فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان دارای ۱۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان :
فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان
یکی از معروفترین نظریه های انگیزش درکار، نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو است از زمان معرفی آن در سالهای مبانی دهه تاسالهای پایانی دهه این نظریه در درجه نخست در قلمرو روانشناسی بالینی بود که مازلو بیشتر کارهای پیشرفته خود را در آن زمینه به انجام رساند. با توجه بیشتری که به نقش انگیزش در کار بعمل آمد، در دهه نظریه سلسله مراتب نیاز که به عنوان یک الگوی مطلوب رفتار انسانی در سازمان پدیدار شد تا اندازه زیادی به سبب معروف شدن الگو از سویً داگلاس مک گرگورً [] درباره این نظریه بطور گسترده بحث شد و از سوی روانشناسان سازمان و مدیران مورد بهره گیری قرارگرفت .
فایل ورد کامل تحلیل نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان
فهرست مطالب
فصل اول :
کلیات تحقیق
-مقدمه
– بیان مساله :
– اهمیت و ضرورت تحقیق
– هدف تحقیق
– فرضیات تحقیق
– واژگان کلیدی:
تعاریف نظری:
تعاریف عملیاتی:
فصل دوم
ادبیات وپیشینه تحقیق
مقدمه:
بخش اول : نیاز و نیازسنجی آموزشی
مفهوم نیاز
ویژگیهای نیازهای انسانی
طبقه بندی نیازها
نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو
نظریه سلسله مراتب نیازهای تعدیل شده از سوی آلدرفر
نیاز آموزشی
اهمیت نیاز و نیاز سنجی در آموزش
انواع نیاز آموزشی
اولویت بندی نیازهای آموزشی
نیاز سنجی
تعیین نیازهای آموزشی
ضرورت و مزایای نیازسنجی آموزشی
اصول و نکات مهم در نیازسنجی آموزشی
اهداف تعیین نیازهای آموزشی
مراحل تعیین نیازهای آموزشی
روش ها و الگوهای نیازسنجی آموزشی
-آزمون
-نظر خواهی از مدیران، مسئولان و متخصصان
-مدل کوفمان ، کوریگان و جانسون
-الگوی کلاین
-الگوی استقرایی
-الگوی قیاسی
-الگوی کلاسیک
-الگوی راکر
-مدل سویکرت
-نظر سنجی
ـ شرایط و موقعیت ها
ـ نظریه ها، اعتقادات ، نگرشها ، آداب و رسوم، دانش یا عملکرد نیازها
ب) پرسشنامه
روشهای برآورد نیازهای آموزشی پرستاران
– هدفهای اجتماعی
– هدفهای سازمانی
– هدفهای کارکنان
بخش دوم : آموزش پرستاری
مفهوم آموزش
آموزش ضمن خدمت
اهداف و انواع آموزش ضمن خدمت
الف ـ آموزش های ضمن خدمت بر حسب زمان
نگاهی به تاریخچه آموزش ضمن خدمت در ادرات و سازمانها
آموزش ضمن خدمت در ایران
روشهای کارآموزی مورد استفاده برای پرستاران
– کارآموزی ضمن خدمت
– کارآموزی استاد- شاگردی
– کارآموزی در شرایط مشابه، قبل از آغاز کار
– کارآموزی همراه با آموزش نظری
– کارآموزی مکاتبهای
– دورههای کارآموزی خارج از مؤسسه
– کارآموزی با ماشینهای آموزشی
آموزش مدیران و سرپرستان
برنامه ریزی آموزش مدیران و سرپرستان
روشهای آموزش و پرورش مدیران و سرپرستان
– آموزش ضمن خدمت
– گردش در مشاغل مختلف
– ایفای نقش
– روش تصمیم گیری
– آموزش گروهی
– آموزشهای دانشگاهی مدیریت
اصول و مبانی حاکم در نظام آموزش پرستاران
اصل استقلال
– نگرش جامع به نیازها
– پرورش توان تفکر و قدرت خلاقیت
– خودی کردن امور
– نگرش مستمر به پیشرفتهای بشری
اصل هماهنگی
اصل فراگیری
اصل بهرهگیری
اصل تربیت انسان مستقل و خلاق و کارا
ارکان نظام آموزش کارکنان
ارکان نظام آموزش کارکنان در سطح هر سازمان
بخش سوم : پرستاری
خدمات پرستاری و جامعه
زمینههای تاریخی حرفه پرستاری
تکامل تاریخی تحقیق در پرستاری
سالهای اولیه
پرستاری در جامعه نوین
مقایسه شرایط پرستاری در فرآیند تحولی آن
پرستار و علوم اجتماعی
پرستار و بیماران
پرستار و بهداشت عمومی
پرستار و خانواده
پرستار و مسائل اجتماعی
بخش چهارم: سوابق مطالعات موردی انجام شده در ایران و جهان
نتیجه گیری:
فصل سوم
روش تحقیق
– مقدمه :
– روش تحقیق :
– شیوه اجرای تحقیق
– ابزار جمع آوری اطلاعات
– جامعه آماری پژوهش:
–تعیین حجم نمونه
– روش نمونه گیری
– روایی:
– اعتبار علمی:
– متغیرهای تحقیق
– روشهای تجزیه وتحلیل آماری
فصل چهارم
تجزیه وتحلیل اطلاعات
مقدمه
– آمار توصیفی
— ویژگی های پرستاران
ســن
جنس
وضعیت تاهل
سطح تحصیلات
رشته تحصیلی
حقوق ماهیانه
سابقه خدمت
بخش تخصصی
علاقه به حرفه پرستاری
رضایت از شغل پرستاری
تمایل به شرکت در دوره های آموزشی
دوره های آموزشی – ترویجی
تاثیر دوره های آموزشی در افزایش آگاهی پرستاران
تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد نگرش مثبت در پرستاران
تاثیر دوره های آموزشی در افزایش مهارت پرستاران
تطابق موضوع های آموزشی با نیاز آموزش
مناسب بودن روش تدریس آموزشگران
مناسب بودن زمان و ساعت اجرای دوره های آموزشی
مناسب بودن طول دوره های آموزشی
مناسب بودن مکان برگزاری دوره های آموزشی
میزان نیازهای آموزشی از دیدگاه پرستاران
— ویژگی های مدیران
ســن
جنس
وضعیت تاهل
سطح تحصیلات
رشته تحصیلی
سابقه مدیریت
رتبه مدیریت
پست سازمانی
تاثیر دوره های آموزشی در افزایش آگاهی پرستاران
تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد نگرش مثبت در پرستاران
تاثیر دوره های آموزشی در افزایش مهارت پرستاران
تطابق موضوع های آموزشی با نیاز آموزشی
مناسب بودن روش تدریس آموزشگران
مناسب بودن زمان و ساعت اجرای دوره های آموزشی
مناسب بودن طول مدت دوره های آموزشی
مناسب بودن مکان برگزاری دوره های آموزشی
میزان نیازهای آموزشی از دیدگاه مدیران
— مقایسه دیدگاه مدیران و کارشناسان بیمه
اولویت بندی دیدگاه پرستاران و مدیران در خصوص تاثیر روش های آموزشی در افزایش توانمندی و کاهش نیازهای آموزشی پرستاران
اولویت بندی دیدگاه پرستاران و مدیران در خصوص میزان نیازهای آموزشی پرستاران
اولویت بندی و مقایسه دیدگاه پرستاران و مدیران درخصوص موانع مشارکت پرستاران در دوره های آموزشی
– آمار تحلیلی
— نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
— نتایج آزمون من وایت نی
— نتایج آزمون کروسکال والیس
— نتایج رگرسیون چند متغیره
نتیجه گیری:
فصل پنجم
خلاصه، نتایج و پیشنهادها
– خلاصه
– نتیجه گیری
— نتایج حاصل ازیافته های توصیفی
— نتایج حاصل ازیافته های تحلیلی
– محدوده های تحقیق
– محدودیتهای تحقیق
– پیشنهاد ها
– پیشنهاد برای تحقیقات آتی
مقدمه
نقش پرستار در جامعه جدید گستردگی بسیار یافته است و همانند گذشته در چارچوب فعالیتهای درمانی خلاصه نمیشود. این تحول سبب میشود که پرستار وظایف خود را در ابعادی «عمومی» ارائه نماید. نقش پرستار نقشی چند بعدی است و متکی به در نظر گرفتن بیمار به عنوان یک مجموعه زیستی – اجتماعی در شرایط ویژه میباشد که مستلزم بهره گیری از آموزش های گوناگون است. امروزه اهمیت آموزش پرستاران در زمینه های گوناگون و نقش حیاتی آن در پیشبرد و سلامت جامعه امری انکار ناپذیراست و از طرفی لازمه موفقیت برای برنامه ریزی صحیح و منطقی آموزش پرستاران استفاده از نیازسنجی آموزشی می باشد که به همین منظور در تحقیق حاضر به بررسی نیازهای آموزشی پرستاران بیمارستان پارسیان از دیدگاه مدیران و پرستاران پرداخته شده است. در این فصل به منظور راهیابی به بنیانهای عملی پیرامون موضوع مورد مطالعه و برای دستیابی به چارچوب نظری جهت تدوین فرضیه های تحقیق وپیشینه پژوهش در دو قالب مورد بررسی قرار گرفته است.
– در بخش اول سعی شده است اصطلاحات و مفاهیم کلیدی در ارتباطات با نیاز و نیازسنجی آموزشی و الگوهای نیاز سنجی آموزشی در مرتبط با پرستاران ارائه گردد.
– در بخش د وم پاره ای از مطالب در خصوص آموزش، آموزش های ضمن خدمت، اصول و مبانی حاکم در نظام آموزش پرستاران و موارد دیگری از این قبیل مطرح شده است.
– زمینه های تاریخی حرفه پرستاری، خدمات پرستاری و جامعه، پرستاری در جامعه نوین، تکامل تاریخی تحقیق پرستاری و …. در بخش سوم مورد بررسی قرار گرفته شده است.
– در بخش چهارم سوابق مطالعات موردی انجام شده در زمینه تحقیق پرداخته شده است.
بخش اول : نیاز و نیازسنجی آموزشی
نوع فایل: word
سایز:۲۰۰ KB
تعداد صفحه:۱۸۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 