه مستقل گروه حسابهای اعتبارات هزینه ………………
عملیات حسابداری اعتبارات هزینه ای …………………….
نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه اجرایی ……….
بستن گروه حسابهای بودجه و دریافت و پرداخت …………….
مثال جامع ………………………………………………
فرم ها ………………………………………………….
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی
فهرست منابع و ماخذ ……………………………………
منابع :
۱ ) فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره حسابداری دولتی با بررسی ساختار مالی، استانداردها و کارکردهای اجرایی ـ تالیف ـ سید حسین حسینی عراقی و یحیی آقالو
۲ ) اصول حسابداری ۱ ـ دکتر حمید حقیقت ، دکتر محمد حسین قائمی
۳ ) اصوا حسابداری ۲ ـ سید اسماعیل طاهری اتاقسرا
۴ ) حسابداری و حسابرسی دولتی ـ جعفر بابا جانی
۵ ) حسابداری سازمان دولتی و موسسات غیر انتفاعی ـ دکتر غلامحسین مهدوی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 