فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت دارای ۲۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت :

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت

تفکر استراتژیک مهم دیدن چیزی است که که دیگران نمی بینند،کشف یک نیاز نهفته به معنای کشف یک فرصت جدید است و این مفهوم اساس نوآوری در کسب وکار به شمار می آید.منافع اصلی یک نوآوری به کسی تعلق دارد که نیازهای نهفته در محیط را زودتر از دیگران کشف کند و بهتر از دیگران به آن پاسخ گوید.تفکر استراتژیک عبارت است از: استفاده از چهارچوبهای مختلف ذهنی،که هنوز بسیاری از آنها برای بررسی و تحلیل و در نهایت تصمیم گیری موقعیتهای استراتژیک ناشناخته اند.جهان امروزی دنیای کسب و کار و تغییر است. با بررسی متون مدیریتی، می توان گرایش عمومی به تغییر مستمر را مشاهده کرد. تغییر مستمر نشانه بارز قرون بیست و بیست و یک می باشد. آلوین تافلر این روند را مرگ ثبات لقب داده است و آن را با شوک آینده در ارتباط می داند. لازمه بقاء در کسب و کار امروزی داشتن چیزی برای ارائه یا همان مزیت رقابتی است. دنیای رقابت بی رحم است و هرکس که نتواند در کمترین زمان ممکن خود را با روند تحولات سازگار نماید محکوم به فنا در محیط رقابتی امروز می باشد. اینچنین اموری، مورگان، نظریه پرداز معروف را به بحث در مورد چگونگی ایجاد و توسعه مزیتهای رقابتی جدید در کسب و کار، وا داشته است. در حالت کلی می توان گفت، مزیت رقابتی عامل بقاء و در مرحله بعدی موفقیت می باشد. تفکر استراتژیک نیز کلید دستیابی به مزیت رقابتی است.

هدف اصلی این تحقیق، بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران بانک تجارت و تاثیر آن بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی (منبع محور)در بانک تجارت می باشد. مدلی که در این تحقیق از آن استفاده شد مدلی ترکیبی می باشد که از ترکیب دو مدل براساس نظریات جین لیدکا و مایکل پورتر می باشد که بر پایه آن سعی گردیده که میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تاثیر آن را بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت سنجیده شود. روش تحقیق حاضر از نظر روش ،پیمایشی واز حیث هدف، کاربردی می‌باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران ارشد بانک تجارت می باشد که تعداد آنها ۴۶ نفر است .از ۴۶ نفر حاضر ۳نفر امکان جوابگویی نداشتندو بخاطر این وضعیت جامعه آماری ۴۳ نفر می باشد، با توجه به محدود بودن حجم جامعه آماری ، کل جامعه آماری به عنوان جامعه مورد بررسی در نظر گرفته شده است. جهت جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه تفکر استراتژیک و مزیت رقابتی(منبع محور) استفاده شد. در این تحقیق برای تعیین روایی ابزار جمع آوری اطلاعات از روایی نمادی یا صوری استفاده گردید. برای آزمون پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است. براساس این روش با یک مطالعه مقدماتی روی ۳۰ کارمند در حوزه جامعه مورد بررسی و با استفاده از نرم افزار آماری spss میزان پایایی سؤالات تفکر استراتژیک و عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی (منبع محور) بترتیب ۸۶۷/۰ و ۹۳۳/۰ بدست آمد. برای آزمون تاثیر هر متغیر مستقل بر متغیر وابسته این فرضیه­ها از آزمون رگرسیون استفاده شده است. نتایج حاصل بیانگر آن است که اغلب ابعاد تفکر استراتژیک بر روی برخی از ابعاد عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت تأثیر مثبت داشتند.

واژگان کلیدی : تفکر استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژیک ، خلاقیت و شهود ، مزیت رقابتی و عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی.

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت
فهرست مطالب

چکیده: ۱

فصل اول: کلیات ‌تحقیق

مقدمه. ۳

بیان مسئله. ۴

اهمیت و ضرورت تحقیق.. ۶

اهداف تحقیق.. ۷

چارچوب نظری تحقیق.. ۷

مدل تحلیلی تحقیق.. ۸

فرضیه های تحقیق.. ۱۱

.قلمرو تحقیق.. ۱۲

محدودیت تحقیق.. ۱۳

تعریف مفهومی متغیرها ۱۳

تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق.. ۱۴

فصل دوم: ادبیات تحقیق

بخش اول : تفکر استراتژیک….. ۱۷

مقدمه. ۱۷

تعریف تفکر استراتژیک: ۱۸

مدلی برای آموزش استراتژیک……. ۱۹

عناصر تفکر استراتژیک……. ۲۳

تفکر استراتژیک خاستگاه برنامه ریزی استراتژیک……. ۲۴

تعریف برنامه ریزی استراتژیک….. ۲۴

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک: ۲۵

خصوصیات و فواید برنامه ریزی استراتژیک….. ۲۶

اجزاء مورد نیاز جهت برنامه ریزی استراتژیک….. ۲۷

ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک….. ۲۸

تفکر و برنامه ریزی استراتژیک….. ۲۸

تفکراستراتژیک در مقابل برنامه ریزی استراتژیک….. ۳۰

وابستگی و هم ترازی اساسی.. ۳۲

برخی کمبودها و محدودیتهای تفکر و برنامه ریزی استراتژیک….. ۳۳

یک راه کار مناسب جهت عملکرد بهتر. ۳۴

برنامه ریزی استراتژیک طی زمان های متمادی در قالب تفکر استراتژیک تکامل یافته است… ۳۴

برنامه ریزی استراتژیک یک تفاوت اساسی را به وجود می آورد. ۳۵

چارچوب رابیک کیوب مدلی از برنامه ریزی استراتژیک با محوریت تفکر استراتژیک….. ۳۶

آیا تفکر استراتژیک با برنامه ریزی استراتژیک سازگار است؟. ۳۷

دلایل اهمیت برنامه ریزی و تفکر استراتژیک جهت کاربرد مکملی باهمدیگر. ۳۹

فاکتورهای اساسی موفقیت دربرنامه ریزی و تفکر استراتژیک و به کارگیری آنها ۴۰

بازنگری درباره مدیریت استراتژیک جدید.. ۴۱

جایگاه خلاقیّت و شهود در تفکر استراتژیک….. ۴۲

خلاقیت استراتژیک: ۴۳

انواع تفکر و متفکران: ۴۶

تفکر خلاقانه و آنالیزگرا: ۴۸

خلاقیت یک عامل کلیدی در شکل گیری استراتژی می باشد: ۵۱

تفکر شهودی و نقش و اثرات آن در تفکر استراتژیک….. ۵۱

راهکارهای شهودی کلاسیک می باشند: ۵۵

تفکر استراتژیک بستر توسعه استراتژیک منابع انسانی در سده ۲۱. ۵۶

تعریف توسعه استراتژیک منابع انسانی.. ۵۷

مفهوم توسعه استراتژیک منابع انسانی و کاربردآن.. ۵۸

فرضیات و فلسفه توسعه استراتژیک منابع انسانی.. ۵۹

رابطه بین برنامه های کسب وکار، برنامه های منابع انسانی و توسعه منابع انسانی ۵۹

تفاوتهای بین آموزش سنتی و توسعه استراتژیک منابع انسانی.. ۶۱

خصوصیات توسعه استراتژیک منابع انسانی.. ۶۱

ارتباط دهی توسعه منابع انسانی واستراتژی.. ۶۲

نقش فرهنگ سازمانی در توسعه تفکر استراتژیک….. ۶۳

فرهنگ و مکاتب فرهنگی مدیریت استراتژیک ۶۴

ضرورت ارتباط بین استراتژی و فرهنگ و ساختار. ۶۷

فرهنگ سازمانی و تفکر استراتژیک : ۶۸

تاثیر فرهنگ بر روی الگوهای شناختی : ۶۹

ساخت فرهنگی که مشوق تفکر استراتژیک باشد.. ۶۹

بخش دوم: مزیت رقابتی.. ۷۱

مقدمه: ۷۱

مزیت رقابتی و منشأ آن.. ۷۲

انواع مزیت رقابتی.. ۸۰

جایگاه و مدل رقابتی.. ۸۷

اساس ماهیت رقابت: ۸۸

منابع یک سازمان یا شرکت چه چیزهایی می باشد؟. ۸۹

کاربرد فناوری اطلاعات در ایجاد مزیت رقابتی.. ۹۱

مزیت رقابتی پایدار در بازارهای اینترنتی.. ۹۲

روشهای شناسایی عوامل راهبردی در ایجاد مزیت رقابتی: ۹۸

روشهای شناسایی عوامل داخلی راهبردی: ۹۹

الف:رویکرد زنجیره ارزش: ۹۹

ب)رویکرد وظیفه ای: ۹۹

دلیل توجه به منابع انسانی به عنوان عاملی برای مزیت رقابتی.. ۱۰۰

کسب مزیت رقابتی با ایجاد سازمان یادگیرنده: ۱۰۶

بانک،بازاریابی و مزیت رقابتی.. ۱۰۸

مروری بر ۵ نیروی موثر بر رقابت در صنعت بانکداری.. ۱۱۱

بخش سوم: تاثیرتفکر استراتژیک بر مزیت رقابتی.. ۱۱۴

مقدمه. ۱۱۴

چشم انداز سیستمی و مزیت رقابتی.. ۱۱۴

فرضیه های محرک(فرضیه محور بودن)و مزیت رقابتی.. ۱۱۴

تمرکز بر قصد(نیت)و مزیت رقابتی.. ۱۱۵

بخش چهارم: پیشینه تحقیق.. ۱۱۵

الف) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. ۱۱۵

ب) تحقیقات انجام شده در داخل کشور. ۱۱۵

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق.. ۱۱۸

جامعه و نمونه آماری.. ۱۱۹

ابزار جمع آوری اطلاعات… ۱۱۹

مقیاسهای پرسشنامه. ۱۲۲

روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات… ۱۲۲

روش تجزیه و تحلیل داده های آماری.. ۱۲۴

بررسی نرمال بودن دادهها ۱۲۴

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات

مقدمه. ۱۲۷

بخش اول: ۱۲۸

توصیف آماری سؤالات پرسشنامه. ۱۲۸

بخش دوم: ۱۳۳

تجزیه و تحلیل استباطی داده های آماری( آزمون آماری فرضیه های تحقیق). ۱۳۳

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

مقدمه. ۱۹۹

بحث و نتیجه گیری.. ۱۹۹

پیشنهادها ۲۰۱

منابع و مآخذ

Abstract: 219

پیوست ها ۲۲۰

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت
فهرست جدول ها

جدول شماره ۲-۱: فرآیند برنامه ریزی استراتژیک. ۲۶

جدول ۲-۳مقایسه تفکر استدلالی و شهودی ۵۴

جدول ۲-۴ اعمال رهبری که منجر به ایجاد یک فرهنگ استراتژیک می شود ۷۰

جدول ۲-۵هفت مدل کسب کار اینترنتی ۹۸

جدول شماره ۳-۱: ابعاد تفکر استراتژیک و تعداد سؤالات مربوط به هر مولفه در پرسشنامه ۱۲۰

جدول شماره ۳-۲: ابعاد عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی و تعداد سؤالات مربوط به هر بعد در پرسشنامه ۱۲۱

جدول شماره ۳-۳: مقیاس رتبه ای داده های مربوط به سؤال پرسشنامه تفکر استراتژیک. ۱۲۲

جدول شماره ۳-۴ مقیاس رتبه ای داده های مربوط به سؤالات پرسشنامه عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع ۱۲۲

جدول شماره ۳-۵ : آزمون پایایی سؤالات پرسشنامه تفکر استراتژیک. ۱۲۳

جدول شماره ۳-۶ : آزمون پایایی سؤالات پرسشنامه عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی ۱۲۳

جدول شماره ۳-۷ نتایج آزمون نرمال بودن مربوط به متغیر تفکر استراتژیک و ابعاد آن ۱۲۴

جدول شماره ۳-۸ نتایج آزمون نرمال بودن مربوط به متغیر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی و ابعاد آن ۱۲۵

جدول شماره ۴-۱: توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت ۱۲۸

جدول شماره ۴-۲: توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤالات تفکر استراتژیک. ۱۲۹

جدول شماره ۴-۳: توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤالات ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) ۱۳۰

جدول شماره ۴ – 4 : آماره های توصیفی مربوط به متغیرهای تحقیق ۱۳۱

جدول شماره۴-۵ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر استراتژیک با شایستگیهای منحصربه فرد ۱۳۴

جدول ۴-۶: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد ۱۳۵

جدول۴-۷: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد ۱۳۶

جدول شماره۴-۸ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با شایستگیهای منحصربه فرد ۱۳۷

جدول ۴-۹: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد ۱۳۸

جدول۴-۱۰: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد ۱۳۹

جدول شماره۴-۱۱ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تمرکز برقصد با شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۰

جدول ۴-۱۲: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز برقصد و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۱

جدول۴-۱۳: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد ۱۴۲

جدول شماره۴-۱۵ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۳

جدول ۴-۱۶: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۴

جدول۴-۱۷: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد ۱۴۵

جدول شماره۴-۱۸ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکردر زمان با شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۶

جدول ۴-۱۹: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۷

جدول۴-۲۰: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد ۱۴۸

جدول شماره۴-۲۱ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با شایستگیهای منحصربه فرد ۱۴۹

جدول ۴-۲۲: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد ۱۵۰

جدول۴-۲۳: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکرفرضیه محور و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد ۱۵۱

جدول شماره۴-۲۴ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکراستراتژیک با قابلیت دوام و پایداری ۱۵۲

جدول ۴-۲۵: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری ۱۵۳

جدول۴-۲۶: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابیلت دوام و پایداری ۱۵۴

جدول شماره۴-۲۷ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با قابلیت دوام و پایداری ۱۵۵

جدول ۴-۲۸: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری ۱۵۶

جدول۴-۲۹: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری ۱۵۷

جدول شماره۴-۳۰ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تمرکز بر قصد با قابلیت دوام و پایداری ۱۵۸

جدول ۴-۳۲: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری ۱۵۹

جدول۴-۳۳: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری ۱۶۰

جدول شماره۴-۳۴ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با قابلیت دوام و پایداری ۱۶۱

جدول شماره۴-۳۷ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر در زمان با قابلیت دوام و پایداری ۱۶۲

جدول شماره۴-۴۰ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با قابلیت دوام و پایداری ۱۶۳

جدول شماره۴-۴۳ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکراستراتژیک با قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۶۴

جدول ۴-۴۴: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۶۵

جدول۴-۴۵: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) ۱۶۶

جدول شماره۴-۴۶ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۶۷

جدول ۴-۴۷: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۶۸

جدول۴-۴۸: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) ۱۶۹

جدول ۴-۵۰: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۱

جدول۴-۵۱: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) ۱۷۲

جدول شماره۴-۵۲ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۳

جدول ۴-۵۳: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۴

جدول۴-۵۴: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۵

جدول شماره۴-۵۵ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر در زمان با قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۶

جدول ۴-۵۶: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۷

جدول۴-۵۷: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) ۱۷۸

جدول شماره۴-۵۸ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۷۹

جدول ۴-۵۹: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۸۰

جدول۴-۶۰: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) ۱۸۱

جدول شماره۴-۶۱ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر استراتژیک با فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۲

جدول ۴-۶۲: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۳

جدول۴-۶۳: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۴

جدول شماره۴-۶۴ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با فرصت شناسی/ وقت شناسی ۱۸۵

جدول ۴-۶۵: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۶

جدول۴-۶۶: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۷

جدول شماره۴-۶۷ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تمرکز بر قصد با فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۸

جدول ۴-۶۸: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۸۹

جدول۴-۶۹: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۰

جدول شماره۴-۷۰ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۱

جدول شماره۴-۷۳ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر در زمان با فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۲

جدول ۴-۷۴: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۳

جدول۴-۷۵: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۴

جدول شماره۴-۷۶ : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۵

جدول ۴-۷۷: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۶

جدول۴-۷۸: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی ۱۹۷

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت
فهرست نمودارها

نمودار شماره ۴ ۱۲۸

نمودار شماره ۴- ۱: رگرسیون خطی فرضیه ۱تحقیق ۱۳۶

نمودار شماره۴-۲: رگرسیون خطی فرضیه۱-۱ تحقیق ۱۳۹

نمودار شماره۴-۳: رگرسیون خطی فرضیه۱-۲ تحقیق ۱۴۲

نمودار شماره۴-۴: رگرسیون خطی فرضیه۱-۳ تحقیق ۱۴۵

نمودار شماره۴-۵: رگرسیون خطی فرضیه ۱-۴تحقیق ۱۴۸

نمودار شماره۴-۶: رگرسیون خطی فرضیه۱-۵ تحقیق ۱۵۱

نمودار شماره۴-۷: رگرسیون خطی فرضیه۲ تحقیق ۱۵۴

نمودار شماره۴-۸: رگرسیون خطی فرضیه ۲-۱تحقیق ۱۵۷

نمودار شماره۴-۹: رگرسیون خطی فرضیه۲-۲ تحقیق ۱۶۰

نمودار شماره۴-۱۳: رگرسیون خطی فرضیه۳ تحقیق ۱۶۶

نمودار شماره۴-۱۴: رگرسیون خطی فرضیه۳-۱ تحقیق ۱۶۹

نمودار شماره۴-۱۵: رگرسیون خطی فرضیه۳-۲ تحقیق ۱۷۲

نمودار شماره۴-۱۶: رگرسیون خطی فرضیه۳-۳ تحقیق ۱۷۵

نمودار شماره۴-۱۷: رگرسیون خطی فرضیه۳-۴ تحقیق ۱۷۸

نمودار شماره۴-۱۸: رگرسیون خطی فرضیه۳-۵ تحقیق ۱۸۱

نمودار شماره۴-۱۹: رگرسیون خطی فرضیه۴ تحقیق ۱۸۴

نمودار شماره۴-۲۰: رگرسیون خطی فرضیه ۴-۱تحقیق ۱۸۷

نمودار شماره۴-۲۱: رگرسیون خطی فرضیه۴-۲ تحقیق ۱۹۰

نمودار شماره۴-۲۳: رگرسیون خطی فرضیه۴-۴ تحقیق ۱۹۴

نمودار شماره۴-۲۴: رگرسیون خطی فرضیه۴-۵ تحقیق ۱۹۷

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد مزیت رقابتی منبع‌محور در بانک تجارت
فهرست شکلها

شکل ۱-۱ مدل تحلیلی تحقیق ۸

شکل ۱-۲ مدل عملیاتی ۹

شکل ۱-۳ مدل عملیاتی تحقیق ۱۰

شکل شماره۲-۱: تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک. ۳۳

شکل شماره۲-۲: رابطه تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک با مدیریت استراتژیک. ۴۲

شکل ۲-۸ عوامل زمینه ای ۱۱۶

جدول شماره ۳-۶ مقیاس رتبه ای داده های مربوط به سؤالات پرسشنامه عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) ۱۲۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.